Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacje   Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D

Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D


13-14 stycznia 2021 | Online

20-21 kwietnia 2021 I Warszawa & Online
Cena: 1850 zł netto

Korzystasz z home office, jesteś w delegacji, na urlopie? Zrealizuj ten kurs ONLINE.
Z dowolnego miejsca, w każdej sytuacji. Jak wyglądają nasze szkolenia ONLINE? >> Sprawdź tutaj <<

Badania, rozwój, innowacje… Wydają się być dobrze znane i ugruntowane w biznesie już od kilku lat. Nic bardziej mylnego - wiesz o tym doskonale, jeśli pracujesz w obszarze R&D. Przekonasz się o tym, jeśli w najbliższym czasie planujesz stworzyć dział lub jednostkę B+R.
Dynamika i rozmiar, którego nabrały w ostatnich latach działania R&D wymaga podejścia projektowego, które umożliwi efektywne wdrożenie wypracowanych pomysłów, rozwiązań i usług. Z założenia powinny generować nowy przychód lub optymalizować procesy w Twojej organizacji.

Podczas szkolenia poznasz wyzwania, z którymi możesz mierzyć się w trakcie prowadzenia projektów R&D w dobie pandemii Covid - 19 oraz jakie metody i narzędzia możesz wykorzystać w obecnym środowisku pracy. Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D potrzebne jest w szczególności w czasach zmian i zawirowań gospodarczych.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Trenerzy
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz

Dla kogo?

Szkolenie polecamy głównie:

  • Managerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością
  • Managerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową
  • Managerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej
  • Właścicielom i managerom "start-upów" związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi
  • Wszystkim tym pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy/produktów/usług

Cele i korzyści

Cel szkolenia:

  • Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę i poznają efektywne rozwiązania z zakresu realizacji projektów R&D – od etapu inicjacji projektu, przez dobór odpowiednich metod i narzędzi, przez prototypowanie, testy, po przygotowanie do wdrożenia.
Na warsztatach dowiesz się: 
  • Jak, w oparciu o metody zarządzania projektami, budować i zarządzać kulturą innowacji w Twojej firmie 
  • Jakie metodyki skutecznie wspierają pracę zespołów R&D 
  • Jak tworzyć pożądaną wartość dla klienta i firmy
  • Jak budować efektywne zespoły do wdrażania innowacji
  • Jak określić role, cele i wskaźniki w projektach R&D

Program

Dzień I
  • Rola innowacji w strategii Twojej firmy - dlaczego każda firma powinna realizować projekty R&D? — 3h
  • Rola lidera w tworzeniu innowacji?
  • Zespoły interdyscyplinarne - czym są i dlaczego mają takie znaczenie?
  • Innowacje produktowe, usługowe, modelu biznesowego, czyli dlaczego dostarczanie nowej wartości na rynek jest tak ważne?
  • Systemowe podejście do innowacji - rola i znaczenie?
  • Planowanie i inicjacja projektów badawczo-rozwojowych 
  • Tworzenie wartości w procesie kreatywnym (narzędzia wspierające pracę indywidualną i grupową - zajęcia warsztatowe) — 3h
  • Jobs-To-Be-Done, czyli czym jest wartość dla klienta i jak ją dostarczyć?
  • Tworzenie innowacyjnych modeli biznesowych
  • Projektowanie unikalnej propozycji wartości
Dzień II
  • Rola badań w projektach R&D — 2h
  • Badania jakościowe w procesie tworzenia innowacji
  • Badania ilościowe w procesie skalowania innowacji
  • Analiza i wykorzystanie trendów społecznych i technologicznych
  • Jak to robią inni, czyli kultura innowacji w firmie (case studies) — 1h
  • Metodyki i narzędzia wspierające poszukiwanie i wdrażanie innowacji (zajęcia warsztatowe z wybranej metody) — 2h
  • Blue ocean strategy
  • Design thinking
  • Lean startup
  • Running lean
  • Futures thinking
  • Mierz co należy, czyli jak pogodzić cele biznesowe ze strategią innowacji — 1h 

Termin i miejsce:

Najbliższy termin:

  • 13-14 stycznia 2021 r., Online 
  • 20-21 kwietnia 2021 r., Warszawa & Online 
Czas trwania szkolenia
  •  9:00 – 16:30
Cena: 1850 zł + VAT
Szkolenie zorganizujemy również w formule zamkniętej, na indywidualne zamówienie Twojej firmy. 

Prowadzący

Rafał Kamiński

Doświadczony menedżer, trener biznesu, projektant innowacji społecznych i biznesowych.

Prowadzi projekty i facylituje pracę zespołów metodami: design thinking, lean startup, czy lean UX. Prelegent i ekspert na konferencjach i wydarzeniach branżowych.

Między innymi ekspert i metodyk w ogólnopolskim projekcie innowacji społecznych popojutrze.pl.

Certyfikowany auditor oceniający skuteczność procesów biznesowych i Green Belt Lean Six Sigma. Absolwent WSP ZNP i School of Form.

Przez 21 lat zdobywał doświadczenie, w takich firmach jak: PTK Centertel (Orange Polska), Polkomtel (Plus), Raiffeisen Bank Polska, Santander Bank, gdzie pracował na stanowiskach eksperckich i menadżerskich oraz kilkudziesięciu zrealizowanych projektach, jak również prowadząc własną działalność konsultingową jako projektant i strateg.

Obecnie zajmuje się projektowaniem produktów i usług w UPC Polska oraz wdrażaniem projektowania zorientowanego na człowieka w zwinnym metodach projektowych opartych na LeSS. Trener EY Academy. Wykładowca wizytujący. Prowadzi zajęcia z projektowania innowacyjnych modeli biznesowych na kierunku studiów podyplomowych „Innovation & Project Management” na Collegium Civitas. Wykładał również jako visitor na Uczelni Łazarskiego i Wydziele Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego. Prowadził warsztaty i szkolenia dla studentów MBA SGH, Digital University, Inkubatora UW i UKSW w Warszawie oraz wielu firm i organizacji. Współpracuje ze startupami.

Cena 1850,00 PLN (+ 23% VAT)

Kontakt

Jeżeli masz pytania, zapraszamy do kontaktu.

W sprawie tego szkolenia skontaktuj się z Zuzanna Stępień | +48 510 201 314 | zuzanna.stepien@pl.ey.com

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.