Wyzwania HR w sektorze SSC/BPO – EY Academy of Business
17-18 maja 2023

Wyzwania HR w sektorze SSC/BPO

Inspiracje + case studies + sesje warsztatowe
6 case studies

6 case studies

6 sesji warsztatowych

6 sesji warsztatowych

debata liderów HR

debata liderów HR

wyjątkowe inspiracje

wyjątkowe inspiracje

Wyzwania HR w sektorze SSC/BPO | EY Academy of Business

1:34

Tylko w bieżącym roku polskie centra usług wspólnych planują zatrudnić 100 tysięcy osób. Okazując się odpornymi na kryzys i destabilizację, jednocześnie stoją przed wyzwaniem rekrutacji, rozwoju i utrzymania pracowników.

Doświadczenia pracowników wychodzą na pierwszy plan, decydując o efektywności procesów w centrach usług. Kluczem staje się budowanie ścieżek rozwoju, tworzenie inkluzywnego środowiska pracy przy jednoczesnej dbałości o międzypokoleniowe i międzykulturowe kontrasty.

Bez wątpienia dojrzały sektor centrów usług potrzebuje dojrzałych liderów HR — dojrzałych, czyli… jakich?

Odpowiedź możesz poznać już w maju na jedynej w Polsce konferencji w całości dedykowanej profesjonalistom HR pracującym w sektorze SSC/BPO.

Wyjątkowe inspiracje, prelekcje i case studies, debata liderów HR oraz 6 sesji warsztatowych – stworzyliśmy kompleksowy program wydarzenia, aby skutecznie wspomóc specjalistów HR w codziennych wyzwaniach sektora SSC/BPO.

Zarezerwuj miejsce w swoim kalendarzu i dołącz do ważnych dyskusji. Zapraszamy do udziału.

Hot topics

  • reskilling
  • upskilling
  • językinkluzywny
  • employeevalueproposition
  • centerofexcellence
  • knowledgebasedSSC
  • kompetencjeprzyszłości
  • digitalizacjaSSC
  • retencjapracownikaSSC
  • kulturaSSC
  • negocjacjerekrutacyjne
  • pracazdalna
  • pracahybrydowaSSC
  • ścieżkikarierySSC

reskilling

upskilling

językinkluzywny

employeevalueproposition

centerofexcellence

knowledgebasedSSC

kompetencjeprzyszłości

digitalizacjaSSC

retencjapracownikaSSC

kulturaSSC

negocjacjerekrutacyjne

pracazdalna

pracahybrydowaSSC

ścieżkikarierySSC

Program

Dzień 1

środa, 17 maja

09:00-9:30

Rejestracja uczestników

Inspiracje dla HR

09:40-10:20

Zważmy słowa, czyli jak język, którym mówimy, przekłada się na jakość pracy całej organizacji?

Ane Piżl , Edukatorka równościowa, honorowa członkini Amnesty International

  • Jak język może włączać różnorodności w Twojej firmie?
  • Bez nakazów i zakazów, ale za to z szacunkiem i ciekawością nowych perspektyw – o języku inkluzywnym w biznesie
  • Jak mówić o wieku, płci i zdrowiu psychicznym w firmie, aby budować dobrą przyszłość?
10:20-11:00

Live talk. Czym jest praca dla młodych ludzi i czego oczekują w zamian? Co stanie się, kiedy zacznie nami zarządzać młode pokolenie?

Xawery Kłopotowski , Uczeń, współwłaściciel Keox Ltd.

Ewa Opolska , Trenerka, EY Academy of Business

11:00-11:20

Przerwa na kawę

Praktycy Praktykom

11:20-12:00

Moderator – Anna Berczyńska, EY

  • Centra usług odporne na kryzys?! – zadania i rola HR
  • HR jako partner w cyfrowej transformacji centrów usług
  • Dojrzały sektor potrzebuje dojrzałych partnerów/liderów HR, czyli… jakich?
12:00-12:40

Employee Value Proposition — jak mapować ścieżkę doświadczeń pracownika w SSC/BPO. Case study

