Neurokomunikacja w sprzedaży - czyli przekonania a efektywność sprzedawcy – EY Academy of Business

Neurokomunikacja w sprzedaży – czyli przekonania a efektywność sprzedawcy

Sprzedaż w mózgu, mózg w sprzedaży.

„Sukces wydaje się w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują” – W. Feather.

Sprzedaż, sprzedawanie, umiejętność sprzedawania to jedna z najcenniejszych i najbardziej poszukiwanych kompetencji na rynku. Jednocześnie to kompetencja rzadka. Sprzedaż wymaga ogromnej wiary w siebie, determinacji, wytrwałości, samomotywacji oraz odporności psychicznej.

Tak jak sukces w sprzedaży może być spektakularny, tak samo wyczerpanie, wypalenie i rezygnacja wyjątkowo silne. W zawodzie sprzedawcy, jak w żadnym innym, odporność, w szczególności odporność na odrzucenie (odmowa, niedomknięcie transakcji, zmiana decyzji przez klienta) odgrywa kluczową rolę.

Dlatego też, poza wiedzą związaną ze sprzedażą jako taką, ogromne znaczenie ma praca z własną głową — praca mentalna. To, w co sprzedawca wierzy, czego się boi, przed czym ucieka i do czego dąży na poziomie mentalnym, stanowi o jego sukcesie. I tak jak w sporcie często decyzyjna jest psychika, tak samo jest i tutaj. Bo gdzie leży przewaga konkurencyjna, czy w tym, że sprzedawca ma taką samą wiedzę o np. pozyskiwaniu leadów jak jego koledzy i koleżanki, czy w jego podejściu do wykonywanego zawodu?

Neuronauka, w tym neurokardiologia, odpowiada na pytania związane z siłą i skutecznością osobistą:

  • Co nas blokuje, a co motywuje na poziomie głębokich programów mózgu
  • Jak komunikować się w sposób przyjazny dla mózgu
  • Jak skutecznie, w oparciu o wyniki badań naukowych, radzić sobie z przeciwnościami, presją i odrzuceniem
  • Co sprzyja efektywności, a co ją osłabia
  • Jak podnosić poziom energii na co dzień

Są to badania naukowe nad efektywnością w obszarze mentalnym (rozmowa, umiejętność zadawania pytań), emocjonalnym (umiejętność dotarcia do prawdziwych potrzeb i motywacji klienta) oraz fizycznym (charyzma).

Szkolenie przygotowane zostało dla:

  • Sprzedawców, którzy chcą zrobić ponadprzeciętny użytek ze swojej wiedzy sprzedażowej
  • Dyrektorów sprzedaży, by rozumieli i umieli pracować z blokadami, jakie mają ich handlowcy
  • Przedsiębiorców rozbudowujących swój biznes
  • Osób, które są odpowiedzialne za nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji w organizacji

Cel:

Celem warsztatu jest odnalezienie wzorów zachowań, które są szkodliwe i przestarzałe oraz zastąpienie starych nawyków nowymi, wspierającymi rozwój i efektywność.

Główne korzyści z udziału w warsztacie:

  • Rozpoznanie swoich wewnętrznych sabotażystów i poznanie technik, jak sobie z nimi radzić
  • Umiejętność aktywowania słuchania aktywnego, będącego kluczem do rozumienia potrzeb klienta
  • Dużo większa zdolność do radzenia sobie ze stresem
  • Większa zdolność do samoregeneracji
  • Zachowanie jasności myślenia i działania pomimo presji czasu czy stresu
  • Poznanie potęgi pracy z pytaniami, by zbudować raport i zaufanie

Po ukończeniu szkolenia:

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Neurokomunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji w procesie sprzedaży/zakupu
  • Sposobie, w jaki przekonania przekładają się na wyniki
  • Najnowszych odkryciach naukowych związanych z efektywnością osobistą
  • Sprzedażowym DNA
  • Stresie i jego wpływie na siłę i odporność psychiczną, czyli o tym, jak pracować nad głową i z głową

