Zarządzanie zadaniami w czasie
Zdobądź umiejętności zarządzania zadaniami i odzyskaj kontrolę nad swoim dniem pracy!
Żyjemy dziś w tempie nieznanym wcześniej ludzkości, wymaga to od nas znacznie większych umiejętności radzenia sobie z przetwarzaniem danych i zarządzanie tzw. czasem, na który składa się dziś bardzo wiele elementów.
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto pragnie podnieść swoją efektywność osobistą.
Podczas szkolenia zapoznasz się z serią podejść i narzędzi do bardzo wielu czynników, które dziś determinują osobistą efektywność. Oprócz generalnych zasad zarządzania czasem poznasz i przećwiczysz sposoby na: zarządzanie zadaniami na poziomie indywidualnym i zespołowym, priorytetyzację zadań i projektów, używanie kalendarza i e-maila, zasady buforowania podczas planowania.
Szkolenie będzie też okazją do spojrzenia na własne przekonania i nawyki kształtujące efektywność, analizę czynników odpowiadających za nieefektywność takich jak prokrastynacja czy wielozadaniowość. Zaplanujesz swoje nowe nawyki oraz idealne środowisko wsparcia w byciu efektywnym.
Do udziału zapraszamy również pracowników startupów.
Cele szkolenia
- Podniesienie efektywności osobistej uczestników
- Przegląd podejść, technik i narzędzi z obszaru efektywności osobistej i zarządzania czasem
- Opracowanie osobistego sposobu zarządzania zadaniami/e-mailami, kalendarzem i priorytetami
Korzyści z udziału
- Nabycie umiejętności związanych z zarządzaniem zadaniami i odzyskanie kontroli nad swoim dniem pracy
- Identyfikacja blokad i ograniczeń w bardziej efektywnym wykorzystaniu czasu
- Każdy znajdzie coś dla siebie, szkolenie oferuje bogaty przegląd podejść, technik i narzędzi
- Wyjdziesz ze swoim rozwiązaniem
- Zastosowanie poznanych rozwiązań na poziomie organizacji jednoznacznie przyczyni się do jej rozwoju i wzrostu
Program szkolenia:
- Czym jest wielozadaniowość dobra i zła
- Jak działa nasz umysł, robiąc wiele rzeczy naraz, skąd się bierze nasze pragnienie, by robić wiele rzeczy naraz
- Wpływ wielozadaniowości na nasz umysł
- Konsekwencje standardowego odbierania e-maili oraz wielozadaniowości
- Opis systemu do zarządzania e-mailami i wdrożenie
- Do czego jest potrzebny system zarządzania zadaniami
- Przegląd sposobów zarządzania zadaniami, wady obecnych systemów, kierunki rozwiązań dla naszych czasów
- Zarządzanie zadaniami – wdrożenie
- Zarządzanie kalendarzem – najlepsze praktyki
- Przedstawienie praktycznego zastosowania praw Pareto/Parkinson/Eisenhowera w codziennej pracy
- Wartość planowania a zwinne podejście do rzeczywistości
- Praca indywidualna – zrobienie planu dla siebie
- Zmiana złych nawyków
W ciągu całego 2-dniowgo warsztatu zostaną przećwiczone i zaprezentowane na przykładach techniki wspierające efektywność osobistą:
- Technika pomodoro
- Metoda małych kroków
- Godzina Mocy
- Grupowanie
- Tworzenie środowiska wspierającego lepszą pracę
- Listy kontrolne
- Prawo Pareto
- Prawo Parkinsona
- Prawo Eisenhowera
- Macierz warzona
- Macierz ważności
- Ciągły rozwój
Tomasz Bagiński - jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.
Marta Kołodziejska
Uczestniczka szkolenia
„Dzięki szkoleniu nazwane zostały błędy, które popełniałem w planowaniu wykonywanych zadań. Poznałem również narzędzia, które pomogą mi uporządkować swoje życie prywatne i zawodowe oraz ustalić priorytety. Prowadzący jest osobą o szerokiej wiedzy w temacie i potrafi w bardzo atrakcyjny sposób poruszać i omawiać poszczególne wątki. ”
Marcel Jarosławski
Uczestnik szkolenia
„Polecam szkolenie wszystkim zmagającym się z problemem organizacji pracy i prokrastynacji. Poznasz wszystkie techniki i narzędzia, które Ci pomogą w walce z tymi problemami. Reszta zależy od Ciebie… ”
Jakub Krasoń
Uczestnik szkolenia
„Z całego serca polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’ zorganizowane przez EY Academy of Business. Trener Tomasz Bagiński poprowadził szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym przy okazji prezentując masę przykładów i doświadczeń. Przeprowadził grupę przez wiele metodyk i zagadnień, zapoznał nas z narzędziami. Szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Mam zamiar wdrożyć w życie całą wiedzę, którą otrzymałem na szkoleniu.”
Paweł Niedziałek
Uczestnik szkolenia
„Kurs zorganizowany w bardzo dobrej oprawie, przygotowanie, materiały, atmosfera bardzo przyjemna, docierające bez problemu do uczestnika kursu. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i przyjaźnie nastawiony do wszystkich, wykładający zebrany materiał w sposób ciekawy, poparty prostymi przykładami co nie przytłacza w żaden sposób, ale dociera do słuchacza bez problemu. Serdecznie polecam!!”
Anna Deroń
Uczestniczka szkolenia
„W szkoleniu uznaję za wartościowe przedstawienie wielu sposobów zarządzania czasem i zadaniami oraz praktyczne ćwiczenia dotycząe optymalnego planowania zadań. Szkolenie rekomenduję wszystkim osobom, które chcą udoskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania zadaniami. ”
Magdalena Rowicka
Uczestniczka szkolenia
„Szkolenie pozwoliło mi szerzej spojrzeć na swoje nawyki, które skutecznie ograniczały moją efektywność. Techniki i różne inne metody, które poznałem z pewnością pomogą mi polepszyć moją produktywność. ”
Piotr Baranowski
Uczestnik szkolenia
„Polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’. Dzięki temu szkoleniu uzmysłowiłam sobie jak ważna jest chronologia w pracy, ustalenie priorytetów oraz zapisywanie zadań do wykonania i ustalenie ich wagi. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób otwarty oraz bezpośredni. Zadania do wykonania podczas szkolenia trafnie ukazywały problemy, z którymi zmierzamy się podczas naszej codziennej pracy.”
Karolina Kotlicka
Uczestniczka szkolenia
„Szkolenie rekomenduję wszystkim, którzy chcą pozbyć się chaosu zarówno w życiu jak i swojej pracy zawodowej. Na szkoleniu otrzymałam bardzo wartościowe wskazówki jak zorganizować swój własny czas, rozbić na pozór ciężkie i skomplikowane sprawy na ,,części pierwsze’’ i zabrać się do działania. Tomek zapoznał nas z narzędziami, które uwolnią moją głowę od niepotrzebnych bolączek.”
Uczestnik szkolenia
listopad 2023
„Polecam szkolenie. Czas spędzony tutaj to inwestycja w siebie, a do tego miło i merytorycznie przekazana wiedza. ”
Marcin Płużański
Uczestnik szkolenia
„Bardzo dobre szkolenie, optymalna ilość materiału i narzędzi. Szkolenie ,,fizyczne’’ dużo lepsze od szkolenia online. Trener doświadczony i rzeczowy. Dobrze przekazał wiedzę. Polecam!”
Grzegorz Delikat
Uczestnik szkolenia
„Bardzo wartościowe szkolenie, które pozwala na zdobycie podstaw w planowaniu i realizacji powierzonych zadań. Prowadzący posiada bogate doświadczenie w sposób przystępny przekazuje całą wiedzę. ”
Dominik Nowak
Uczestnik szkolenia
„Rozwijające szkolenie, pokazujące sposoby i style pracy, pola do poprawy i możliwości doskonalenia. Wiele praktycznej wiedzy do samodzielnego przepracowania i wdrożenia do codziennej pracy. Super atmosfera!”
Paulina Czyżak
Uczestniczka szkolenia
„Szkolenie otworzyło mi głowę na problemy z organizacją czasu pracy zarówno po mojej stronie, jak i po stronie menedżera. Pokazało mi gotowe rozwiązania oraz mechanizmy, które do nich prowadzą oraz wspomagają. Mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić je w moim codziennym życiu, nie tylko zawodowo, ale także prywatnie. Poza tym fajna, kameralna grupa oraz bardzo przyjemna atmosfera, zbudowana dzięki charyzmie prowadzącego szkolenie Tomka. Wielkie dzięki! ”
Magda Gawlik
Uczestniczka szkolenia
„Obsługa i organizacja pierwsza klasa. Prowadzący w pełni przygotowany do tematu, co podkreśla profesjonalizm. Po szkoleniu człowiek czuje się zadowolony.”
Tomasz Stempkowski
Uczestnik szkolenia
„Z czystym sumieniem polecam udział w szkoleniach. Wiedza przekazana na szkoleniu Zarządzanie zadaniami w czasie jest bardzo przydatna i potrzebna, a jej wdrożenie pomoże w organizacji pracy. Polecam!”
Bartłomiej Grzywacz
Uczestnik szkolenia
„Jestem bardzo miło zaskoczony. Szkolenie okazało się bardzo ciekawe i inspirujące. Wprowadzę zmiany dzięki temu szkoleniu.”
Adam Zienkiewicz
Uczestnik szkolenia
„Szeroko polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’ dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją efektywność w pracy i życiu osobistym. Podczas szkolenia nauczyłam się wielu praktycznych technik, które pomogły mi lepiej planować, priorytetyzować zadania i unikać rozpraszaczy. Dzięki temu teraz jestem bardziej produktywna, mniej stresuję się zadaniami i mam więcej czasu na rzeczy, które są dla mnie naprawdę ważne. Podsumowując bardzo polecam szkolenie z zarządzania zadaniami w czasie z Tomkiem Bagińskim.”