Monika Cichosz , HR Business Partner, Arla Global Shared Services

  • Employee Value Proposition w Arla Foods jako punkt startowy
  • W jaki sposób pracownicy Arla Global Shared Services postrzegają organizację? Business case
  • Jak ostatnie lata i wiążące się z nimi globalne wydarzenia wpłynęły na postrzeganie EVP przez pracowników sektora SSC/BPO? Dyskusja
12:40-13:20
  • Od transakcji do doskonałości — business case
  • Biznes i innowacje — narzędzia korporacyjne
  • Sesja Q&A
13:20-14:00

Przerwa na lunch

14:00-14:40

Centrum usług wspólnych jako globalne centrum wiedzy i najlepszych praktyk dla organizacji. Case study

Magdalena Oshikoya , Head of HR Operations & SSC, Sii

  • Początki, czyli geneza potrzeb centralizacji usług w Sii
  • Przygotowanie planu działania – zdefiniowanie celów i określenie potrzeb
  • Post project review i lessons learned
  • Efekty i benefity z centralizacji procesów w SSC
14:40-15:20

Kompetencje przyszłości w sektorze usług wspólnych – czego i jak uczyć, jakich umiejętności musisz poszukiwać u pracowników i kandydatów?

Anna Berczyńska , Associate Director, EY GDS Consulting

  • Adaptacja technologiczna istniejących umiejętności i ich ewolucja
  • Kompetencje miękkie i ich rola w ewolucji kompetencyjnej
  • Przywództwo przyszłości i rola lidera w budowaniu zrównoważonego portfolio kompetencji – zdolności adaptacji kompetencyjnej, ciągłego uczenia i projektowania
15:20-15:40

Przerwa na kawę

15:40-16:20

Jak „przyciągnąć” i utrzymać pracownika w sektorze SSC? Case study

Vladyslav Kryvenko , Head of HR Eastern Europe and GBS EMEA HR Partner, Clariant

  • Model pozyskiwania pracowników uszyty na miarę
  • RPO jako część zespołu
  • Praca hybrydowa jako narzędzie wspierające retencję pracowników
  • Kultura firmy jako klucz
16:20

Zakończenie pierwszego dnia konferencji

Dzień 2

czwartek, 18 maja

W drugim dniu konferencji uczestnicy mają możliwość spersonalizowania programu zgodnie ze swoimi potrzebami szkoleniowymi — wybierz 3 z 6 sesji warsztatowych

09:30-11:30

SESJA A Reskilling i upskilling w zespołach SSC/BPO

Ewelina Janusz-Patyk , Trenerka, EY Academy of Business

  • Reskilling i upskilling jako elementy wzrostu w SSC
  • Jak zidentyfikować osoby, którym najbardziej potrzebny jest reskilling i upskilling?
  • Ustalenie procesu, analiza uczestników w procesie budowania strategii, zdefiniowanie ról i zakresów obowiązków
09:30-11:30

SESJA B Negocjacje w procesach rekrutacyjnych

Witold Rychłowski , Trener, EY Academy of Business

  • Co to znaczy: „negocjować”?
  • Przewaga negocjacyjna – o sile w negocjacjach rekrutacyjnych
  • Jak tworzyć skuteczną argumentację?
  • Negocjacje jako (mniej oczywisty) sposób na budowanie relacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem
  • Tworzenie i rozwijanie kultury negocjacji w miejscu pracy
11:30-11:40

Przerwa na kawę

11:40-13:40

SESJA A Ścieżki kariery dla pracowników w SSC

Joanna Rapanicz , Trenerka, EY Academy of Business

  • Kogo potrzebujemy, czyli jak zderzyć potrzeby i możliwości naszej organizacji z oczekiwaniami pracowników?
  • Z jakimi przeszkodami spotykamy się we wdrażaniu ścieżek kariery w SSC?
  • Model kompetencji jako podstawa
  • Program/plan rozwojowy
  • Korzyści z wprowadzenia ścieżek kariery
11:40-13:40

SESJA B Rola HR/HRBP w godzeniu rozbieżnych oczekiwań interesariuszy

Aleksandra Jopyk , Trenerka, EY Academy of Business

Tomasz Bagiński , Trener, EY Academy of Business

  • Jak trafnie identyfikować potrzeby?
  • Jak facylitować dialog?
  • Jak nie stawać po żadnej ze stron?
  • Jak tworzyć adekwatne rozwiązania?
  • Jak dbać o siebie w procesie?
13:40-14:40