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Radzenia sobie z przeciążeniami i spadkami skuteczności
  • Zmiany szkodliwych nawyków na wspierające
  • Zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania
  1. Sprzedaż w mózgu, mózg w sprzedaży – dyskusja wprowadzająca
  2. Neurony, kortyzol, dopamina – czyli jak nasza natura nas wspiera, a jak osłabia w dążeniu do celu
  3. Sprzedawca w stresie – czyli jak nasz wewnętrzny świat nas ogranicza i co z tym zrobić
  4. Klient w stresie – czyli jak zbudować raport i wejść na ścieżkę zaufania
  5. Sztuka zadawania pytań – podstawa zrozumienia potrzeb klienta i tym samym warunek kluczowy w doborze rozwiązania
  6. Umiejętność słuchania – czy wystarczy słyszeć, by zrozumieć potrzeby klienta
  7. „To, że coś jest oczywiste, nie znaczy jeszcze, że jest prawdą” – czy produkt sprzedaje i czy klient się domyśli
  8. Język przyjazny mózgowi cz. 1 – czyli ile o parametrach, a ile o uśmiechu żony
  9. Język przyjazny mózgowi cz. 2 – czyli jak komunikować do różnych typów osobowości (na bazie metodologii NeuroColor)
  10. „To się nie sprzeda” i inne przekonania a osiągane efekty
  11. Przejdź na ‘growth mindset’ – czyli jak pracować z odrzuceniem
  12. Podstawy automotywacji – czyli co zrobić, by się chciało tak, jak się nie chce
  13. Podsumowanie szkolenia – ustalenie dalszego planu działania

dr Ewa Hartman - wykładowca MBA, kierowniczka nagradzanych studiów podyplomowych Neuro-przywództwo, trenerka EY Academy of Business. Szkoli największe korporacje międzynarodowe, w tym cały region CESA firmy EY, w skład którego wchodzi 30 państw Europy i Azji.

Neurokomunikacja w sprzedaży – czyli przekonania a efektywność sprzedawcy

Sprzedaż w mózgu, mózg w sprzedaży.

„Sukces wydaje się w dużej mierze kwestią wytrwania, gdy inni rezygnują” – W. Feather.

Sprzedaż, sprzedawanie, umiejętność sprzedawania to jedna z najcenniejszych i najbardziej poszukiwanych kompetencji na rynku. Jednocześnie to kompetencja rzadka. Sprzedaż wymaga ogromnej wiary w siebie, determinacji, wytrwałości, samomotywacji oraz odporności psychicznej.

Tak jak sukces w sprzedaży może być spektakularny, tak samo wyczerpanie, wypalenie i rezygnacja wyjątkowo silne. W zawodzie sprzedawcy, jak w żadnym innym, odporność, w szczególności odporność na odrzucenie (odmowa, niedomknięcie transakcji, zmiana decyzji przez klienta) odgrywa kluczową rolę.

Dlatego też, poza wiedzą związaną ze sprzedażą jako taką, ogromne znaczenie ma praca z własną głową — praca mentalna. To, w co sprzedawca wierzy, czego się boi, przed czym ucieka i do czego dąży na poziomie mentalnym, stanowi o jego sukcesie. I tak jak w sporcie często decyzyjna jest psychika, tak samo jest i tutaj. Bo gdzie leży przewaga konkurencyjna, czy w tym, że sprzedawca ma taką samą wiedzę o np. pozyskiwaniu leadów jak jego koledzy i koleżanki, czy w jego podejściu do wykonywanego zawodu?

Neuronauka, w tym neurokardiologia, odpowiada na pytania związane z siłą i skutecznością osobistą:

  • Co nas blokuje, a co motywuje na poziomie głębokich programów mózgu
  • Jak komunikować się w sposób przyjazny dla mózgu
  • Jak skutecznie, w oparciu o wyniki badań naukowych, radzić sobie z przeciwnościami, presją i odrzuceniem
  • Co sprzyja efektywności, a co ją osłabia
  • Jak podnosić poziom energii na co dzień

Są to badania naukowe nad efektywnością w obszarze mentalnym (rozmowa, umiejętność zadawania pytań), emocjonalnym (umiejętność dotarcia do prawdziwych potrzeb i motywacji klienta) oraz fizycznym (charyzma).

