Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Sprzedaż i negocjacje   Akademia Sprzedaży

Akademia Sprzedaży

Terminy szkolenia:
9-11 marca 2022 I Warszawa
Cena: 3100 zł netto 
Zajęcia Akademii Sprzedaży mają charakter interaktywnych seminariów zawodowych, uwzględniających indywidualne doświadczenia i praktykę Uczestników. Główny nacisk podczas szkolenia położony został na realne sytuacje, z którymi Uczestnicy są konfrontowani na co dzień. Wśród metod szkoleniowych znajdują się: indywidualną diagnozą mocnych i słabych stron oraz kierunku rozwoju, analiza przypadku, odgrywanie ról, symulacje biznesowe, demonstracje uzupełnione o krótkie wykłady i prezentacje. Ważnym punktem zajęć jest informacja zwrotna dotycząca skutecznych i wspierających sprzedaż sposobów radzenia sobie w sytuacjach praktycznych.

Sprawdź też ofertę e-kursów - pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Pakiet wszystkich modułów Akademii Sprzedaży Online i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo

Szkolenie przeznaczone jest dla tych, którzy:
  • Zajmują się bezpośrednio lub pośrednio sprzedażą usług lub towarów.

Cele i korzyści

Cele programu

  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży Wzmocnienie pewności siebie w kompetencjach sprzedażowych
  • Uzyskanie Certyfikatu Akademii Sprzedaży

Korzyści dla uczestników

  • Budowanie kompletnej  świadomości kompetencji sprzedażowych w moim obszarze biznesowym.
  • Rozwój i podnoszenie umiejętności sprzedażowych.
  • Praktyczne ćwiczenie narzędzi sprzedaży.
  • Informacja zwrotna nt. sprawności w stosowaniu narzędzi.
  • Stworzenie własnego planu działań rozwojowych w obszarze sprzedaży.

Korzyści dla firmy

  • Zwiększysz efektywność sprzedawców
  • Skutecznie zaplanujesz ich rozwój 
  • Twoi sprzedawcy poznają swoje mocne strony 
  • Twoi sprzedawcy uzyskają praktyczne plany rozwoju kompetencji
  • Pod okiem doświadczonego eksperta, praktyka biznesu przećwiczą i doświadczą zindywidualizowanych umiejętności sprzedażowych

Program

Budowanie relacji w sprzedaży

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.
Program:

  • Oczekiwania Klientów w kontekście budowania relacji
  • Co buduje zaufanie w sprzedaży / zwroty i zachowania
  • Rozpoznawanie typów Klientów względem potrzeby bezpieczeństwa i zaufania (diagnoza)
  • Dopasowanie behawioralne w skracaniu dystansu z Klientem (autoanaliza)
  • Etykieta relacji w sprzedaży / od czego zacząć i jak się zachowywać na spotkaniu sprzedażowym

Analiza potrzeb Klienta

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.
Program:

  • Po co znać kategorie pytań i jak się przygotować do rozmowy z Klientem?
  • Czym są pytania o wysokiej skuteczności
  • Modele analizy potrzeb: SPIN / DPP / 3P
  • Aktywne słuchanie – jak to sprawnie robić?
  • Sposoby na skuteczną komunikację i partnerski dialog z Klientem

Język korzyści i argumentacja w sprzedaży

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.

Program:

  • Co buduje dobry komunikat ofertowy?
  • 4 (minimalne) składowe języka korzyści: potrzeba, cecha zaleta, korzyść
  • Wywieranie wpływu i perswazja w pigułce / 6 reguł R. Cialdiniego i zwroty perswazyjne
  • Mini Storytel, czyli jak przekonać Klienta swoim doświadczeniem?
  • Narzędzia do budowania argumentów sprzedażowych

Radzenie sobie z obiekcjami i asertywna postawa w relacjach z Klientem

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.
Program:

  • Co jest, a co nie jest obiekcją, w sprzedaży i jak tym zarządzać?
  • Model 4 kroków radzenia sobie z obiekcjami
  • Jak asertywnie zarządzać impasem w relacji z Klientem
  • Reklamacje, wyrażanie odmiennych opinii i stawianie granic w rozmowie sprzedażowej
  • Asertywna informacja zwrotna i partnerski dialog z Klientem

Umiejętność domykania sprzedaży

W programie znajdziesz: pre-work, przydatne narzędzia do pracy z Klientem, praktyczny warsztat umiejętności.
Program:

  • Dlaczego nie udaje nam się domknąć sprzedaży?
  • Kiedy przystępować do finalizacji sprzedaży?
  • 6 popularnych technik zamykania sprzedaży
  • Co zrobić jeśli Klient jeszcze negocjuje? – popularne triki Klientów
  • Obsługa posprzedażowa Klienta, jako otwarcie nowej sprzedaży

Data i miejsce

9-11 marca 2022 I Warszawa

Cena 3100,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Zuzanna Stępień
tel. +48 510 201 314