Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Wystąpienia publiczne | Kontakty z mediami   Mówca doskonały | Sztuka wystąpień publicznych

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Sprawdź też ofertę e-kursów - pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Termin: 19-20 października 2020 r.

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowańaudytorium podczas wystąpień publicznych.
Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo

Szkolenie skierowane jest:
  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.

Cele i korzyści

Cele szkolenia
  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu.
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami.
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre'u.
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku.
Korzyści z udziału
  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium.
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała.
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych

Program

Sztuka wystąpień publicznych
  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!
Podstawy media relations
  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!
Budowanie wizerunku
  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
  • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
  • Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
  • Elementy etykiety organizacyjnej
  • Dodatkowo ćwiczenia!
Efekt szkolenia:
  • Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
  • Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców.

Data i miejsce

19-20 października 2020 r., Warszawa

Cena 1850,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Sylwia Kacprzak
tel. +48 508 018 327

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.