Program i harmonogram – EY Academy of Business

 

Program i harmonogram

  1. GRUPA NUMER 1: 17-18 października 2024 roku
  2. GRUPA NUMER 2: 24-25 października 2024 roku
  3. GRUPA NUMER 3: 30-31 października 2024 roku
  4. GRUPA NUMER 4: 4-5 listopada 2024 roku
  5. GRUPA NUMER 5: 12-13 listopada 2024 roku
  6. GRUPA NUMER 6: 19-20 listopada 2024 roku
  7. GRUPA NUMER 7: 21-22 listopada 2024 roku
  8. GRUPA NUMER 8: 25-26 listopada 2024 roku
  9. GRUPA NUMER 9: 2-3 grudnia 2024 roku
  10. GRUPA NUMER 10: 5-6 grudnia 2024 roku
  11. GRUPA NUMER 11: 11-12 grudnia 2024 roku
  12. GRUPA NUMER 12: 16-17 grudnia 2024 roku

Budowanie zaufania w zespole ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji opartej na współpracy, motywacji i zaangażowania pracowników

Cele szkolenia:

  • Współpraca oparta na partnerskich relacjach i dialogu niezależnie od poziomu hierarchii
  • Skuteczne dawanie odpowiedzialności wraz z uprawnieniami w ramach motywowania i angażowania pracowników
  • Budowanie zespołu w oparciu o talenty

Dzień 1

Praca wstępna (przed szkoleniem) dla uczestników:

Praca utrwalająca:

  • Narzędzia coachingowe do pracy własnej na bazie teorii samorozwoju Richarda Boyatzisa

Rekomendacje lektur:

  • Daniel H. Pink, Drive
  • Ken Blanchard, Jednominutowy menadżer buduje wydaje zespoły
  • Patrick Lencioni, Pięć dysfunkcji zespołu

Wprowadzenie

  • Budowanie relacji trenera i uczestników, agenda warsztatów
  • Wyjaśnianie kwestii technicznych i sprawdzanie dostępu wszystkich uczestników do narzędzia (MENTIMETER – menti.com)
  • Kontrakt i zebranie oczekiwań uczestników
  • Cel osobisty na szkolenie

Blok 1

  • Czym jest przywództwo – definicja
  • Ekspert, menadżer, lider – różnica w obszarze pojęć
  • Najważniejsze cechy skutecznego lidera według badań McKinsey & Company
  • Budowanie autorytetu i zaufania
  • Autentyczne przywództwo

Blok 2

  • Zaangażowanie pracowników na bazie 12 elementów zaangażowania GALLUP
  • Motywacja 3.0 pracowników
  • Kontakt w zakresie jasnych oczekiwań i potrzeb skuteczną metodą monitorowania postępów i realizacji zadań

Blok 3

  • Rozwój pracowników na bazie talentów w oparciu o psychologię pozytywną
  • Zalety i wyzwania delegowania odpowiedzialności wraz z uprawieniami
  • Monitorowanie postępów – meaningful conversations (sensowne rozmowy)
  • Ćwiczenie: praktyczne zastosowanie sensownych rozmów w symulowanej sytuacji

Blok 4

  • Ewaluacja własna przywództwa na bazie dedykowanego narzędzia coachingowego
  • Plan rozwoju przywództwa w oparciu o model samorozwoju Richards Boyatzisa

Podsumowanie

  • Ewaluacja realizacji celu osobistego na moduł szkoleniowy
  • Wnioski ze szkolenia
  • Praca utrwalająca

Dzień 2

Praca wstępna (przed szkoleniem) dla uczestników:

Praca utrwalająca:

  • Narzędzia coachingowe do pracy własnej: bariery w słuchaniu

Rekomendacje lektur:

  • David Marquet, ‘Język przywództwa. Ukryta moc tego, co mówisz i czego nie mówisz’
  • Marshall B. Rosenberg, ‘To, co powiesz może zmienić świat’

Wprowadzenie

  • Refleksje po 1 dniu szkolenia, wnioski z pracy utrwalającej
  • Cel osobisty na szkolenie

Blok 1

  • Omówienie znaczenia komunikacji w biznesie
  • Komunikacja oparta na współpracy i zaufaniu
  • Ćwiczenie: Identyfikacja wyzwań w komunikacji na różnych poziomach hierarchii
  • Warunki efektywnego porozumiewania się, usprawnianie formy i treści komunikatu
  • Elementy wiedzy o komunikacji językowej: cel, struktura, środki, adresat
  • Metoda ramowania komunikatów zgodnie z ich celem perswazyjnym
  • Dopasowanie stylu komunikacji do różnych poziomów hierarchii
  • Inteligencja systemowa jako jedna z cech przywódcy służebnego
  • Ćwiczenie: test na style komunikacji i jego praktyczne zastosowanie

Blok 2

  • Rola i wartość informacji zwrotnej, różnica pomiędzy feedback, feedforward
  • Metoda FUKO: przekazywanie niewygodnych/trudnych informacji zwrotnych
  • Narzędzia udzielania informacji zwrotnych: informacja, opinia, ocena
  • Kształcenie umiejętności oddzielania informacji od oceny
  • Koordynowanie współpracy poprzez efektywne przekazywanie informacji zwrotnych i budowanie kultury organizacji na bazie informacji zwrotnej

Blok 3

  • Rodzaje trudnych/konfliktowych sytuacji we współpracy w grupie
  • Inteligencja emocjonalna w rozwiązywaniu problemów w porozumiewaniu się: zarządzanie sobą w emocjach oraz empatia
  • Metody rozwiązywania trudnych/konfliktowych sytuacji tj. negocjacje, perswazja, zjednywanie

Podsumowanie

  • Ewaluacja realizacji celu osobistego na moduł szkoleniowy
  • Wnioski ze szkolenia
  • Praca nad wybranym celem rozwojowym na bazie narzędzia coachingowego GROW
  • Praca utrwalająca
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane