Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu – EY Academy of Business

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Katarzyna Jasińska - menedżer z 25-letnim doświadczeniem w firmie produkcyjnej o zasięgu globalnym. Planowanie strategiczne, rozwój biznesu, zarządzanie projektami oraz współpraca z firmami motoryzacyjnymi to główne obszary jej doświadczeń.

Agnieszka Magusiak-Sajdak - menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, zdobytym w międzynarodowej korporacji. Uczestniczyła w przejęciach podmiotów, optymalizacji struktur, transformacji procesów.

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Dla kogo?

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.
Cele i korzyści

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.
Program

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Cena

1300 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

20 marca 2023

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • Sonia.Bartnik@pl.ey.com