Menedżerskie rozmowy 1 na 1 – EY Academy of Business

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Menedżerskie rozmowy 1:1, czyli jak w jednej, prostej i skutecznej formule zamknąć wszystkie powinności menedżerskie, podnieść produktywność zespołu, efektywnie wspierać ludzi, budować relacje i zaufanie, a przy tym osiągać biznesowe rezultaty.

Umiejętnie i regularnie prowadzone rozmowy 1:1 to kluczowe narzędzie w ręku menedżera. Dają tzw. szybki zwrot z inwestycji czasu poświęconego pracownikowi, bo pomagają sprawnie zorientować się zarówno w kwestiach merytorycznych, biznesowych (monitorowanie przebiegu pracy, kontraktowanie zadań i działań, a następnie rozliczanie ich, stawianie celów), jak i w kwestiach określanych jako „miękkie” (poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy, samopoczucie, poziom współpracy i komunikacji w zespole). I tak, to wszystko może zmieścić się w jednej rozmowie (a przynajmniej w stworzonej przez trenera prostej formule rozmowy 1:1).

W oparciu o ponad 21-letnie doświadczenie trenera wie, że rozmawiania z sensem, czyli prowadzenia produktywnego, konstruktywnego dialogu z pracownikiem, można się nauczyć. I to właśnie oferuje.

Szkolenie z rozmów 1:1 przygotuje w praktyce menedżerów do:

  • prowadzenia rozmów 1:1 w oparciu o kompaktową formułę trenera;
  • sprawnego używania narzędzi komunikacyjnych, które podniosą biznesową skuteczność i jakość współpracy oraz zarządzania ludźmi — menedżerowie nauczą się, jak słuchać, jak docierać do prawdziwych potrzeb i źródeł danej sytuacji, a także jak asertywnie, klarownie wyrażać siebie i swoje oczekiwania względem pracownika w sposób, który buduje kontakt i zaufanie, a nie „zarządczy zamordyzm”;
  • radzenia sobie z tzw. „Trudnymi sytuacjami i „Trudnymi pracownikami” (np. postawy typu: „to nie ja”, „to nie moja wina, to oni….”, „wszystko jest dobrze, nie wiem, o co chodzi”, czy zachowania takie jak: działanie na ostatnią chwilę, markowanie pracy, unikanie konfrontacji, niski poziom zaangażowania przy jednoczesnym osiąganiu rezultatów — pracownik nie robi nic ponad to, co musi).

Główne punkty programu szkolenia:

  • Przedstawienie modelu rozmów 1:1 – zawartości, częstotliwości, struktury i możliwości dopasowania do swoich lokalnych uwarunkowań
  • Przedstawienie listy umiejętności potrzebnych do skutecznego prowadzenia rozmów 1:1, które pozwalają wykorzystać potencjał regularnych rozmów 1:1
  • Sprawdzenie samopoczucia, motywacji, satysfakcji
  • Rozliczenie zobowiązań (zadań i celów)
  • Temat dnia
  • Zakontraktowanie zobowiązań na kolejny okres
  • Zamknięcie rozmowy
  • Zamknięcie szkolenia

Program szkolenia realizowany jest w formie praktycznych 2-dniowych warsztatów (w opcji offline lub online) z licznymi symulacjami i przykładami z życia menedżera, a także systemu ćwiczeń utrwalających zdobyte nowe kompetencje komunikacyjne pomiędzy warsztatami.

Follow up (0,5 dnia)

Po pierwszej fali praktyki, odbywa się spotkanie trenera z menedżerami, by omówić z nimi ich doświadczenia, a także w razie potrzeb rozszerzyć dany obszar kompetencji empatycznej, skutecznej komunikacji. Podczas sesji Follow up będzie czas na pytania i dostosowanie formuły rozmów 1:1 jeszcze bardziej do charakterystyki zespołu.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Tomasz Bagiński — jest trenerem i konsultantem, który poprzez empatyczną komunikację oraz sprawdzone, celowe i skuteczne narzędzia wnosi nową jakość do biznesu. Uwielbia to, co robi i ma ogromne szczęście od ponad 21 lat pracować w oparciu o unikatowe na rynku połączenie modelu Porozumienia Bez Przemocy (NVC), Teorii Ograniczeń (TOC) i metody Kręgów Naprawczych.

Ważna jest dla niego spójność i rzetelność w działaniu. Wybiera tylko takie rozwiązania, które są bezpośrednią i realną do wdrożenia odpowiedzią na zdiagnozowane potrzeby, aspiracje i dążenia jego Klientów. Kompleksowo wspiera organizacje, zespoły, a także pracuje indywidualnie z kadrami zarządzającymi. Jest praktykiem i pragmatykiem o narzędziowym podejściu do komunikacji, po to by górnolotne hasła z sal szkoleniowych czy konferencji zamieniać w nawyki efektywnego myślenia i działania.

Autor książki „Menedżerskie rozmowy 1 na 1”.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Menedżerskie rozmowy 1:1, czyli jak w jednej, prostej i skutecznej formule zamknąć wszystkie powinności menedżerskie, podnieść produktywność zespołu, efektywnie wspierać ludzi, budować relacje i zaufanie, a przy tym osiągać biznesowe rezultaty.

