6 case studies
6 sesji warsztatowych
debata liderów HR
wyjątkowe inspiracje
Wyzwania HR w sektorze SSC/BPO | EY Academy of Business
1:34
Tylko w bieżącym roku polskie centra usług wspólnych planują zatrudnić 100 tysięcy osób. Okazując się odpornymi na kryzys i destabilizację, jednocześnie stoją przed wyzwaniem rekrutacji, rozwoju i utrzymania pracowników.
Doświadczenia pracowników wychodzą na pierwszy plan, decydując o efektywności procesów w centrach usług. Kluczem staje się budowanie ścieżek rozwoju, tworzenie inkluzywnego środowiska pracy przy jednoczesnej dbałości o międzypokoleniowe i międzykulturowe kontrasty.
Bez wątpienia dojrzały sektor centrów usług potrzebuje dojrzałych liderów HR — dojrzałych, czyli… jakich?
Odpowiedź możesz poznać już w maju na jedynej w Polsce konferencji w całości dedykowanej profesjonalistom HR pracującym w sektorze SSC/BPO.
Wyjątkowe inspiracje, prelekcje i case studies, debata liderów HR oraz 6 sesji warsztatowych – stworzyliśmy kompleksowy program wydarzenia, aby skutecznie wspomóc specjalistów HR w codziennych wyzwaniach sektora SSC/BPO.
Zarezerwuj miejsce w swoim kalendarzu i dołącz do ważnych dyskusji. Zapraszamy do udziału.
Dzień 1
środa, 17 maja
Rejestracja uczestników
Otwarcie konferencji
Inspiracje dla HR
Zważmy słowa, czyli jak język, którym mówimy, przekłada się na jakość pracy całej organizacji?
Ane Piżl , Edukatorka równościowa, honorowa członkini Amnesty International
Live talk. Czym jest praca dla młodych ludzi i czego oczekują w zamian? Co stanie się, kiedy zacznie nami zarządzać młode pokolenie?
Przerwa na kawę
Praktycy Praktykom
Lider HR w sektorze SSC/BPO – nowa rzeczywistość vs nowe wyzwania. Debata liderów sektora SSC/BPO
Anna Berczyńska , Associate Director, EY GDS Consulting
Katarzyna Jancelewicz , Head of HR EMEA GBS, Kimberly Clark
Edyta Sikorska , Head of HR Department, Commerzbank AG
Katarzyna Ptaszyńska , Head of Business Professional Development Europe, Dentons
Moderator – Anna Berczyńska, EY
Employee Value Proposition — jak mapować ścieżkę doświadczeń pracownika w SSC/BPO. Case study
Monika Cichosz , HR Business Partner, Arla Global Shared Services
Centrum usług wspólnych jako organizacja skoncentrowana na ludziach. Case study JTI GBS
Karol Janiszek , P&C Employee Life Cycle Manager, JTI Global Business Services
Magdalena Walerska , P&C Service Delivery Director, JTI Global Business Services
Przerwa na lunch
Centrum usług wspólnych jako globalne centrum wiedzy i najlepszych praktyk dla organizacji. Case study
Kompetencje przyszłości w sektorze usług wspólnych – czego i jak uczyć, jakich umiejętności musisz poszukiwać u pracowników i kandydatów?
Przerwa na kawę
Jak „przyciągnąć” i utrzymać pracownika w sektorze SSC? Case study
Vladyslav Kryvenko , Head of HR Eastern Europe and GBS EMEA HR Partner, Clariant
Zakończenie pierwszego dnia konferencji
Dzień 2
czwartek, 18 maja
W drugim dniu konferencji uczestnicy mają możliwość spersonalizowania programu zgodnie ze swoimi potrzebami szkoleniowymi — wybierz 3 z 6 sesji warsztatowych
SESJA A Reskilling i upskilling w zespołach SSC/BPO
SESJA B Negocjacje w procesach rekrutacyjnych
Przerwa na kawę
SESJA A Ścieżki kariery dla pracowników w SSC
SESJA B Rola HR/HRBP w godzeniu rozbieżnych oczekiwań interesariuszy
Przerwa na lunch
SESJA A Praca zdalna – regulacje i wyzwania formalne
SESJA B Zwinne motywowanie i angażowanie pracowników SSC/BPO (sesja online)
Anna Selwakowska-Domańska , Trenerka, EY Academy of Business
Zakończenie drugiego dnia konferencji
Konferencja w trakcie, nie możesz się już zarejestrować.
Pakiet zawiera:
Cena
3100 zł netto
2600 zł netto
Do końca promocji pozostało:
Konferencja w trakcie, nie możesz się już zarejestrować.
Pakiet zawiera:
Cena
3100 zł netto
2600 zł netto
Do końca promocji pozostało: