Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Audytorzy wewnętrzni - szkolenia bazowe   Strategie komunikacji dla audytorów. Jak pytać, aby się dowiedzieć?

Strategie komunikacji dla audytorów. Jak pytać aby się dowiedzieć?

Unikam trudnych rozmów. Osoby, z którymi rozmawiam podważają wnioski, które im przedstawiam (podważają mój autorytet jako audytora). W jaki sposób mogę skutecznie przekazać moją wiedzę innym? W jaki sposób mogę efektywnie porozumiewać z moimi klientami wewnętrznymi?
  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Punkty edukacyjne
  • Pobierz

Dla kogo?

Kurs przeznaczony jest dla osób, które pragną w swoim środowisku biznesowym polepszyć własne umiejętności komunikacyjne, wzmocnić dotychczasowe relacje, a także poprawić umiejętności budowania otwartości w trudnych sytuacjach; dla osób, które w sposób świadomy chciałyby wykorzystać nabyte umiejętności komunikacyjne do budowania partnerskiej współpracy z wewnętrznym klientem.

Cele i korzyści

  • Rozwój indywidualnych umiejętności porozumiewania się z klientami
  • Ocena skuteczności metod komunikacji w roli audytora
  • Wypracowanie strategii skutecznego prezentowania i perswazji
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi w pracy audytora

Program

1. Efektywne porozumiewanie się indywidualne i organizacyjne audytora
  • Rola efektywnej komunikacji w pracy audytora; efektywna komunikacja a relacje wzajemne i postrzeganie audytora.
  • Nastawienie emocjonalne w komunikacji audytora i jednostek audytowanych.
  • Zdefiniowanie swojej roli jako audytora dla siebie i dla innych a wzorce porozumiewania się w sytuacji audytu.

Praktyka: ćwiczenie w komunikowaniu swojej roli i prezentacji idei audytu

   
2.Kształtowanie umiejętności aktywnego słuchania i sterowania rozmową
  • Umiejętność stawiania pytań, wyjaśniania i przekonywania.
  • Typy psychologiczne rozmówcy: rozpoznawanie w pierwszym kontakcie.
  • Uzyskiwanie istotnych informacji w trakcie rozmowy.

Praktyka: ćwiczenia w aktywnym słuchaniu

    
3.Rozwijanie umiejętności przekonywania do swojego stanowiska
  • Własne zachowanie jako narzędzie oddziaływania: celowe wykorzystanie mowy ciała; efektywne operowanie głosem.
  • Interaktywna prezentacja swojego stanowiska w rozmowie.
  • Techniki retoryczne w przekonywaniu do swojego stanowiska.
  • Wywieranie wpływu na grupę: metody perswazji psychologicznej.
4.Budowanie pozytywnych relacji z innymi w roli audytora
  • Świadome budowanie relacji audytora z przełożonymi i klientami wewnętrznymi.
  • Metody udzielania informacji zwrotnych w roli audytora: świadome kształtowanie formy i treści przekazu.

Praktyka: analiza studiów przypadku budowania relacji z klientami wewnętrznymi

    
5.Pokonywanie barier i konfliktu w organizacji
  • Konflikt jako przykład bariery w sytuacji porozumiewania się.
  • Manipulacje w procesie porozumiewania się: rozpoznawanie i metody ich neutralizacji.
  • Zasady rozwiązywania konfliktów w organizacji.
  • Metoda „4 kroków” (Daniel Dana) w rozwiązywaniu konfliktów organizacyjnych.

Praktyka: ćwiczenia w rozwiązywaniu wybranych konfliktów w organizacji

    
6.Asertywność w pracy audytora
  • Praktyczne zasady zachowań asertywnych a rola audytora.
  • Metody unikania pułapek zachowań nieasertywnych, agresji i uległości.
  • Kształtowanie umiejętności asertywnego komunikowania się w pracy audytora.

Data i miejsce

16-17 listopada 2020 r., Warszawa

Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Koordynator szkolenia:
Klaudia Pliszka
tel. +48 510 201 302

Punkty edukacyjne

Za całe szkolenie można otrzymać 15 CPE.

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.