Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Finanse dla niefinansistów   Elementy matematyki w sprzedaży - Jak liczyć, aby osiągnąć sukces w biznesie

Elementy matematyki w sprzedaży

Jak liczyć, aby osiągnąć sukces w biznesie

Terminy zajęć:

Blok tematyczny 1 - Polityka cenowa: 31 marca 2021 | Online

Blok tematyczny 2 - Systemy bonusowe: 7 kwietnia 2021 | Online

Blok tematyczny 3 - Promocje i rentowność biznesu: 14 kwietnia 2021 | Online

Zajęcia odbywają się w godz. 09.00-13.00.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt

Dla kogo

Szkolenie kierujemy do:
  • Początkujących i średnio-zaawansowanych handlowców, KAM-ów.
  • Właścicieli średnich i mniejszych przedsiębiorstw, które posiadają dział obsługi klienta, doradców, konsultantów lub sprzedawców.
  • Wszystkich, którzy chcą poszerzyć wiedzę z zakresu kształtowania cen i wpływania przez nie na rynek.

Cele i korzyści

Celem warsztatów jest:
  • Rozwinięcie umiejętności myślenia „marżą” i świadomości opłacalności biznesu.
  • Zrozumienie siły liczb i nabycie umiejętności pracy z kalkulatorem.
  • Pokazanie wpływu dodatkowego rabatu na marżę i wynik firmy oraz jakiej zmiany wymaga wtedy obrót.
  • Wytłumaczenie różnicy pomiędzy zyskiem, marżą i narzutem. 
  • Poznanie i omówienie rodzajów cen, rabatów, bonusów, inwestycji i matematycznych trików sprzedażowych.
  • Wzmocnienie i ugruntowanie wiedzy z zakresu procesu sprzedaży.
  • Pomoc w zrozumieniu sposobu myślenia klienta i definicja KPI, które mierzy.
Po ukończeniu szkolenia:
  • Będziesz posiadał wiedzę z podstaw finansowych niezbędnych do efektywnego poprowadzenia procesu sprzedaży.
  • Poczujesz się pewniej w negocjacjach finansowych w procesie sprzedaży.
  • Będziesz umiał szybko ocenić wpływ zmiany ceny na Twoje zyski. 
  • Unikniesz błędów przy kalkulowaniu ofert i negocjowaniu warunków cenowych oraz będziesz umiał stosować sprawdzone narzędzia sprzedażowe używane w wielu korporacjach.

Program

Trzydniowe szkolenie, składające się z trzech 4-godzinnych bloków tematycznych w godzinach 09.00-13.00. W trakcie szkoleń potrzebna są klasyczne kalkulatory.

Blok tematyczny 1: Wprowadzenie do matematyki handlowej - POLITYKA CENOWA
  • polityka cenowa
  • warunki handlowe
  • ewolucja ceny netto
  • czym jest triple net – net/net/net
  • cena bazowa, cennikowa, a rentowność
  • sposoby liczenia rabatów i bonusów
  • średni rabat promo
Blok tematyczny 2: SYSTEMY BONUSOWE
  • sposoby negocjacji, zapisów, wyliczania i rozliczania bonusów rocznych
  • obliczanie sumy warunków handlowych
  • średnie warunki działu
  • zysk, marża, narzut – podobieństwa i różnice
  • zysk działu
  • wpływ rabatu promo na zysk działu
Blok tematyczny 3: PROMOCJE I RENTOWNOŚĆ BIZNESU
  • gratis i sprzedaż pakietowa, wpływ na rentowność
  • marża na pokrycie i jej rola w zarządzaniu biznesem
  • punkt rentowności biznesu rola i sposób obliczania
  • przepływ ceny w łańcuchu dystrybucji
  • marża 1, marża 2, marża 3 i ich role w zarządzaniu biznesem
  • konstrukcja ceny sprzedaży
  • marża klienta na dostawcy

Data i miejsce

Trzydniowe szkolenie online, składające się z trzech 4-godzinnych bloków tematycznych w godzinach 09.00-13.00.

Blok tematyczny 1 (Polityka cenowa): 31 marca 2021, 09.00-13.00

Blok tematyczny 2 (Systemy bonusowe): 7 kwietnia 2021, 09.00-13.00

Blok tematyczny 3 (Promocje i rentowność biznesu): 14 kwietnia 2021, 09.00-13.00
Cena 1950,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Monika Kacprzykowska
tel. +48 789 407 575

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.