Thinking Tools: Zostań mistrzem reklamy
Poznaj narzędzia pracy myślowej służące przełożeniu cech produktu na wartość atrakcyjną i zrozumiałą dla odbiorcy z wybranej grupy docelowej. Dowiedz się, jak zorganizować systematyczną pracę zespołową i wykorzystać w praktyce osiem wzorców tworzenia skutecznej komunikacji.
Na szkolenie zapraszamy wszystkich zainteresowanych, a w szczególności:
- managerów, kierowników, dyrektorów i innych osób zarządzających personelem,
- specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej,
- specjalistów ds. marketingu i promocji,
- specjalistów ds. employer brandingu,
- wszystkich innych osób, zainteresowanych narzędziami skutecznej komunikacji.
Cele szkolenia:
- Omówienie i przećwiczenie narzędzi myślowych służących tworzeniu skutecznej komunikacji
- Przygotowanie konkretnych propozycji rozwiązań dla zakomunikowania korzyści zaproponowanych przez uczestników
Po zakończeniu warsztatów uczestnicy będą potrafili:
- W sytuacjach tego wymagających wykorzystać narzędzia pozwalające w systematyczny i powtarzalny sposób wyjść poza schematy myślowe i w bardzo krótkim czasie wygenerować nowe innowacyjne pomysły na przekazanie zdefiniowanej grupie od odbiorców precyzyjnego komunikatu
- Samodzielnie poprowadzić prace nad mapowaniem cech na korzyści oraz wygenerowaniem innowacyjnych komunikatów
- „Inside the box thinking”? Dwa etapy procesu myślenia innowacyjnego
- Dlaczego wszyscy chcą być innowacyjni a bardzo niewielu skutecznie potrafi innowacje wypracować i wdrożyć?
- Co to jest Fiksacja? Jak zmusić swój umysł do jej przełamania?
- Co to są wzorce myślowe?
- Technika AVM – attribute value mapping jako narzędzie do opracowania propozycji wartości dla odbiorcy
- Opracowanie mapy AVM dla wybranych ofert
- Wzorce tworzenia skutecznego komunikatu. Ile ich jest i kiedy powinny być stosowane?
- Nadawanie nowych funkcji
- Uruchamianie odbiorcy
- Metafora
- Odejmowanie
- Ekstremalna konsekwencja
- Absurdalna alternatywa
- Skutki „niemania”
- Ekstremalny wysiłek
- Zastosowanie wybranych wzorców dla opracowania propozycji innowacyjnej i skutecznej komunikacji dla wybranych koncepcji
Bartosz Stawski - specjalizuje się w facylitacji procesu rozwiązywania problemów i tworzenia innowacyjnych rozwiązań, planowaniu projektów, coachingu zespołów projektowych, a także wdrażaniu zasad zarządzania umożliwiających efektywną realizację portfela projektów.