Dla kogo?

Szkolenie przygotowane zostało dla:

  • Sprzedawców, którzy chcą zrobić ponadprzeciętny użytek ze swojej wiedzy sprzedażowej
  • Dyrektorów sprzedaży, by rozumieli i umieli pracować z blokadami, jakie mają ich handlowcy
  • Przedsiębiorców rozbudowujących swój biznes
  • Osób, które są odpowiedzialne za nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji w organizacji
Cele i korzyści

Cel:

Celem warsztatu jest odnalezienie wzorów zachowań, które są szkodliwe i przestarzałe oraz zastąpienie starych nawyków nowymi, wspierającymi rozwój i efektywność.

Główne korzyści z udziału w warsztacie:

  • Rozpoznanie swoich wewnętrznych sabotażystów i poznanie technik, jak sobie z nimi radzić
  • Umiejętność aktywowania słuchania aktywnego, będącego kluczem do rozumienia potrzeb klienta
  • Dużo większa zdolność do radzenia sobie ze stresem
  • Większa zdolność do samoregeneracji
  • Zachowanie jasności myślenia i działania pomimo presji czasu czy stresu
  • Poznanie potęgi pracy z pytaniami, by zbudować raport i zaufanie

Po ukończeniu szkolenia:

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Neurokomunikacji, czyli biologii związanej z rozumieniem i przyswajaniem informacji w procesie sprzedaży/zakupu
  • Sposobie, w jaki przekonania przekładają się na wyniki
  • Najnowszych odkryciach naukowych związanych z efektywnością osobistą
  • Sprzedażowym DNA
  • Stresie i jego wpływie na siłę i odporność psychiczną, czyli o tym, jak pracować nad głową i z głową

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Radzenia sobie z przeciążeniami i spadkami skuteczności
  • Zmiany szkodliwych nawyków na wspierające
  • Zadawania pytań poszerzających perspektywę i angażujących do działania
Program
  1. Sprzedaż w mózgu, mózg w sprzedaży – dyskusja wprowadzająca
  2. Neurony, kortyzol, dopamina – czyli jak nasza natura nas wspiera, a jak osłabia w dążeniu do celu
  3. Sprzedawca w stresie – czyli jak nasz wewnętrzny świat nas ogranicza i co z tym zrobić
  4. Klient w stresie – czyli jak zbudować raport i wejść na ścieżkę zaufania
  5. Sztuka zadawania pytań – podstawa zrozumienia potrzeb klienta i tym samym warunek kluczowy w doborze rozwiązania
  6. Umiejętność słuchania – czy wystarczy słyszeć, by zrozumieć potrzeby klienta
  7. „To, że coś jest oczywiste, nie znaczy jeszcze, że jest prawdą” – czy produkt sprzedaje i czy klient się domyśli
  8. Język przyjazny mózgowi cz. 1 – czyli ile o parametrach, a ile o uśmiechu żony
  9. Język przyjazny mózgowi cz. 2 – czyli jak komunikować do różnych typów osobowości (na bazie metodologii NeuroColor)
  10. „To się nie sprzeda” i inne przekonania a osiągane efekty
  11. Przejdź na ‘growth mindset’ – czyli jak pracować z odrzuceniem
  12. Podstawy automotywacji – czyli co zrobić, by się chciało tak, jak się nie chce
  13. Podsumowanie szkolenia – ustalenie dalszego planu działania

Lokalizacja

Ustalana indywidualnie

Termin

Szkolenie organizujemy wyłącznie na zamówienie w formie zamkniętej

 

Podany zakres możemy dostosować do potrzeb grupy

 

Aby uzyskać więcej szczegółów, skontaktuj się z koordynatorem szkolenia

Kontakt

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane