MS SharePoint - podstawy – EY Academy of Business

MS SharePoint – podstawy

Coraz więcej firm rezygnuje z klasycznych metod przechowywania danych i decyduje się na zarządzanie informacjami i plikami przez MS SharePoint. Jest to nowoczesne podejście do sprawy, dzięki któremu unikana jest redundancja danych i plików oraz ułatwiane jest wyszukiwanie i wspólna praca.

Ale to nie wszystko, z MS SharePoint możliwe jest również zarządzanie: terminami, zadaniami, kontaktami, ankietami i panelami dyskusyjnymi. Program daje użytkownikowi również możliwość udostępniania ważnych wiadomości i informacji dla całej firmy czy też poszczególnych teamów.

Jako jeden z centralnych elementów w MS 365 bardzo ważne jest jego zrozumienie do efektywnej pracy z Office 365 i MS 365. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę niezbędną do planowania, używania i podejmowania decyzji związanych z MS SharePoint.

Jest to szkolenie skierowane do użytkowników biznesowych, którzy chcą nauczyć się, jak korzystać z MS SharePoint:

  • leaderów, którzy chcą poznać SharePoint, żeby wprowadzić w firmie nowoczesny document management
  • leaderów, którzy chcą umieć podejmować odpowiednie decyzje oraz wprowadzić odpowiednią strukturę zarządzania dokumentami, informacjami i danymi w firmie za pomocą SharePoint
  • leaderów, którzy chcą wprowadzić w firmie O365 lub MS365 i zrozumieć centralną role Sharepoint oraz podejmować odpowiednie decyzje
  • analityków banków
  • pracowników działów IT
  • pracowników startupów

Wprowadzenie do MS SharePoint 

  • Struktura witryn, list i bibliotek
  • Nawigacja
  • Publikowanie newsów

Listy 

  • Listy niestandardowe – centralny zapis danych
    • Typy i opcje kolumn
    • integracja z MS Excel
  • Kalendarze i integracja z MS Outlook
  • Listy zadań i integracja z MS Outlook
  • Listy kontaktów i integracja z MS Outlook
  • Panele dyskusyjne
  • Ankiety

Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie widoków 

  • Pokazywanie lub ukrywanie kolumn
  • Sortowanie
  • Filtry
  • Widok tabelaryczny
  • Grupowanie elementów
  • Sumy

Tworzenie alertów w celu otrzymywania powiadomień o zmianach 

Biblioteki dokumentów 

  • Przekazywanie plików do biblioteki
  • Przechowywania wersji
  • Włączanie i konfigurowanie
  • Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie plików
  • Inne biblioteki
    • biblioteka stron typu wiki
    • biblioteki obrazów

Strony 

  • Dodawanie strony do witryny
  • Edytowanie stron
  • Używanie składników Web Part
  • Używanie klipów wideo na stronach
MS SharePoint – podstawy

Coraz więcej firm rezygnuje z klasycznych metod przechowywania danych i decyduje się na zarządzanie informacjami i plikami przez MS SharePoint. Jest to nowoczesne podejście do sprawy, dzięki któremu unikana jest redundancja danych i plików oraz ułatwiane jest wyszukiwanie i wspólna praca.

Ale to nie wszystko, z MS SharePoint możliwe jest również zarządzanie: terminami, zadaniami, kontaktami, ankietami i panelami dyskusyjnymi. Program daje użytkownikowi również możliwość udostępniania ważnych wiadomości i informacji dla całej firmy czy też poszczególnych teamów.

Jako jeden z centralnych elementów w MS 365 bardzo ważne jest jego zrozumienie do efektywnej pracy z Office 365 i MS 365. Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę niezbędną do planowania, używania i podejmowania decyzji związanych z MS SharePoint.

Dla kogo

Jest to szkolenie skierowane do użytkowników biznesowych, którzy chcą nauczyć się, jak korzystać z MS SharePoint:

  • leaderów, którzy chcą poznać SharePoint, żeby wprowadzić w firmie nowoczesny document management
  • leaderów, którzy chcą umieć podejmować odpowiednie decyzje oraz wprowadzić odpowiednią strukturę zarządzania dokumentami, informacjami i danymi w firmie za pomocą SharePoint
  • leaderów, którzy chcą wprowadzić w firmie O365 lub MS365 i zrozumieć centralną role Sharepoint oraz podejmować odpowiednie decyzje
  • analityków banków
  • pracowników działów IT
  • pracowników startupów
Program

Wprowadzenie do MS SharePoint 

  • Struktura witryn, list i bibliotek
  • Nawigacja
  • Publikowanie newsów

Listy 

  • Listy niestandardowe – centralny zapis danych
    • Typy i opcje kolumn
    • integracja z MS Excel
  • Kalendarze i integracja z MS Outlook
  • Listy zadań i integracja z MS Outlook
  • Listy kontaktów i integracja z MS Outlook
  • Panele dyskusyjne
  • Ankiety

Tworzenie, modyfikowanie i usuwanie widoków 

  • Pokazywanie lub ukrywanie kolumn
  • Sortowanie
  • Filtry
  • Widok tabelaryczny
  • Grupowanie elementów
  • Sumy

Tworzenie alertów w celu otrzymywania powiadomień o zmianach 

Biblioteki dokumentów 

  • Przekazywanie plików do biblioteki
  • Przechowywania wersji
  • Włączanie i konfigurowanie
  • Wyewidencjonowywanie i ewidencjonowanie plików
  • Inne biblioteki
    • biblioteka stron typu wiki
    • biblioteki obrazów

Strony 

  • Dodawanie strony do witryny
  • Edytowanie stron
  • Używanie składników Web Part
  • Używanie klipów wideo na stronach
Szczegóły programu modułowego

Cena

2650 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

17-18 listopada 2022

Kontakt

Sabina Sikorska-Suwała

Ekspert ds. szkoleń z obszaru IT oraz Cybersecurity

  • +48 572 002 720
  • Sabina.Sikorska-Suwala@pl.ey.com