Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Zarządzanie   Skuteczna transformacja biznesowa w dobie przełomowych zmian

Skuteczna transformacja biznesowa w dobie przełomowych zmian

Czyli jak opracować opłacalny program transformacji, a następnie skutecznie wdrożyć go w organizacji i zapewnić trwałość jej funkcjonowania?

Zgłoszenie nie jest potwierdzeniem wzięcia udziału w szkoleniu. O przyjęciu do grupy zostaną Państwo poinformowani w oddzielnym mailu.

Termin: 27-28 października 2020 r.
Cena: 3500 zł netto

Tempo wdrażania nowych rozwiązań, rosnąca presja finansowa i zacierające się granice pomiędzy sektorami skutecznie zmieniają rzeczywistość biznesową, w której przedsiębiorstwa walczą o wypracowanie realnych przewag konkurencyjnych. Jednakże jak wskazuje ostatnie kilkanaście lat organizacje, które były w stanie zidentyfikować potrzebę zmian transformacyjnych i skutecznie je wdrożyć, w pełni zrealizowały swoje cele finansowe. Co więcej, nagłe globalne i lokalne wydarzenia z ostatnich kilku miesięcy generują jednoznaczną konieczność podjęcia szybkich działań transformacyjnych w większości przedsiębiorstw chcących zabezpieczyć lub odbudować możliwość rentownej działalności.

Badanie zrealizowane przez EY w 2019 pośród kadry zarządzającej przedsiębiorstw działających w Polsce wskazuje, że zagadnienie transformacji jest odbierane jako absolutnie kluczowe w kontekście realizacji celów finansowych. Jednocześnie 49% respondentów wskazało na słabe przygotowanie własnych organizacji do skorzystania z możliwości, które mogą wyniknąć z przełomowych zmian (typu ‘disruptive’).

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Trenerzy
  • Cena
  • Kontakt

Dla kogo?

  • Wyższa kadra zarządzająca (zarząd, dyrektorzy)
  • Menedżerowie ds. strategii lub transformacji biznesowej

Cele i korzyści

Udział w szkoleniu pozwoli uczestnikom na rozwój praktycznych umiejętności w zakresie:

  • określenia siły oddziaływania na organizację przełomowych zmian w otoczeniu
  • identyfikacji obszarów w modelu biznesowym i operacyjnym wymagających zmian
  • analizy możliwych działań transformacyjnych
  • opracowania programów transformacyjnych, skoncentrowanych na osiągnięciu wartości finansowej
  • strategicznego zarządzania zmianą we wdrażaniu programów transformacyjnych

W programie

  1. Zmiany przełomowe a fundamenty zarządzania strategicznego. Źródło kreacji lub utraty wartości
    • Dlaczego próbujemy stosować dawne koncepcje w nowej rzeczywistości? Czyli o doborze właściwych metod analizy biznesowej
    • Źródła sukcesu przełomowych modeli biznesowych – skupienie się na potrzebach klienta i wykorzystanie nowych technologii jako źródła przewag konkurencyjnych
    • ‘Disruptive innovation’ jako proces kreowania przełomowych zmian
    • Reakcja na przełomowe zmiany w bliskim otoczeniu a źródła sukcesów i porażek międzynarodowych organizacji
  2. Diagnoza stopnia wykorzystania potencjału strategicznego
    • Identyfikacja potencjału strategicznego – przegląd narzędzi i technik
    • Full Potiential ParadigmTM jako narzędzie do identyfikacji możliwych źródeł znaczącej poprawy wyników finansowych poprzez określenie:
      • kontekstu rynkowego (‘Market Context’)
      • strategicznej luki marżowości (‘Performance Gap’)
      • potencjału skalowalności bazy przychodowej (‘Opportunity Gap’)
      • istniejącej luki percepcji wyników strategicznych (‘Perception Gap’)
    • Strategia a model biznesowy – co jest nowym źródłem sukcesu strategicznego?
    • Projektowanie zmian w modelu biznesowym z wykorzystaniem procesu ‘disruptive innovation’
  3. Diagnoza potrzeby zmian operacyjnych jako warunku skuteczności zmian w modelu biznesowym
    • Ocena efektywności obecnego modelu operacyjnego – Operating Model Framework
    • Identyfikacja głównych dźwigni poprawy efektywności operacyjnej – case study
  4. Budowanie programów transformacyjnych
    • Określanie celów zmian transformacyjnych i priorytetyzacja rozwiązań umożliwiających maksymalizację wartości finansowej
    • Dlaczego tak wiele opłacalnych i potrzebnych zmian transformacyjnych nie dochodzi do skutku?
    • Jak uniknąć porażki programu transformacyjnego na etapie jego projektowania?
    • Dopasowanie programu transformacyjnego do rzeczywistych potrzeb zmian w modelu biznesowym i operacyjnym – jak zrealizować to, co rzeczywiście wykreuje oczekiwaną wartość?
    • Transformacja a restrukturyzacja
  5. Strategiczne zarządzanie zmianą w programach transformacyjnych
    • Rola zarządzania zmianą jako pomostu pomiędzy celami finansowymi a zwinnością organizacji
    • Przegląd praktycznych modeli zarządzania zmianą – wnioski dla programów transformacyjnych
    • Symulacja przebiegu programu transformacyjnego – rola szybkości i trafności decyzji menedżerskich

Data i miejsce

27-28 października 2020 r., Warszawa

Trenerzy

  • dr Marcin Witkowski, Senior Consultant & Project Leader, Dział Doradztwa Strategicznego EY – trener wiodący
  • Adam Malarski, Senior Manager, Dział Doradztwa Strategicznego EY

Cena 3500,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Klaudia Pliszka
klaudia.pliszka@pl.ey.com
tel. 510 201 302

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.