Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu – EY Academy of Business

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Katarzyna Jasińska - menedżer z 25-letnim doświadczeniem w firmie produkcyjnej o zasięgu globalnym. Planowanie strategiczne, rozwój biznesu, zarządzanie projektami oraz współpraca z firmami motoryzacyjnymi to główne obszary jej doświadczeń.

Agnieszka Magusiak-Sajdak - menedżer z ponad 20-letnim doświadczeniem w zarządzaniu strategicznym i operacyjnym, zdobytym w międzynarodowej korporacji. Uczestniczyła w przejęciach podmiotów, optymalizacji struktur, transformacji procesów.

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Cena

1300 zł netto

Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu

Proces budowy strategii to wymagające przedsięwzięcie, ale… Czy cele strategiczne zostaną osiągnięte? Jakie przeciwności mogą się pojawić? W czym się mylimy i na pierwszy rzut oka tego nie widzimy? Warto znaleźć odpowiedzi na te pytania, zanim rozpoczniemy realizację strategii i ponoszenie nakładów inwestycyjnych.

Dla kogo?

Warsztat adresujemy do osób, które:

  • chcą nabyć lub uporządkować już posiadaną wiedzę z zakresu zarządzania strategicznego, w szczególności z obszaru krytycznej analizy założeń strategicznych;
  • poszukują możliwości nabycia praktycznych umiejętności przeprowadzania takiej analizy z wykorzystaniem niestandardowego narzędzia.
Cele i korzyści

W trakcie warsztatu uczestnicy:

  • przypomną sobie, jakie kluczowe elementy powinna zawierać strategia rozwoju biznesu – zrobią to, analizując w zespołach zdefiniowaną strategię rozwoju biznesu;
  • nabędą praktyczną umiejętność przeprowadzenia krytycznej analizy strategii za pomocą niestandardowego narzędzia, którego celowo tutaj nie opisujemy.

W efekcie warsztatu uczestnik:

  • wie, czym jest krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu oraz jakie narzędzia można wykorzystać do jej przeprowadzenia;
  • potrafi przeprowadzić krytyczną analizę strategii rozwoju biznesu, z kilku perspektyw – co może pójść nie tak i jak temu zapobiec, zanim się to wydarzy.
Program

Moduł 1 (wprowadzający) – kluczowe elementy strategii rozwoju biznesu (2h)

  • Cele i ambicje strategiczne firmy – dlaczego takie i po co?
  • Jaka strategia biznesowa będzie najlepsza?
  • Model biznesowy i cechy dobrych modeli biznesowych
  • Inicjatywy strategiczne, efektywne działanie na poziomie taktycznym i operacyjnym

Moduł 2 (główny) – krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu (4h)

  • Krytyczna analiza strategii rozwoju biznesu, na czym polega i dlaczego warto ją robić?
  • Omówienie narzędzia
  • Przeprowadzenie analizy
  • Wnioski, refleksje, podsumowanie

Cena

1300 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Termin

21 maja 2024

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com