Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Finanse   Jak się sprzedać na rynku finansowym, czyli storytelling dla spółek

Jak się sprzedać na rynku finansowym,
czyli storytelling dla spółek

Celem szkolenia jest pokazanie uczestnikom jak najefektywniej i najefektowniej przedstawić swoją firmę instytucjom finansowym czyli jak opowiedzieć tzw. „story”. Podczas szkolenia uczestnicy poznają rynkowe techniki opowiadania o modelu biznesowym oraz łączenia go z liczbami (elementami sprawozdania finansowego oraz wskaźnikami). Uczestnicy dowiedzą się również jak dostosować opowieść do sytuacji spółki (sektora, w którym działa, momentu w rozwoju) oraz jakie cechy powinna mieć opowieść, aby była uznana za wiarygodną przez odbiorcę finansowego, w szczególności uczestnika rynku kapitałowego. Nacisk na szkoleniu zostanie położony na praktykę – szkolenie zostanie zilustrowane przykładami a za podsumowanie posłuży analiza przypadku.

Do kogo adresujemy szkolenie?

Właściciele, menedżerowie oraz dyrektorzy finansowi firm, osoby pracujące w działach kontrolingu finansowego oraz z działów relacji inwestorskich, pracownicy odpowiedzialni za relacje z bankami i innymi instytucjami finansowymi. Pracownicy spółek giełdowych, spółek planujących wejście na GPW lub New Connect, a także rozważających pozyskanie finansowania (banki, fundusze VC/PE).

Program szkolenia:

  • Czym jest tzw. storytelling i komu „sprzedaje się opowieści”
  • Filary „opowieści” czyli jak zacząć ją tworzyć i co w niej zawrzeć
  • Jakie „historie” opowiadają spółki?
  • Case study

Po więcej informacji zapraszamy do broszury na dole. 

Cena 1100,00 PLN (+ 23% VAT)

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.