Forum Liderów Księgowości – EY Academy of Business
Warszawa, al. Armii Ludowej 26, 00-609, budynek Focus

Co wyróżnia Forum Liderów Księgowości

Dwie ścieżki rozwoju – wybierz swoją! księgowych in-house lub biur rachunkowych

Ekspercka wiedza globalnej organizacji

Spojrzenie na kompetencje technologiczne i miękkie

Praktyczne case studies od profesjonalistów księgowości

Agenda

9:00
Rejestracja uczestników
9:30
Powitanie uczestników, rozpoczęcie Forum, informacje organizacyjne
9:40
Wielofunkcyjna rola lidera księgowości w biznesie narażonym na turbulencje i zmiany. Jak właściwie budować swoje kompetencje i pozycję w organizacji?

Case study

 

Bartosz Majda, Group Accounting Manager, Aebi Schmidt Group

 

  • Transformacja roli lidera księgowości. Nie tylko strażnik bezpieczeństwa finansowego ale też strateg i łącznik pomiędzy finansami a innymi działami
  • Współpraca z kluczowymi obszarami organizacji i managementem. Jak ją strategicznie wzmacniać?
  • Kompetencje jutra, które warto znać już dzisiaj – analityka predykcyjna, wykorzystanie AI, umiejętności optymalizacji procesów.
10:20
Lider księgowości w roli menedżera. Od zarządzania zespołem do budowania efektywności procesowej.

 

Jolanta Smuga-Małysko, Dyrektor Biura Księgowości – Główna Księgowa, Exatel

 

  • Zarządzający księgowością jako manager – jak budować kompetencje zespołu księgowego w oparciu o potrzeby firmy, jej strategiczne cele i zmienność biznesową.
  • Jak właściwie standaryzować procesy księgowe w przedsiębiorstwie?
  • Które wskaźniki wydajności są kluczowe dla zespołu księgowego. Jak je ustalać i monitorować?
11:00
Przerwa na kawę
11:20
AI i automatyzacja procesów – jak zmieniają codzienność procesów księgowych?

Case study GFT Poland


Monika Walczak, Chief Accountant, GFT Poland

 

  • Gdzie i jak AI może wspierać procesy księgowe?
  • Które procesy warto automatyzować w pierwszej kolejności – i jak to zrobić mądrze?
  • Dobre praktyki wdrożeniowe i sprawdzone narzędzia. Co działa w praktyce, a czego unikać?
  • Kompetencje zespołowe w kontekście AI – jak je wzmacniać aby zwiększać efektywność pracy zespołu księgowego?
12:20
Zarządzanie zmianą w obszarze księgowości w dobie transformacji technologicznej

 

Case study

 

  • Jak wprowadzać zmiany związane z nowymi technologiami by minimalizować opór wśród pracowników?
  • Czy księgowy może być menedżerem zmiany? Jakie kompetencje są potrzebne do wprowadzenia i zarządzania zmianą w księgowości?
13:00
Przerwa na lunch
SESJE RÓWNOLEGŁE

Jesteś księgowym inhouse? A może reprezentujesz biuro rachunkowe? W obu przypadkach możesz samodzielnie zdefiniować własną ścieżkę zdobywania nowych kompetencji!
Ścieżka A
Księgowość inhouse
14:00

SESJA A1


O języku liczb. Skuteczna komunikacja danych finansowych w organizacji

 

  • Jak mówić o procesach księgowych, by być słyszanym a nie tylko słuchanym?
  • Dane vs. kontekst ich użycia – jak określić narrację i cel komunikacji finansowej?
  • Jakie narzędzia i rozwiązania wizualizacji danych pomagają budować zaufanie do danych księgowych?
15:00
Przerwa na kawę
15:15

SESJA A2


Przede wszystkim dobrostan. Zarządzanie stresem i emocjami w pracy księgowego

 

Natalia Siniłło, Ekspertka, EY Academy of Business

 

  • Jak rozpoznawać i regulować emocje w środowisku pełnym terminów i odpowiedzialności?
  • Techniki radzenia sobie ze stresem w pracy księgowego – co działa naprawdę?
  • Odporność psychiczna – czy da się ją wypracować?
16:15
Zakończenie Forum. Wręczenie certyfikatów dla uczestników.
Ścieżka B
Biura rachunkowe
14:00

SESJA B1


Jak skutecznie sprzedawać usługi profesjonalne? Praktyczne podejście dla biur rachunkowych

 

Paweł Ciszak, Ekspert EY Academy of Business

 

  • Komunikacja oferty – po pierwsze wartość!
  • Co naprawdę przekonuje klientów do zmiany biura rachunkowego – i jak to wykorzystać?
  • Jak budować relacje, które pomagają wzmacniać sprzedaż?
15:00
Przerwa na kawę
15:15

SESJA B2


Obsługa klienta w biurze rachunkowym – budowanie lojalności i zaangażowania w każdym kontakcie

 

Maciej Borejko, Ekspert, EY Academy of Business

 

  • Jak stworzyć doświadczenie klienta, które wyróżnia Twoje biuro na tle konkurencji?
  • Co mówić (i jak mówić), gdy klient jest niezadowolony, spóźniony lub zagubiony w przepisach?
  • Dlaczego empatia, dostępność i proaktywność to dziś najważniejsze „narzędzia” księgowego?
16:15
Zakończenie Forum. Wręczenie certyfikatów dla uczestników.
Wydarzenie rozpocznie się za:
Dni
Godzin
Minut
Sekund
Prelegenci
Ekspert EY Academy of Business
Andragog i dyplomowany trener kompetencji miękkich, EY Academy of Business
Trener, EY Academy of Business
Group Accounting Manager, Aebi Schmidt Group
Chief Accountant, GFT Poland
Ekspert EY Academy of Business
Andragog i dyplomowany trener kompetencji miękkich, EY Academy of Business
Trener, EY Academy of Business
Group Accounting Manager, Aebi Schmidt Group
Chief Accountant, GFT Poland
Zainteresowany?

Zgłoś się już dziś

Kontakt
Tomasz Jakubiak
Koordynator projektów konferencyjnych
0%