Coachingowy styl zarządzania – EY Academy of Business

Coachingowy styl zarządzania

Warsztat w zakresie stosowania metod coachingu w codziennych relacjach zawodowych — coachingowy styl zarządzania.

Program EY skupia się na praktyce: zastosowaniach podejścia i technik coachingowych w codziennej pracy menedżera. Został zaprojektowany, by zademonstrować siłę coachingowego stylu zarządzania.

Szkolenie coachingowe prowadzone jest przez doświadczonych coachów specjalizujących się w projektach rozwojowych dla menedżerów, posiadających doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Kładziemy nacisk na praktyczne ćwiczenia, pracujemy na realnych wyzwaniach zgłaszanych przez Uczestników oraz na przykładach biznesowych.

Stosowanie technik coachingowych zwiększa możliwości menedżera w zakresie wywierania wpływu na podwładnych. Pozwala w pozytywny sposób kształtować zachowania, postawy oraz sposób myślenia. Daje możliwość budowania:

  • Motywacji i zaangażowania
  • Samodzielności, dojrzałości
  • Dążenia do rozwoju
  • Konstruktywnych sposobów myślenia i działania

  • Osób kierujących zespołami, niezależnie od poziomu zarządzania
  • Przedstawicieli HR zainteresowanych wzmacnianiem coachingowego stylu zarządzania w swojej organizacji

Korzyści dla uczestników:

  • Przedstawienie metod coachingu i możliwości ich zastosowania przez menedżera w podległym zespole
  • Kształtowanie kompetencji uczestników w zakresie prowadzenia rozmów z podwładnymi z wykorzystaniem metod coachingu
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów, wspierających rozwój umiejętności podwładnych
  1. Coaching jako styl zarządzania
  • Coaching umiejętności, efektywności i rozwoju osobistego. Różnice w podejściu
  • Coaching jako część systemu działań rozwojowych
  • Styl zarządzania i jego znaczenie dla coachingu. Sprawdź swój potencjał w zakresie stosowania metod coachingu w zarządzaniu
  • Zakres kompetencji menedżera-coacha
  1. Praktyka stosowania coachingu w zespole
  • Proces stosowania coachingu
  • Analiza potencjału osobistego pracowników — praktyczne metody
  • Zdefiniowanie celów coachingu — jak określić umiejętności, które chcemy rozwijać z pożytkiem dla firmy i osobistego rozwoju pracowników?
  • Reguły stosowania coachingu i kilka słów o tym, dlaczego muszą być przejrzyste i zakomunikowane pracownikom
  1. Psychologiczne podstawy coachingu
  • Stosunek pracownika do samokształcenia i doskonalenia osobistego potencjału jako warunek skuteczności coachingu
  • Cykl uczenia się dorosłych wg D. Kolba
  • Cykl zmiany wg E. Kubler-Ross
  1. Zastosowanie metody coachingu w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Okna Johari i ich znaczenie dla efektywności i doboru metod coachingu
  • Przeprowadzenie feedbacku z zastosowaniem metod coachingu. Ćwiczenia
  • Pytania jako podstawowe narzędzie coachingu
  • Jak stworzyć klimat rozmowy, służący rozwijaniu umiejętności?
  1. Modele prowadzenia coachingu
  • Rozmowa coachingowa jako proces komunikacji
  • Coaching krok po kroku (przed spotkaniem, rozpoczęcie, prowadzenie rozmowy, zakończenie)
  • Model GROW – praktyczne zastosowanie
  • Modele GOLD i STAR

Ewa Opolska - przeprowadza firmy i ludzi przez zmiany, szkoląc i prowadząc projekty rozwojowe. Jest doświadczonym trenerem w obszarze szkoleń menedżerskich. Realizuje dłuższe cykle (akademie menedżerskie, programy talentowe), wspierające konkretne cele biznesowe.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Coachingowy styl zarządzania

Cena

1990 zł netto

Coachingowy styl zarządzania

Warsztat w zakresie stosowania metod coachingu w codziennych relacjach zawodowych — coachingowy styl zarządzania.

Program EY skupia się na praktyce: zastosowaniach podejścia i technik coachingowych w codziennej pracy menedżera. Został zaprojektowany, by zademonstrować siłę coachingowego stylu zarządzania.

Szkolenie coachingowe prowadzone jest przez doświadczonych coachów specjalizujących się w projektach rozwojowych dla menedżerów, posiadających doświadczenia w zarządzaniu ludźmi. Kładziemy nacisk na praktyczne ćwiczenia, pracujemy na realnych wyzwaniach zgłaszanych przez Uczestników oraz na przykładach biznesowych.

Stosowanie technik coachingowych zwiększa możliwości menedżera w zakresie wywierania wpływu na podwładnych. Pozwala w pozytywny sposób kształtować zachowania, postawy oraz sposób myślenia. Daje możliwość budowania:

  • Motywacji i zaangażowania
  • Samodzielności, dojrzałości
  • Dążenia do rozwoju
  • Konstruktywnych sposobów myślenia i działania
Dla kogo?

  • Osób kierujących zespołami, niezależnie od poziomu zarządzania
  • Przedstawicieli HR zainteresowanych wzmacnianiem coachingowego stylu zarządzania w swojej organizacji
Cele i korzyści

Korzyści dla uczestników:

  • Przedstawienie metod coachingu i możliwości ich zastosowania przez menedżera w podległym zespole
  • Kształtowanie kompetencji uczestników w zakresie prowadzenia rozmów z podwładnymi z wykorzystaniem metod coachingu
  • Doskonalenie umiejętności prowadzenia rozmów, wspierających rozwój umiejętności podwładnych
Program
  1. Coaching jako styl zarządzania
  • Coaching umiejętności, efektywności i rozwoju osobistego. Różnice w podejściu
  • Coaching jako część systemu działań rozwojowych
  • Styl zarządzania i jego znaczenie dla coachingu. Sprawdź swój potencjał w zakresie stosowania metod coachingu w zarządzaniu
  • Zakres kompetencji menedżera-coacha
  1. Praktyka stosowania coachingu w zespole
  • Proces stosowania coachingu
  • Analiza potencjału osobistego pracowników — praktyczne metody
  • Zdefiniowanie celów coachingu — jak określić umiejętności, które chcemy rozwijać z pożytkiem dla firmy i osobistego rozwoju pracowników?
  • Reguły stosowania coachingu i kilka słów o tym, dlaczego muszą być przejrzyste i zakomunikowane pracownikom
  1. Psychologiczne podstawy coachingu
  • Stosunek pracownika do samokształcenia i doskonalenia osobistego potencjału jako warunek skuteczności coachingu
  • Cykl uczenia się dorosłych wg D. Kolba
  • Cykl zmiany wg E. Kubler-Ross
  1. Zastosowanie metody coachingu w udzielaniu informacji zwrotnej
  • Okna Johari i ich znaczenie dla efektywności i doboru metod coachingu
  • Przeprowadzenie feedbacku z zastosowaniem metod coachingu. Ćwiczenia
  • Pytania jako podstawowe narzędzie coachingu
  • Jak stworzyć klimat rozmowy, służący rozwijaniu umiejętności?
  1. Modele prowadzenia coachingu
  • Rozmowa coachingowa jako proces komunikacji
  • Coaching krok po kroku (przed spotkaniem, rozpoczęcie, prowadzenie rozmowy, zakończenie)
  • Model GROW – praktyczne zastosowanie
  • Modele GOLD i STAR
Szczegóły programu modułowego

Cena

1990 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

1-2 lipca 2024

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com