Trening asertywności – EY Academy of Business

Trening asertywności

Trening asertywności uczy nas stawiania i respektowania granic. 
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wszystkim, którzy chcą doskonalić swoje relacje z innymi w różnych rolach – zawodowych i pozazawodowych. Polecamy je również pracownikom startupów.

Cel szkolenia
  • Rozwijanie umiejętności asertywnej komunikacji, zachowania, działania
  • Wzmocnienie poczucia pewności i spokoju w trudnych sytuacjach interpersonalnych.Podniesienie umiejętności panowania nad emocjami
  • Eksploracja obszarów funkcjonowania społecznego, w których asertywność znajduje największe zastosowanie, przekazanie umiejętności praktycznego stosowania asertywnej komunikacji w różnych sytuacjach zawodowych
  • Rozwijanie Inteligencji emocjonalnej w zakresie samoświadomości, kontroli emocji oraz wywierania wpływu na zachowania innych
Metodologia

Warsztaty i ćwiczenia wzbogacane o: burze mózgów, analizy przypadków, symulacje, dyskusje, interpretacje fragmentów filmów i nagrań z  wygenerowanych przez trenera sytuacji trudnych wymagających asertywnej interwencji, analiza zachowań werbalnych i niewerbalnych.

Program szkolenia
  1. Wprowadzenie w teorię asertywności – znaczenie pojęcia, asertywność a zachowania alternatywne – wzory zachowań, style komunikacyjne, postawy życiowe charakteryzujące zachowania asertywne, agresywne i bierne
  2. Określenie poziomu osobistych umiejętności zachowania asertywnego jako ważnego aspektu inteligencji emocjonalnej
  3. Pojęcie granic osobistych
    • Znaczenie umiejętności asertywnego zaznaczania własnych granic
    • Rozpoznawanie i respektowanie granic drugiej strony
    • Poznanie i akceptacja praw asertywnych
    • Nonviolent communication (NVC)
  4. Zwiększenie poczucia własnej wartości i pewności siebie w relacjach z ludźmi w różnych rolach zawodowych i pozazawodowych
  5. Ćwiczenie umiejętności asertywnych i NVC w pracy
    • Wyrażanie różnych form emocjonalnej ekspresji (zaprzeczanie, wyrażanie gniewu, złości itp.)
    • Radzenie sobie z zachowaniami inwazyjnymi
    • Wyrażanie własnego zdania i opinii
    • Udzielanie i przyjmowanie krytyki
    • Komunikacja w zespole
    • Rozwiązywanie problemów
Trenerzy
Wisława Grabarczyk-Kostka
prowadzi szkolenia, wykłady i treningi z całego obszaru psychologii biznesu i rozwoju osobistego, jak również działania integracyjne dla zespołów będących w budowie lub w konflikcie.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane