Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji – EY Academy of Business

Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji

Organizacje skoncentrowane na kliencie są bardziej odporne. Jeff Bezos

Pozytywne doświadczenia klientów i pracowników mogą znacząco wpłynąć na sukces każdej firmy. Aby jednak skutecznie nimi zarządzać organizacje muszą nauczyć się jak czerpać synergię z tych dwóch obszarów i rozwijać je równomiernie.

Podczas szkolenia „Customer i Employee Experience w organizacji” omówimy najistotniejsze założenia  i narzędzia, bez których firmy nie mogą pracować nad doświadczeniami swoich klientów i pracowników holistycznie. Skoncentrujemy się na współdziałaniu CX i EX i wskażemy główne błędy organizacji, które minimalizują tę synergię i sposoby ich pokonania. Pokażemy jak wykorzystać diagnozę i mapowanie doświadczeń/mapowanie podróży klientów i pracowników, aby uzyskać jeszcze lepsze wskazówki do zmian oraz jak zarządzać głosem klienta i pracownika oraz pomiarami doświadczeń. To wszystko uzupełnimy przykładami z firm, które postawiły na CX i jednocześnie nie zapominają o EX.

Szkolenie „Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji” to skondensowana pigułka wiedzy. Stanowi doskonałą okazję by uporządkować swoją wiedzę na temat CX i EX, dowiedzieć się jak wykorzystać narzędzia CX do szybszego rozwoju EX i zebrać inspiracje do dalszego działania.

Szkolenie przyda się każdemu, kto chce budować nowoczesną organizację, która rozwija się między innymi w oparciu o głos klienta i pracownika. Polecamy je w szczególności  osobom odpowiedzialnym i pracującym w obszarach Customer i/lub Employee Experience, analitykom biznesowym odpowiedzialnym za łączenie danych z wielu źródeł, osobom odpowiedzialnym za tzw. „Sukces Klienta” (Customer Success), wszystkim Product Managerom, Project Managerom czy osobom odpowiedzialnym za przebieg podroży klienta (Customer Journey).

Cele szkolenia:

  • Zaktualizowanie i usystematyzowanie wiedzy na temat CX i EX
  • Przedstawienie najlepszych praktyk dot. holistycznego zarządzania CX i EX i sposobów wykorzystania narzędzi
  • Zbudowanie podstaw do strategicznego myślenia o zarządzaniu doświadczeniami w firmie – równego traktowania CX i EX oraz podziału ról i odpowiedzialności w organizacji

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak spójnie zarządzać doświadczeniami klientów (CX) i pracowników (EX) w celu zwiększenia konkurencyjności firmy
  • Zrozumiesz role i odpowiedzialności różnych jednostek organizacyjnych w obszarze CX i EX, w tym rolę zespołów HR i Zarządu
  • Nauczysz się, jak dopasować narzędzia do celów Twojej organizacji
  • Dowiesz się, czy warto i jak monitorować kluczowe wskaźniki CX i EX, takie jak NPS®, CSAT, CES, eNPS® i CXS™ oraz dlaczego istotne jest analizowanie wskaźników OXF
  • Będziesz w stanie określić, na jakim poziomie dojrzałości zarządzania CX i EX jest Twoja organizacja i jakich zmian potrzebuje, aby sprawniej działać

Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) jako dwa filary budowy przewagi organizacyjnej

  • Definicje CX i EX (oraz doświadczeń interesariuszy)
  • Co oznacza dojrzałość organizacji w CX i EX
  • Współzależność i synergia między CX i EX i ich wpływ na firmę
  • Przykłady wpływu CX i EX na wskaźniki firmy

Odpowiedzialność za CX i EX i zarządzanie nimi w organizacji

  • Różnica między funkcją zarządzania CX i EX (CXM i EXM), a codzienne dostarczanie doświadczeń klientom i pracownikom
  • Kto i za co odpowiada w obszarze CX i EX, rola zespołów HR
  • Zarządzanie CX i EX w strukturze organizacyjnej firmy – czy jest idealna formuła, co się sprawdza, co generuje problemy
  • Rola Zarządu w zarządzaniu CX i EX
  • Warsztat: Jak zaangażować Zarząd w skuteczne zarządzanie CX i EX – lista dobrych praktyk

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – diagnoza doświadczeń mapowanie podróży klienta i pracownika

  • Gdzie tworzą się doświadczenia klientów i pracowników
  • Modele mapowania doświadczeń CX/EX (cele, różnice, wady i zalety)
  • Dobre praktyki mapowania doświadczeń CX/EX
  • Warsztat: mapowanie CX i EX w wybranej podróży klienckiej

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – głos klienta i pracownika, pomiary i ich monitorowanie

  • Czym jest niezamówiony i zamówiony głos klienta i pracownika, jakościowy i ilościowy
  • Przykłady metod zbierania i analizy niezamówionego głosu klienta i pracownika – w tym rola sztucznej inteligencji w analizie danych
  • Przykłady metod pomiaru CX i EX: NPS®, CSAT, CES, eNPS®, monitorowanie poziomu doświadczeń klienta i pracownika w podróży klienckiej wskaźnikiem CXS™

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – Wykorzystanie wyników

  • Podstawowe i pogłębione analizy ilościowe, analizy OXF
  • Wdrażanie zmian i usprawnień w projektach i w trybie ciągłym (Zamknięta Pętla Usprawnień)

 Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – Polityka XG (Experience Governance)

  • Czym jest Polityka XG i jaka jest jej rola w organizacji
  • Korzyści z wdrożenia Polityki XG w organizacji
  • Etapy prac nad Polityką XG – przykład

Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji

Cena

2 600 zł netto (3 198,00 zł brutto)

Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji

Organizacje skoncentrowane na kliencie są bardziej odporne. Jeff Bezos

Pozytywne doświadczenia klientów i pracowników mogą znacząco wpłynąć na sukces każdej firmy. Aby jednak skutecznie nimi zarządzać organizacje muszą nauczyć się jak czerpać synergię z tych dwóch obszarów i rozwijać je równomiernie.

Podczas szkolenia „Customer i Employee Experience w organizacji” omówimy najistotniejsze założenia  i narzędzia, bez których firmy nie mogą pracować nad doświadczeniami swoich klientów i pracowników holistycznie. Skoncentrujemy się na współdziałaniu CX i EX i wskażemy główne błędy organizacji, które minimalizują tę synergię i sposoby ich pokonania. Pokażemy jak wykorzystać diagnozę i mapowanie doświadczeń/mapowanie podróży klientów i pracowników, aby uzyskać jeszcze lepsze wskazówki do zmian oraz jak zarządzać głosem klienta i pracownika oraz pomiarami doświadczeń. To wszystko uzupełnimy przykładami z firm, które postawiły na CX i jednocześnie nie zapominają o EX.

Szkolenie „Zarządzanie Customer i Employee Experience w organizacji” to skondensowana pigułka wiedzy. Stanowi doskonałą okazję by uporządkować swoją wiedzę na temat CX i EX, dowiedzieć się jak wykorzystać narzędzia CX do szybszego rozwoju EX i zebrać inspiracje do dalszego działania.

Dla kogo?

Szkolenie przyda się każdemu, kto chce budować nowoczesną organizację, która rozwija się między innymi w oparciu o głos klienta i pracownika. Polecamy je w szczególności  osobom odpowiedzialnym i pracującym w obszarach Customer i/lub Employee Experience, analitykom biznesowym odpowiedzialnym za łączenie danych z wielu źródeł, osobom odpowiedzialnym za tzw. „Sukces Klienta” (Customer Success), wszystkim Product Managerom, Project Managerom czy osobom odpowiedzialnym za przebieg podroży klienta (Customer Journey).

Cele i korzyści

Cele szkolenia:

  • Zaktualizowanie i usystematyzowanie wiedzy na temat CX i EX
  • Przedstawienie najlepszych praktyk dot. holistycznego zarządzania CX i EX i sposobów wykorzystania narzędzi
  • Zbudowanie podstaw do strategicznego myślenia o zarządzaniu doświadczeniami w firmie – równego traktowania CX i EX oraz podziału ról i odpowiedzialności w organizacji

Korzyści z udziału w szkoleniu:

  • Dowiesz się, jak spójnie zarządzać doświadczeniami klientów (CX) i pracowników (EX) w celu zwiększenia konkurencyjności firmy
  • Zrozumiesz role i odpowiedzialności różnych jednostek organizacyjnych w obszarze CX i EX, w tym rolę zespołów HR i Zarządu
  • Nauczysz się, jak dopasować narzędzia do celów Twojej organizacji
  • Dowiesz się, czy warto i jak monitorować kluczowe wskaźniki CX i EX, takie jak NPS®, CSAT, CES, eNPS® i CXS™ oraz dlaczego istotne jest analizowanie wskaźników OXF
  • Będziesz w stanie określić, na jakim poziomie dojrzałości zarządzania CX i EX jest Twoja organizacja i jakich zmian potrzebuje, aby sprawniej działać
Program

Customer Experience (CX) i Employee Experience (EX) jako dwa filary budowy przewagi organizacyjnej

  • Definicje CX i EX (oraz doświadczeń interesariuszy)
  • Co oznacza dojrzałość organizacji w CX i EX
  • Współzależność i synergia między CX i EX i ich wpływ na firmę
  • Przykłady wpływu CX i EX na wskaźniki firmy

Odpowiedzialność za CX i EX i zarządzanie nimi w organizacji

  • Różnica między funkcją zarządzania CX i EX (CXM i EXM), a codzienne dostarczanie doświadczeń klientom i pracownikom
  • Kto i za co odpowiada w obszarze CX i EX, rola zespołów HR
  • Zarządzanie CX i EX w strukturze organizacyjnej firmy – czy jest idealna formuła, co się sprawdza, co generuje problemy
  • Rola Zarządu w zarządzaniu CX i EX
  • Warsztat: Jak zaangażować Zarząd w skuteczne zarządzanie CX i EX – lista dobrych praktyk

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – diagnoza doświadczeń mapowanie podróży klienta i pracownika

  • Gdzie tworzą się doświadczenia klientów i pracowników
  • Modele mapowania doświadczeń CX/EX (cele, różnice, wady i zalety)
  • Dobre praktyki mapowania doświadczeń CX/EX
  • Warsztat: mapowanie CX i EX w wybranej podróży klienckiej

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – głos klienta i pracownika, pomiary i ich monitorowanie

  • Czym jest niezamówiony i zamówiony głos klienta i pracownika, jakościowy i ilościowy
  • Przykłady metod zbierania i analizy niezamówionego głosu klienta i pracownika – w tym rola sztucznej inteligencji w analizie danych
  • Przykłady metod pomiaru CX i EX: NPS®, CSAT, CES, eNPS®, monitorowanie poziomu doświadczeń klienta i pracownika w podróży klienckiej wskaźnikiem CXS™

Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – Wykorzystanie wyników

  • Podstawowe i pogłębione analizy ilościowe, analizy OXF
  • Wdrażanie zmian i usprawnień w projektach i w trybie ciągłym (Zamknięta Pętla Usprawnień)

 Narzędzia wspierające zarządzanie CX i EX – Polityka XG (Experience Governance)

  • Czym jest Polityka XG i jaka jest jej rola w organizacji
  • Korzyści z wdrożenia Polityki XG w organizacji
  • Etapy prac nad Polityką XG – przykład

Cena

2 600 zł netto (3 198,00 zł brutto)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

28-29 listopada 2024

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane