Fundamenty Transformacji Cyfrowej – jak efektywnie zbudować cyfrowy ekosystem? – EY Academy of Business

Fundamenty Transformacji Cyfrowej – jak efektywnie zbudować cyfrowy ekosystem?

Dzięki udziałowi w szkoleniu zrozumiesz znaczenie transformacji cyfrowej dla organizacji oraz poznasz rolę technologii i danych przy tworzeniu nowego doświadczenia klienta.

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Managerów liniowych i funkcyjnych średniego i wyższego szczebla
  • Managerów transformacji cyfrowych
  • Specjalistów biznesu, którzy chcą poznać świat cyfrowy
  • Wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wyobraźnię na temat organizacji cyfrowych

Najważniejsze korzyści dla uczestników szkolenia to:

  • Umiejętność wyjaśnienia istoty transformacji cyfrowej dla organizacji
  • Poznanie znaczenia kulturowej zmiany dla transformacji cyfrowej
  • Poznanie znaczenie myślenia systemowego przy łączeniu świata cyfrowego z fizycznym
  • Zbudowanie wyobraźni cyfrowej
  • Poznanie znaczenia technologii i danych przy realizacji nowego doświadczenia klienta

1. Fundamenty Transformacji Cyfrowej

  • Technologia i transformacja
  • Wartości cyfrowej transformacji
  • Agility – zwinność organizacyjna
    • Elastyczność i zwinność
    • Projektowanie organizacji zwinnej
  • Uczenie się, oduczanie się
    • Istota uczenia się w organizacji
    • Promowanie uczenia się w organizacji
  • Współpraca ponad silosy
    • Różnorodność
    • Współpraca ponad funkcje
    • Współpraca ponad organizacje
  • Apetyty na ryzyko
    • Ryzyko i celebracja porażki
    • Tworzenie apetytu na ryzyko
  • Prowadzenie cyfrowej transformacji
    • Cyfrowa kultura
    • Wprowadzenie zmiany organizacyjnej

2. Transformacja Cyfrowa w tradycyjnych, przemysłowych sektorach

  • Dylematy przemysłu – jak się adaptować do zmian w otoczeniu
  • Zrozumienie zmiany przejścia od ekonomii przemysłu do ekonomii cyfrowej
    • Budowanie niezależności i modularności
    • Ekosystem
    • Zakłócenie status quo poprzez inne branże
    • Zmiana modelu biznesowego
  • Na ile organizacje wywodzące się z przemysłowych modeli biznesowych mogą odnieść sukces w otoczeniu cyfrowym?
    • Myślenie systemowe i przywództwo systemowe

3. Przyszłość pracy

  • Projektowanie organizacji dla uwolnienia potencjału nowoczesnego pracownika
  • Projektowanie struktury organizacyjnej i zespołów gotowych na cyfrowe środowisko
    • Praca zespołowa
    • Flash Teams
  • Uwolnienie potencjału wiedzy i doświadczeń poprzez crowdsourcing
    • Wprowadzenie do crowdsourcingu, sposoby wykorzystania
    • Rozwiązywanie problemów poprzez crowdsourcing
    • Jakość, motywacja i wynagradzanie
    • Rola crowdsourcingu i sztucznej inteligencji
  • Jakie możliwości każda organizacja może mieć poprzez szybkie i tanie dotarcie do milionów ludzi i ich wiedzy na całym świecie?

4. Omówienie rewolucji danych

  • Cztery obszary rewolucji danych: inżynieria danych oraz infrastruktura, podsumowanie danych, przewidywanie poprzez wykorzystanie danych, podejmowanie decyzji na podstawie danych
  • Zrozumienie różnicy pomiędzy korelacją a przyczynowością
  • Wprowadzenie do przewidywania

5. Transformacja doświadczenia klienta wspomagana przez sztuczną inteligencję

  • Rola sztucznej inteligencji w pomocy człowiekowi
  • Sztuczna inteligencja dzisiaj
  • Jakie mamy wyzwania ze sztuczną inteligencją
  • Interakcja ze sztuczną inteligencją
  • Wykorzystanie danych do przewidywania i modelowania trendów
  • Dane i rola przewidywania zachowań klientów zanim one się wydarzą

6. Budowanie strategii platform produktowych w celu przyspieszenia rozwoju

  • Platforma vs produkt w świecie cyfrowym
  • Cyfrowa transformacja w produktach i platformach
  • Przegląd platform
  • Podstawy platform produktowych
Fundamenty Transformacji Cyfrowej – jak efektywnie zbudować cyfrowy ekosystem?

