Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacje   Agile Product Design - zwinne projektowanie produktów i usług

Agile Product Design - zwinne projektowanie produktów i usług

4-5 kwietnia 2022 r., Warszawa lub ONLINE (do wyboru)

Cena: 2100 zł netto

O szybko zmieniających się potrzebach klientów i konieczności odpowiadania na te potrzeby pewnie już słyszeliście. Jednak pandemia Covid-19 przyspieszyła tempo zmian na świecie i bardzo zmieniła potrzeby i zachowania konsumentów. Inaczej wygląda dzisiaj nasza praca, komunikowanie się, nauka i zabawa… Zmienia się nastawienie do nowych technologii.

Kluczem do sukcesu jest zrozumienie tych zmian, zachowań i nowych potrzeb klientów. To jeszcze nie wszystko: potrzebna jest również umiejętność szybkiego działania i odpowiadania na te potrzeby z korzyścią dla firmy.

Agile Product Design to podejście do projektowania w sposób zwinny i iteracyjny, które zapewnia umiejętności szybkiego i skutecznego działania. Umożliwia szybki restart biznesu lub jego części i sprawne działanie w nowej rzeczywistości. Sprawdza się na co dzień, w każdej organizacji, i nie tylko w pracy w Scrumie choć taka jest jego geneza. Wszędzie tam, gdzie trwa transformacja cyfrowa, gdzie firma lub zespół potrzebuje szybko zareagować na działania rynku: w rozwoju nowych produktów, w obsłudze klienta, a nawet w marketingu.

Podstawą Agile Product Design jest podejście do projektowania oparte na metodach: Design Thinking, Lean Startup i Agile.

Chcesz wiedzieć jak w ciągu nawet kilku dni zaprojektować nowe rozwiązania dla klientów/dla biznesu?

Przetestuj w praktyce!

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo?

To szkolenie dla:

  • UX designerów, którzy zaczynają pracę w Scrumie
  • członków zespołów zwinnych, szczególnie pracujących w Scrumie
  • Scrum Masterów i Product Ownerów
  • developerów
  • liderów transformacji cyfrowych
  • zespołów optymalizujących procesy obsługi klienta
  • zespołów rozwijających produkty i usługi cyfrowe
  • zespołów marketingowych szukających nowych sposobów komunikacji z klientem

Cele i korzyści

Celem szkolenia jest pozyskanie umiejętności zwinnego projektowania doświadczeń w zakresie projektowania usług i produktów cyfrowych oraz komunikacji z klientem.

Korzyści:

  • poznanie frameworku i zasad projektowania UX w zwinnym i iteracyjnym podejściu
  • zdobycie umiejętności projektowania UX w interdyscyplinarnych zespołach w czasie jednego sprintu
  • zdobycie umiejętności projektowania wartości biznesowej z wykorzystaniem wybranych narzędzi UX
  • nauka na konkretnym wyzwaniu projektowym

Program

Dzień pierwszy

Wprowadzenie

  • wprowadzenie do Agile Product Design
  • UX vs Agile vs Lean - zrozumienie stosowanych metod

Strategia UX design

  • definicja wyzwania i celu sprintu
  • definicja grup docelowych - protopersony
  • definiowanie założeń wyniku biznesowego - lean UX canvas
  • projektowanie propozycji wartości
  • definiowanie „pirackich” wskaźników efektywności biznesowej
  • analiza ryzyka wyniku biznesowego w sprincie

Eksploracja

  • rola i zakres badań stosowanych w lean UX design
  • definiowanie hipotez projektowych
  • weryfikacja hipotez w sprincie

Dzień drugi

Generowanie rozwiązań

  • design studio
  • metody i techniki wyboru najlepszych rozwiązań
  • sketching
  • storyboarding

Prototypowanie i testowanie

  • prototypowanie
  • testowanie rozwiązań w sprincie
  • analiza i synteza wg modelu KANO
  • testy Q&A

Wdrożenie

  • przygotowanie do wdrożenia
  • metryki UX
  • walidacja wyniku biznesowego po wdrożeniu

Tematy uzupełniające do lean UX

  • współpraca UX z developerami
  • współpraca UX ze scrum masterami
  • współpraca UX z product ownerami

Data i miejsce

4-5 kwietnia 2022 r. | Warszawa lub ONLINE (do wyboru)

Szkolenie odbędzię się w godzinach 9.00-16.30

Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Oktawia Kuruś | +48 517 882 348 | oktawia.kurus@pl.ey.com