Umiejętnie i regularnie prowadzone rozmowy 1:1 to kluczowe narzędzie w ręku menedżera. Dają tzw. szybki zwrot z inwestycji czasu poświęconego pracownikowi, bo pomagają sprawnie zorientować się zarówno w kwestiach merytorycznych, biznesowych (monitorowanie przebiegu pracy, kontraktowanie zadań i działań, a następnie rozliczanie ich, stawianie celów), jak i w kwestiach określanych jako „miękkie” (poziom zaangażowania i satysfakcji z pracy, samopoczucie, poziom współpracy i komunikacji w zespole). I tak, to wszystko może zmieścić się w jednej rozmowie (a przynajmniej w stworzonej przez trenera prostej formule rozmowy 1:1).

W oparciu o ponad 21-letnie doświadczenie trenera wie, że rozmawiania z sensem, czyli prowadzenia produktywnego, konstruktywnego dialogu z pracownikiem, można się nauczyć. I to właśnie oferuje.

Cele i korzyści

Szkolenie z rozmów 1:1 przygotuje w praktyce menedżerów do:

  • prowadzenia rozmów 1:1 w oparciu o kompaktową formułę trenera;
  • sprawnego używania narzędzi komunikacyjnych, które podniosą biznesową skuteczność i jakość współpracy oraz zarządzania ludźmi — menedżerowie nauczą się, jak słuchać, jak docierać do prawdziwych potrzeb i źródeł danej sytuacji, a także jak asertywnie, klarownie wyrażać siebie i swoje oczekiwania względem pracownika w sposób, który buduje kontakt i zaufanie, a nie „zarządczy zamordyzm”;
  • radzenia sobie z tzw. „Trudnymi sytuacjami i „Trudnymi pracownikami” (np. postawy typu: „to nie ja”, „to nie moja wina, to oni….”, „wszystko jest dobrze, nie wiem, o co chodzi”, czy zachowania takie jak: działanie na ostatnią chwilę, markowanie pracy, unikanie konfrontacji, niski poziom zaangażowania przy jednoczesnym osiąganiu rezultatów — pracownik nie robi nic ponad to, co musi).
Program

Główne punkty programu szkolenia:

  • Przedstawienie modelu rozmów 1:1 – zawartości, częstotliwości, struktury i możliwości dopasowania do swoich lokalnych uwarunkowań
  • Przedstawienie listy umiejętności potrzebnych do skutecznego prowadzenia rozmów 1:1, które pozwalają wykorzystać potencjał regularnych rozmów 1:1
  • Sprawdzenie samopoczucia, motywacji, satysfakcji
  • Rozliczenie zobowiązań (zadań i celów)
  • Temat dnia
  • Zakontraktowanie zobowiązań na kolejny okres
  • Zamknięcie rozmowy
  • Zamknięcie szkolenia

Program szkolenia realizowany jest w formie praktycznych 2-dniowych warsztatów (w opcji offline lub online) z licznymi symulacjami i przykładami z życia menedżera, a także systemu ćwiczeń utrwalających zdobyte nowe kompetencje komunikacyjne pomiędzy warsztatami.

Follow up (0,5 dnia)

Po pierwszej fali praktyki, odbywa się spotkanie trenera z menedżerami, by omówić z nimi ich doświadczenia, a także w razie potrzeb rozszerzyć dany obszar kompetencji empatycznej, skutecznej komunikacji. Podczas sesji Follow up będzie czas na pytania i dostosowanie formuły rozmów 1:1 jeszcze bardziej do charakterystyki zespołu.

Trenerzy

Tomasz Bagiński — jest trenerem i konsultantem, który poprzez empatyczną komunikację oraz sprawdzone, celowe i skuteczne narzędzia wnosi nową jakość do biznesu. Uwielbia to, co robi i ma ogromne szczęście od ponad 21 lat pracować w oparciu o unikatowe na rynku połączenie modelu Porozumienia Bez Przemocy (NVC), Teorii Ograniczeń (TOC) i metody Kręgów Naprawczych.

Ważna jest dla niego spójność i rzetelność w działaniu. Wybiera tylko takie rozwiązania, które są bezpośrednią i realną do wdrożenia odpowiedzią na zdiagnozowane potrzeby, aspiracje i dążenia jego Klientów. Kompleksowo wspiera organizacje, zespoły, a także pracuje indywidualnie z kadrami zarządzającymi. Jest praktykiem i pragmatykiem o narzędziowym podejściu do komunikacji, po to by górnolotne hasła z sal szkoleniowych czy konferencji zamieniać w nawyki efektywnego myślenia i działania.

Autor książki „Menedżerskie rozmowy 1 na 1”.

Lokalizacja

Ustalana indywidualnie

Termin

Szkolenie organizujemy wyłącznie na zamówienie w formie zamkniętej

 

Podany zakres możemy dostosować do potrzeb grupy

 

Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z koordynatorem szkolenia

Kontakt

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com