Inteligencja emocjonalnaw relacjach zawodowych – EY Academy of Business

Inteligencja emocjonalna
w relacjach zawodowych

Uczestnicy zdobywają wiedzę i umiejętności związane ze świadomym zarządzaniem emocjami swoimi i innych w relacjach zawodowych.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi i umieć zarządzać swoimi emocjami. To szkolenie polecamy również dla pracowników startupów.

Cel szkolenia
  • Doskonalenie inteligencji emocjonalnej w celu ułatwienia współpracy w różnych relacjach zawodowych.
  • Dostarczenie narzędzi identyfikacji emocji i radzenia sobie z nimi.
  • Budowanie kultury szacunku i zrozumienia w relacjach z ludźmi.
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Rozpoznanie przyczyn trudności we współpracy, wynikających z braku umiejętności zarządzania własnymi emocjami.
  • Poznanie technik rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie w rozmowie.
  • Ćwiczenie zastosowania narzędzi zarządzania emocjami własnymi i partnerów w rozmowie.
  • Poprawa współpracy w zespole: Doskonalenie inteligencji emocjonalnej ułatwia współpracę między pracownikami, co przekłada się na lepszą atmosferę w pracy i wyższą efektywność zespołową.
  • Zwiększenie produktywności: Pracownicy, którzy potrafią identyfikować i radzić sobie ze swoimi emocjami, są w stanie lepiej koncentrować się na zadaniach i być bardziej produktywni.
  • Budowanie kultury organizacyjnej: Promowanie szacunku i zrozumienia w relacjach międzyludzkich przyczynia się do tworzenia pozytywnej kultury organizacyjnej, która jest atrakcyjna dla obecnych i potencjalnych pracowników.
  • Zmniejszenie konfliktów: Pracownicy, którzy rozumieją przyczyny trudności we współpracy i potrafią zarządzać emocjami, mogą skuteczniej unikać lub rozwiązywać konflikty w miejscu pracy.
  • Lepsza obsługa klienta: Umiejętność rozpoznawania emocji i reagowania na nie w sposób obniżający napięcie może poprawić jakość obsługi klienta i zwiększyć ich zadowolenie.
  • Wzrost odporności na stres: Ćwiczenie zarządzania emocjami własnymi i innych pomaga pracownikom lepiej radzić sobie ze stresem, co jest kluczowe w dynamicznym środowisku pracy.
  • Rozwój liderów: Pracownicy, którzy posiadają wysoką inteligencję emocjonalną, często wykazują lepsze zdolności przywódcze, co może być wykorzystane w procesie rozwoju kadr kierowniczych.
  • Zwiększenie lojalności pracowników: Firma, która inwestuje w rozwój osobisty swoich pracowników, może liczyć na ich większą lojalność i zaangażowanie.
  • Poprawa komunikacji wewnętrznej: Lepsze zrozumienie emocji sprzyja efektywniejszej komunikacji, co może przyczynić się do szybszego rozwiązywania problemów i lepszego przepływu informacji.
  • Wzmocnienie marki pracodawcy: Organizacja znana z dbałości o rozwój emocjonalny pracowników może być postrzegana jako nowoczesna i odpowiedzialna, co przyciąga talent i buduje pozytywny wizerunek na rynku.
Program szkolenia

Co kształtuje nasze emocje?

  • Postrzeganie rzeczywistości a emocje
  • Czy potrafisz rozpoznawać emocje swoje i innych?
  • Mój typ przeżywania emocji – autoanaliza

Inteligencja emocjonalna w miejscu pracy?

  • Co to jest inteligencja emocjonalna? Kilka słów o inteligencji emocjonalnej i społecznej
  • Poznawcze, motywacyjne i behawioralne składowe inteligencji emocjonalnej w codziennej pracy
  • Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w codziennych relacjach zawodowych

Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu sytuacji trudnych

  • Życie w grupie – jakie to trudne! Sytuacja współzależności jako źródło trudności
  • Przyczyny podejścia rywalizacyjnego oraz sposoby zapobiegania takiemu sposobowi działania. Co nas nakręca i jak temu przeciwdziałać?
  • Zasady zarządzania emocjami w sytuacjach trudnych
  • Praktyczne metody włączania myślenia i obniżania poziomu napięcia w rozmowach — ćwiczenia
Trenerzy
Ewa Opolska
przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane