Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Kompetencje menedżerskie   Budowanie Marki własnej – red. J. Kuźniar – trening medialny

Budowanie Marki własnej – red. J. Kuźniar – trening medialny

Termin szkolenia:
Warszawa, jesień 2020 r.

  

Nowoczesny świat, ze swoim niezwykłym tempem, wymaga zupełnie innego sposobu budowania relacji z Klientem, Partnerem, Pracownikiem, Szefem. To także - paradoksalnie - bardzo emocjonalna, realna a nie wirtualna więź partnerska. Skończyły się czasy anonimowych pracowników. Social Media to już nie kaprys. To obowiązek.

  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Korzyści

  • weryfikacja kanałów SM każdego uczestnika
  • wnioski, poprawa contentu
  • nauka zachowania przed kamerą
  • nowa, warsztatowa metoda oswajania się ze światem współczesnych mediów oraz praktyczne przygotowanie do skutecznego przekazywania swojego komunikatu i budowania zawodowego wizerunku w mediach.
  • uczestnicy uczą się spojrzenia na elementy swojego wizerunku, komunikacji niewerbalnej i przesłania z perspektywy widza, słuchacza, odbiorcy mediów elektronicznych. Dzięki temu mogą świadomie dopasowywać używane środki wyrazu do konkretnego zadania i tym samym zwiększać skuteczność perswazyjną przekazu
  • uczestnicy ćwiczą używanie krótkiej formy wypowiedzi eksperckiej - „setki TV”, która jest podstawą skutecznej wypowiedzi medialnej. Sprawność w używaniu tej formy przekazu przekłada się na podniesienie skuteczności we wszystkich formach wystąpień publicznych
  • uczestnicy uczą się rozpoznawać manipulacje i bronić się przed nimi. Nabywają umiejętność rozmowy z mediami w w trudnych sytuacjach oraz dobrego odpowiadania (lub nie) na trudne pytania
  • umiejętności zdobyte podczas szkolenia mogą być NATYCHMIAST wykorzystane w codziennej praktyce zawodowej. 

Program

Główne zagadnienia: 
  • jak skutecznie budować swoją zawodową publiczność w SM
  • jak przekładać nasze cele na potrzeby naszych Czytelników
  • Co, komu, jak i kiedy komunikować
  • Jak różnicować i komunikować nasze aktywności zawodowe i prywatne
Produkcja contentu video do kanałów SM
  • nagrania video do własnych kanałów SM / zapowiedzi / relacje live
Wykorzystanie kanałów własnych w SM do komunikowania: zapowiedź wywiadu, backstage tuż przed, podsumowanie już po rozmowie, follow up kilka godzin po rozmowie, obecność w real time podczas finalnej wersji rozmowy/ nagrania 

Data i miejsce

4-5 czerwca 2020 r., Warszawa

Cena 3250,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Sylwia Kacprzak
tel. +48 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.