Zarządzanie zadaniami w czasie. Efektywność osobista
Zapraszamy 20-21 marca 2019 r.
Żyjemy dziś w tempie nieznanym wcześniej ludzkości, wymaga to od nas znacznie większych umiejętności radzenia sobie z przetwarzaniem danych i zarządzanie tzw. czasem, na który składa się dziś bardzo wiele elementów.
Podczas szkolenia zapoznacie się Państwo z serią podejść i narzędzi do bardzo wielu czynników, które dziś determinują osobistą efektywność. Oprócz generalnych zasad zarządzania czasem poznacie i przećwiczycie Państwo sposoby na: zarządzanie zadaniami na poziomie indywidualnym i zespołowym, priorytetyzację zadań i projektów, używanie kalendarza i e-maila, zasady buforowania podczas planowania. Szkolenie będzie też okazją do spojrzenia na własne przekonania i nawyki kształtujące efektywność, analizę czynników odpowiadających za nie efektywność takich jak prokrastynacja czy wielozadaniowość. Zaplanujecie Państwo swoje nowe nawyki oraz idealne środowisko wsparcia w byciu efektywnym.
Program szkolenia:
- Czym jest wielozadaniowość dobra i zła
- Jak działa nasz umysł, robiąc wiele rzeczy naraz, skąd się bierze nasze pragnienie, by robić wiele rzeczy naraz
- Wpływ wielozadaniowości na nasz umysł
- Konsekwencje standardowego odbierania e-maili oraz wielozadaniowości
- Opis systemu do zarządzania e-mailami i wdrożenie
- Do czego jest potrzebny system zarządzania zadaniami
- Przegląd sposobów zarządzania zadaniami, wady obecnych systemów, kierunki rozwiązań dla naszych czasów
- Zarządzanie zadaniami – wdrożenie
- Zarządzanie kalendarzem – najlepsze praktyki
- Przedstawienie praktycznego zastosowania praw Pareto/Parkinson/Eisenhowera w codziennej pracy
- Wartość planowania a zwinne podejście do rzeczywistości
- Praca indywidualna – zrobienie planu dla siebie
- Zmiana złych nawyków
Więcej informacji w broszurze na dole strony.