Przerwa na lunch

14:40-16:40

SESJA A Praca zdalna – regulacje i wyzwania formalne

Piotr Wojciechowski , Trener, EY Academy of Business

  • Rodzaje pracy zdalnej – trudny wybór pracodawcy
  • Zarządzanie pracą zdalną – skuteczna komunikacja z pracownikiem
  • Czas pracy i bhp – dwa wyzwania pracy zdalnej
14:40-16:40

SESJA B Zwinne motywowanie i angażowanie pracowników SSC/BPO (sesja online)

Anna Selwakowska-Domańska , Trenerka, EY Academy of Business

  • Spersonalizowane motywowanie w oparciu o współdzielone wartości pracownicze – czyli zwinność czy tradycja
  • Kultura doceniania jako element zaangażowania
  • Budowanie bezpieczeństwa psychologicznego, odwagi do zmiany i eksperymentowania – tablica celebracji porażek
16:40

Zakończenie drugiego dnia konferencji

Prelegenci

Ane Piżl

Edukatorka równościowa, honorowa członkini Amnesty International

Xawery Kłopotowski

Uczeń, współwłaściciel Keox Ltd.

Ewa Opolska

Trenerka, EY Academy of Business

Anna Berczyńska

Associate Director, EY GDS Consulting

Katarzyna Jancelewicz

Head of HR EMEA GBS, Kimberly Clark

Edyta Sikorska

Head of HR Department, Commerzbank AG

Katarzyna Ptaszyńska

Head of Business Professional Development Europe, Dentons

Justyna Głowska

Country HR Manager, John Deree

Monika Cichosz

HR Business Partner, Arla Global Shared Services

Karol Janiszek

P&C Employee Life Cycle Manager, JTI Global Business Services

Magdalena Walerska

P&C Service Delivery Director, JTI Global Business Services

Magdalena Oshikoya

Head of HR Operations & SSC, Sii

Vladyslav Kryvenko

Head of HR Eastern Europe and GBS EMEA HR Partner, Clariant

Ewelina Janusz-Patyk

Trenerka, EY Academy of Business

Witold Rychłowski

Trener, EY Academy of Business

Joanna Rapanicz

Trenerka, EY Academy of Business

Aleksandra Jopyk

Trenerka, EY Academy of Business

Tomasz Bagiński

Trener, EY Academy of Business

Piotr Wojciechowski

Trener, EY Academy of Business

Anna Selwakowska-Domańska

Trenerka, EY Academy of Business

Ane Piżl

Edukatorka równościowa, honorowa członkini Amnesty International

Xawery Kłopotowski

Uczeń, współwłaściciel Keox Ltd.

Ewa Opolska

Trenerka, EY Academy of Business

Anna Berczyńska

Associate Director, EY GDS Consulting

Katarzyna Jancelewicz

Head of HR EMEA GBS, Kimberly Clark

Edyta Sikorska

Head of HR Department, Commerzbank AG

Katarzyna Ptaszyńska

Head of Business Professional Development Europe, Dentons

Justyna Głowska

Country HR Manager, John Deree

Monika Cichosz

HR Business Partner, Arla Global Shared Services

Karol Janiszek

P&C Employee Life Cycle Manager, JTI Global Business Services

Magdalena Walerska

P&C Service Delivery Director, JTI Global Business Services

Magdalena Oshikoya

Head of HR Operations & SSC, Sii

Vladyslav Kryvenko

Head of HR Eastern Europe and GBS EMEA HR Partner, Clariant

Ewelina Janusz-Patyk

Trenerka, EY Academy of Business

Witold Rychłowski

Trener, EY Academy of Business

Joanna Rapanicz

Trenerka, EY Academy of Business

Aleksandra Jopyk

Trenerka, EY Academy of Business

Tomasz Bagiński

Trener, EY Academy of Business

Piotr Wojciechowski

Trener, EY Academy of Business

Anna Selwakowska-Domańska

Trenerka, EY Academy of Business

Kontakt

Renata Michalak

Koordynator ds. organizacji szkoleń

Monika Kacprzykowska

Koordynator ds. organizacji szkoleń

0%