Dzięki udziałowi w szkoleniu zrozumiesz znaczenie transformacji cyfrowej dla organizacji oraz poznasz rolę technologii i danych przy tworzeniu nowego doświadczenia klienta.

Dla kogo?

Do udziału w warsztatach zapraszamy:

  • Managerów liniowych i funkcyjnych średniego i wyższego szczebla
  • Managerów transformacji cyfrowych
  • Specjalistów biznesu, którzy chcą poznać świat cyfrowy
  • Wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoją wyobraźnię na temat organizacji cyfrowych
Cele i korzyści

Najważniejsze korzyści dla uczestników szkolenia to:

  • Umiejętność wyjaśnienia istoty transformacji cyfrowej dla organizacji
  • Poznanie znaczenia kulturowej zmiany dla transformacji cyfrowej
  • Poznanie znaczenie myślenia systemowego przy łączeniu świata cyfrowego z fizycznym
  • Zbudowanie wyobraźni cyfrowej
  • Poznanie znaczenia technologii i danych przy realizacji nowego doświadczenia klienta
Program

1. Fundamenty Transformacji Cyfrowej

  • Technologia i transformacja
  • Wartości cyfrowej transformacji
  • Agility – zwinność organizacyjna
    • Elastyczność i zwinność
    • Projektowanie organizacji zwinnej
  • Uczenie się, oduczanie się
    • Istota uczenia się w organizacji
    • Promowanie uczenia się w organizacji
  • Współpraca ponad silosy
    • Różnorodność
    • Współpraca ponad funkcje
    • Współpraca ponad organizacje
  • Apetyty na ryzyko
    • Ryzyko i celebracja porażki
    • Tworzenie apetytu na ryzyko
  • Prowadzenie cyfrowej transformacji
    • Cyfrowa kultura
    • Wprowadzenie zmiany organizacyjnej

2. Transformacja Cyfrowa w tradycyjnych, przemysłowych sektorach

  • Dylematy przemysłu – jak się adaptować do zmian w otoczeniu
  • Zrozumienie zmiany przejścia od ekonomii przemysłu do ekonomii cyfrowej
    • Budowanie niezależności i modularności
    • Ekosystem
    • Zakłócenie status quo poprzez inne branże
    • Zmiana modelu biznesowego
  • Na ile organizacje wywodzące się z przemysłowych modeli biznesowych mogą odnieść sukces w otoczeniu cyfrowym?
    • Myślenie systemowe i przywództwo systemowe

3. Przyszłość pracy

  • Projektowanie organizacji dla uwolnienia potencjału nowoczesnego pracownika
  • Projektowanie struktury organizacyjnej i zespołów gotowych na cyfrowe środowisko
    • Praca zespołowa
    • Flash Teams
  • Uwolnienie potencjału wiedzy i doświadczeń poprzez crowdsourcing
    • Wprowadzenie do crowdsourcingu, sposoby wykorzystania
    • Rozwiązywanie problemów poprzez crowdsourcing
    • Jakość, motywacja i wynagradzanie
    • Rola crowdsourcingu i sztucznej inteligencji
  • Jakie możliwości każda organizacja może mieć poprzez szybkie i tanie dotarcie do milionów ludzi i ich wiedzy na całym świecie?

4. Omówienie rewolucji danych

  • Cztery obszary rewolucji danych: inżynieria danych oraz infrastruktura, podsumowanie danych, przewidywanie poprzez wykorzystanie danych, podejmowanie decyzji na podstawie danych
  • Zrozumienie różnicy pomiędzy korelacją a przyczynowością
  • Wprowadzenie do przewidywania

5. Transformacja doświadczenia klienta wspomagana przez sztuczną inteligencję

  • Rola sztucznej inteligencji w pomocy człowiekowi
  • Sztuczna inteligencja dzisiaj
  • Jakie mamy wyzwania ze sztuczną inteligencją
  • Interakcja ze sztuczną inteligencją
  • Wykorzystanie danych do przewidywania i modelowania trendów
  • Dane i rola przewidywania zachowań klientów zanim one się wydarzą

6. Budowanie strategii platform produktowych w celu przyspieszenia rozwoju

  • Platforma vs produkt w świecie cyfrowym
  • Cyfrowa transformacja w produktach i platformach
  • Przegląd platform
  • Podstawy platform produktowych

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Online

Warszawa

Termin

24-25 listopada 2022

Kontakt

Katarzyna Pudelska

Koordynator kursu

  • +48 510 201 305
  • katarzyna.pudelska@pl.ey.com