Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Kompetencje osobiste   Komunikacja nastawiona na współpracę

Komunikacja nastawiona na współpracę

Szkolenie otwarte z tego tematu organizujemy w Poznaniu i we Wrocławiu


Cele


  • Rozszerzenie wiedzy na temat zespołu, jego budowy, funkcjonowania
  • Wykształcenie zachowań sprzyjających pracy zespołu
  • Kształtowanie umiejętności budowania efektywnego zespołu
  • Wykształcenie zachowań sprzyjających dobremu porozumiewaniu się w relacji przełożony – pracownik, przełożony – zespół


Korzyści


Uczestnicy po szkoleniu będą:
  • wiedzieli na czym polega współpraca w zespole
  • wiedzieli na jakie elementy zwrócić uwagę podczas komunikacji z innymi
  • umieli stosować najważniejsze techniki komunikacyjne
  • umieli stosować rozwiązanie konfliktu w oparciu o współpracę


Do kogo kierowane jest szkolenie z komunikacji interpersonalnej?


Dla pracowników, menedżerów, którzy pragną wykształcić, polepszyć swe umiejętności komunikowania się z innymi. Szkolenia z komunikacji interpersonalnej kierujemy również do tych osób, które chcą wykorzystać w sposób świadomy umiejętności komunikacyjne do budowania współpracy z innymi.


Program


1. Współpraca w zespole
  • Podstawy dobrej współpracy
  • Cechy dobrych i złych zespołów
  • Wyróżnienie zachowań sprzyjających realizacji zadań w zespole isprzyjających zachowaniu dobrych kontaktów między ludźmi
  • Wyróżnienie zachowań utrudniających dobre funkcjonowanie zespołu
2. Podstawy efektywnego porozumiewania się w grupie 
  • Elementy wiedzy o komunikacji interpersonalnej
  • Znaczenie komunikacji w utrzymywaniu relacji z innymi
  • Bariery i ułatwienia w porozumiewaniu się
3. Kształtowanie podstawowych umiejętności komunikacyjnych
  • Umiejętność stawiania pytań, parafrazowania, wyjaśniania
  • Wyrażanie zrozumienia
  • Zasady wyrażania pochwały
  • Zasady wyrażania pozytywnej krytyki
  • Wyrażanie ocen
  • Zlecanie i egzekwowanie zadań
4. Radzenie sobie w sytuacjach konfliktowych
  • Czym jest konflikt?
  • Sposoby rozwiązywania konfliktów – unikanie, uleganie, walka, kompromis, współpraca
  • Rozwiązanie nastawione na współpracę
5. Budowanie umiejętności tworzenia pozytywnych relacji z innymi pracownikami
  • Indywidualne predyspozycje i preferencje w porozumiewaniu się 
  • Świadomość i budowanie własnej strategii porozumiewania się ze współpracownikami
Cena 1300,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.