Zarządzanie stresem i emocjami – EY Academy of Business

Zarządzanie stresem i emocjami

Dzięki udziałowi w szkoleniu podniesiesz skuteczność działań indywidualnych i zespołowych w obliczu sytuacji związanych ze stresem.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Do udziału w warsztacie zapraszamy:

  • Osoby chcące świadomie rozwijać swoje kompetencje i budować ścieżkę rozwoju zawodowego
  • Menedżerów i członków zespołów procesowych i projektowych
  • Osoby zainteresowane psychologią zarządzania i procesami grupowymi
  • Osoby zainteresowane zmianą jakości swojego funkcjonowania w sytuacjach trudnych i wymagających
  • Osoby chcące rozwijać swoje umiejętności zarządzania sytuacjami stresującymi
  • Pracowników startupów
Cel szkolenia
  • Poznanie dynamiki powstawania objawów stresu
  • Poznanie podstaw psychologii zarządzania stresem
  • Rozpoznanie swojego nawykowego sposobu reagowania emocjonalnego oraz wpływu przekonań na zakres możliwych do podjęcia działań w sytuacji stresującej
  • Podniesienie skuteczności działań indywidualnych i zespołowych w obliczu sytuacji związanych ze stresem
  • Wzbogacenie w narzędzia samodoskonalenia oraz modele postępowania w sytuacji stresu
  • Przećwiczenie technik związanych z redukcja napięcia w ciele
  • Rozwijanie umiejętności korzystania z narzędzi komunikacyjnych podczas prowadzenia trudnych rozmów (np. feedback, pytania coachingowe, kontraktowanie, przeformułowania, STOP, aktywne słuchanie, wnikliwa obserwacja)
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Poszerzenie umiejętności z zakresu komunikowania w obliczu sytuacji stresowych i stresogennych
  • Poznanie sposobów minimalizowania stresu i konfliktu
  • Zdobycie wiedzy w obszarze skutecznych technik zapobiegania sytuacjom stresowym
  • Zbudowanie świadomości na temat zarządzania czasem i planowania krótko i długookresowego
  • Pogłębienie umiejętności zapobiegania stresowi osobistemu
Program szkolenia

Stres osobisty i organizacyjny

  • Definicja i typologie stresu (czym jest stres, kiedy się pojawia, co go warunkuje)
  • Stres w organizacji w obliczu badań i statystyk
  • Schematy zachowań grupowych w obliczu stresu i konfliktu: jak zidentyfikować stres w zespole (DLA MENEDŻERÓW)
  • Stres permanentny (objawy, przyczyny, przeciwdziałanie)

Przyczyny stresu

  • Uwarunkowania indywidualne (kwestia odporności na stres, aspekt charakterologiczny)
  • Uwarunkowania strukturalno-organizacyjne a stres (DLA MENEDŻERÓW)
  • Aktywności indywidualne i zespołowe wzmagające stres

Konsekwencje stresu

  • Skutki indywidualne
  • Skutki organizacyjne
  • Stres a efektywność

Ćwiczenia:

Analiza scenek komunikacyjnych w obszarze badania symptomów stresu tymczasowego i permanentnego. Dyskusja nad kwestiami problemowymi.

Trenerzy
Anetta Krukowska
od 1998 roku pracuje jako trenerka, konsultantka i coach w zakresie rekrutacji, szkoleń, ocen kompetencji, diagnozy organizacyjnej oraz interwencji w trudnych sytuacjach zespołowych. Od 2016 roku jest propagatorką nowego nurtu — wellness w biznesie.
Radosław Jacek Miler
doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane