Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy – aspekty menedżerskie – EY Academy of Business

Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy – aspekty menedżerskie

Szkolenie obowiązkowe dla przełożonych w organizacjach dbających o satysfakcjonujące, bezpieczne psychicznie miejsce pracy, pozytywną atmosferę. Menedżerów, dla których jednym z zadań jest przeciwdziałanie patologicznym zjawiskom w pracy m.in. takim jak działania mobbingowe i dyskryminacyjne.

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej – kierowników wszystkich szczebli w strukturze organizacji, którzy zarządzają zespołami.

Celem szkolenia jest uświadomienie kluczowych zagadnień związanych z mobbingiem i dyskryminacją, w tym aspektów istotnych z punktu widzenia prewencji mobbingu w organizacji.

Korzyści:

  • Uświadomisz sobie, co jest a co nie jest mobbingiem
  • Nauczysz się rozpoznawać szczegółowe zachowania o charakterze mobbingowym
  • Poznasz sposoby skutecznego reagowania na mobbing i przeciwdziałania niepożądanym zachowaniom w pracy
  • Dowiesz się, jakie są możliwości organizacyjne w zakresie przeciwdziałania mobbingowi
  • Mobbing a dyskryminacja – charakterystyka zjawisk
  • Jak zdiagnozować mobbing – kryteria umożliwiające identyfikację zjawiska. Mobbing czy nie mobbing – co jest a co nie jest mobbingem?
    • Identyfikacja zjawiska wg Leymanna – kategorie zjawiska
    • Konkretne zachowania świadczące o stosowaniu mobbingu
    • Co jest a co nie jest dyskryminacją?
  • Profil mobbera. Profil ofiary mobbingu
  • Dobre praktyki pracodawcy minimalizujące działania mobbingowe
  • Podatny grunt w organizacji na działania mobbingowe – jak im przeciwdziałać?
  • Konsekwencje mobbingu dla ofiary, dla pracodawcy, dla organizacji
  • Inwestycja pracodawcy w prewencję antymobbingową i antydyskryminacyjną
  • Analiza przypadków mobbingu i dyskryminacji – ćwiczenia praktyczne
Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w miejscu pracy – aspekty menedżerskie

Szkolenie obowiązkowe dla przełożonych w organizacjach dbających o satysfakcjonujące, bezpieczne psychicznie miejsce pracy, pozytywną atmosferę. Menedżerów, dla których jednym z zadań jest przeciwdziałanie patologicznym zjawiskom w pracy m.in. takim jak działania mobbingowe i dyskryminacyjne.

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest do kadry menedżerskiej – kierowników wszystkich szczebli w strukturze organizacji, którzy zarządzają zespołami.

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest uświadomienie kluczowych zagadnień związanych z mobbingiem i dyskryminacją, w tym aspektów istotnych z punktu widzenia prewencji mobbingu w organizacji.

Korzyści:

  • Uświadomisz sobie, co jest a co nie jest mobbingiem
  • Nauczysz się rozpoznawać szczegółowe zachowania o charakterze mobbingowym
  • Poznasz sposoby skutecznego reagowania na mobbing i przeciwdziałania niepożądanym zachowaniom w pracy
  • Dowiesz się, jakie są możliwości organizacyjne w zakresie przeciwdziałania mobbingowi
Program
  • Mobbing a dyskryminacja – charakterystyka zjawisk
  • Jak zdiagnozować mobbing – kryteria umożliwiające identyfikację zjawiska. Mobbing czy nie mobbing – co jest a co nie jest mobbingem?
    • Identyfikacja zjawiska wg Leymanna – kategorie zjawiska
    • Konkretne zachowania świadczące o stosowaniu mobbingu
    • Co jest a co nie jest dyskryminacją?
  • Profil mobbera. Profil ofiary mobbingu
  • Dobre praktyki pracodawcy minimalizujące działania mobbingowe
  • Podatny grunt w organizacji na działania mobbingowe – jak im przeciwdziałać?
  • Konsekwencje mobbingu dla ofiary, dla pracodawcy, dla organizacji
  • Inwestycja pracodawcy w prewencję antymobbingową i antydyskryminacyjną
  • Analiza przypadków mobbingu i dyskryminacji – ćwiczenia praktyczne
Szczegóły programu modułowego

Cena

930 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Adrianna Sykucka

Koordynator kursu

  • +48 519 511 447
  • adrianna.sykucka@pl.ey.com