Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Kompetencje menedżerskie   Rozmowy narzędziem pracy menedżera ONLINE

Rozmowy narzędziem pracy menedżera

Sprawdź też ofertę e-kursów - pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Rozmowy narzędziem pracy menedżera i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Termin: 2-3 lipca 2020 ONLINE
Cena: 2100 zł (+23% vat)
  
Każdy manager odpowiada za wiele przynależnych do danej dziedziny obszarów/ aspektów. Narzędziem realizacji tych aspektów jest umiejętnie przeprowadzona rozmowa. Kiedy mówimy o tym, że rozmowa została przeprowadzona umiejętnie? Mówimy o tym wtedy, gdy wykorzystując konkretne elementy i stosując się do odpowiednich standardów, osiągamy założony cel.
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Cele szkolenia

Szkolenie „Rozmowa narzędziem pracy managera” odpowiada na 2 poziomy potrzeb:
  • daje wiedzę o tym, jakie są standardy rozmów menedżerskich, jak mogą one wyglądać (w oparciu o zdrowy rozsadek i dobre praktyki biznesowe) oraz w jaki sposób poprowadzić rozmowę, by zrealizować jej cele.
  • pozwala radzić sobie z trudnościami, które niosą rozmowy szczególnie trudne - podczas których rozmówca odsuwa odpowiedzialność, ma nadmierną i nieuzasadnioną pewność siebie, ma zupełnie inny punkt widzenia lub gdy do głosu dochodzą silne emocje uruchamiające mechanizmy obronne

Program

DZIEŃ 1
  • Typy rozmów menedżerskich
    • Rozmowy kotraktujące /ustalające
    • Rozmowy rozwojowe
    • Rozmowy feedbackowe
    • Rozmowy oceniające zbiorcze (okresowe)
    • Rozmowy wzmacniające postawy 
    • Rozmowy motywacyjne po sukcesie
    • Rozmowy korygujące postawy
    • Rozmowy motywacyjne po porażce
    • Rozmowy dyscyplinujące
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.
DZIEŃ 2
  • Trudne rozmowy, podczas których napotkać można całe spektrum zaskakujących reakcji i zachowań takich jak między innymi: silny opór, mocna wymiana zdań, unikanie odpowiedzialności lub przesuwanie odpowiedzialności na innych, silne emocje. 
  • Wszystkie typy rozmów będą przeprowadzone na przygotowanych przez trenera schematach wzbogaconych doświadczeniami grupy. Uczestnicy ćwiczą na sytuacjach, które napotkali w swojej praktyce zawodowej oraz wymieniają się doświadczeniami.
Co otrzymują uczestnicy:
  • Uczestnicy kończą szkolenie z kompletem struktur na każdy rodzaj rozmowy. Struktury będą opracowywane na podstawie wiedzy trenera oraz doświadczeń, które będzie wnosiła grupa w wyniku przeprowadzonych ćwiczeń i zadań. Dzięki temu modele rozmów będą najbliższe i najbardziej odpowiadające charakterowi miejsc pracy uczestników.

Data i miejsce

2-3 lipca 2020r., Warszawa

Dla firm

Oferujemy również realizację szkolenia w formule in-house (grupa zamknięta, wyłącznie dla pracowników Państwa firmy). Nasze usługi obejmują:
  • badanie potrzeb szkoleniowych
  • dostosowanie programu, opracowanie scenek i przykładów na podstawie realiów i wyzwań organizacji
  • praktyczne rekomendacje przyszłych działań
  • organizację szkoleń w centrum konferencyjnym EY Academy of Business w Warszawie lub w innym miejscu na terenie całej Polski
Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Sylwia Kacprzak
tel. +48 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.