AI dla Liderów – EY Academy of Business
Warszawa, al. Armii Ludowej 26, 00-609, budynek Focus

Agenda

9:00-9:20

Perspektywa i inwestycje w rozwój AI


  • Budowanie biznesu jutra- transformacja i zarządzanie biznesem dzięki AI
  • Adopcja AI w Polsce i GenAI w praktyce biznesowej
  • Stan wdrożeń AI w przedsiębiorstwach na polskim rynku
  • Trendy w branżach i obszarach biznesowych
  • Akceleracja strategii AI w organizacji- Jak efektywnie przekształcić dane w wartościową wiedzę i osiągać przewagę konkurencyjną?
9:20-10:05

GenAI jako dźwignia strategiczna – wprowadzenie kontekstowe


  • Czym jest oraz jak działa Generatywna AI – przypomnienie dla liderów
  • Ramy decyzyjne: kiedy GenAI ma sens, a kiedy nie? (porównanie z klasyczną AI oraz innymi technologiami)
  • Jakie ryzyka wiążą się z wdrożeniem Generatywnej AI na poziomie firmy (stronniczość AI, halucynacje, utrata know-how, transformacja kompetencji)
  • Sztuka pisania promptów
  • Przegląd najnowszych modeli i narzędzi GenAI używanych przez firmy w Polsce i na świecie
  • Implementacja GenAI w firmie – 5 kroków od pomysłu do wdrożenia
10:05-10:35

Od danych do decyzji – wykorzystanie AI w analizie informacji


  • Jak analizować wewnętrzne dokumenty i raporty z pomocą AI (redukcja halucynacji, kontrola źródeł)
  • Web Research & Deep Research – czy AI może zostać Twoim analitykiem ds. rynku i konkurencji
  • Retrieval Augmented Generation (RAG) – jak podłączyć własne dane do dużych modeli językowych, bez konieczności ich trenowania
  • AI Failure Stories – co poszło nie tak?
10:35-10:50

Przerwa kawowa


10:50-11:30

Od czatbota do inteligentnego agenta – praktyczne możliwości


  • Jak stworzyć własnego agenta – przegląd narzędzi no-code/low-code i rekomendacje
  • Twój pierwszy agent AI, który wykorzysta określony zbiór wiedzy by odpowiedzieć na Twoje pytania
  • Wieloagentowe systemy AI – czy AI może samodzielnie generować kod, testować rozwiązania, iterować pomysły i budować prototypy?
11:30-12:30

GenAI w strategii, innowacji i modelowaniu decyzji


  • AI jako narzędzie do modelowania person, generowania pomysłów czy testowania strategii na „syntetycznych klientach”
  • Symulacje scenariuszy i projektowanie modeli biznesowych z pomocą zaawansowanych technik promptowania
  • Wykorzystanie AI do przygotowania się do rozmowy z zarządem lub trudnym klientem
  • Personalizacja prezentacji danych pod kątem potrzeb zarządu i inwestorów
12:30-13:00

Lunch


13:00-13:40

GenAI to nie tylko tekst – Obrazy, wideo, design – AI jako wsparcie kreatywne


  • Omówienie dostępnych narzędzi i modeli, oraz użytecznych technik promptowania ważnych w pracy z obrazami
  • Praktyczny miniwarsztat: stworzenie kampanii marketingowej z pomocą AI w 20 minut
13:40-14:25

AI i prawo – jak w praktyce korzystać z AI bezpiecznie i zgodnie z przepisami


  • Przegląd regulacyjny: najważniejsze przepisy regulujące wykorzystanie AI w przedsiębiorstwach
  • Stan aktualny i co nas czeka w przyszłości- projekty, wytyczne, kodeksy praktyk.
  • Jak rozumieć „soft-law” w obszarze AI i jaki ma ono wpływ na praktykę
14:25-14:55

AI w organizacjach – kluczowe obszary ryzyka w praktyce wykorzystani narzędzi AI


  • Najważniejsze obszary ryzyka: własność intelektualna, przetwarzanie danych osobowych, ochrona informacji prawnie chronionych, odpowiedzialność za wykorzystanie AI
14:55-15:10

Przerwa kawowa


15:10-16:20

Wdrażanie zgodności z AI dzisiaj


  • AI Act w praktyce: aktualne wnioski i porady z praktyki stosowania nowych przepisów i realizacji projektów
  • Jak dopasować prawną AI Governance do specyfiki organizacji i branży
  • Jak budować zgodność regulacyjną AI dzisiaj i „z głową”: wyzwania i rekomendacje dla projektów dostosowania do regulacji AI
  • Mini-warsztat: analiza zastosowań AI i ustalenie zakresu ograniczeń oraz obowiązków
16:20-17:00

AI w bieżącym funkcjonowaniu organizacji


  • AI w bieżącym funkcjonowaniu organizacji: budowa AI Governance, umowy, relacje z personelem, regulacje wewnętrzne
  • Jak budować, zamawiać i sprzedawać rozwiązania technologiczne oparte na AI?
9:00-9:15

AI w Marketingu – potencjał strategiczny i realne wdrożenia


  • Kluczowe trendy i benchmarki rynkowe dla AI w marketingu
  • Konkretne przykłady wdrożeń i mierzalnych rezultatów
9:15-9:30

Jak AI buduje wartość w procesach marketingowych?


  • Hiperpersonalizacja jako dźwignia lojalności i sprzedaży
  • Optymalizacja wydatków reklamowych i maksymalizacja ROI (Programmatic, AI Bidding)
  • Efektywne generowanie i optymalizacja treści wspierających markę (GenAI, Testy A/B)
  • Analiza predykcyjna dla trafniejszych decyzji strategicznych (prognozy, retencja)
  • Automatyzacja interakcji z klientem (skalowalność, efektywność kosztowa)
9:30-10:00

Strategia wdrażania AI w Marketingu – perspektywa lidera


  • Definicja celów biznesowych i kluczowych wskaźników sukcesu
  • Mapowanie zasobów strategicznych (ludzie, technologia, dane, budżet)
  • Zarządzanie zmianą w organizacji i budowanie kompetencji AI
10:30-11:00

AI w Sprzedaży – akceleracja wzrostu i efektywności


  • Konkretne przykłady wdrożeń i mierzalnych rezultatów- wzrost sprzedaży
  • Kluczowe trendy i benchmarki rynkowe dla AI w sprzedaży
  • Inteligentne generowanie leadów i budowa pipeline’u o wysokiej jakości
  • Personalizacja oferty i budowanie relacji na skalę (AI-driven communication)
  • Automatyzacja odciążająca handlowców (więcej czasu na strategiczne działania)
  • Wsparcie decyzyjne i coaching zespołu w oparciu o dane i AI
  • Trafniejsze prognozy sprzedaży i efektywne zarządzanie wynikami
11:00-11:15

Przerwa kawowa


11:15-11:45

Strategia wdrażania AI w sprzedaży – perspektywa lidera


  • Definicja celów sprzedażowych i kluczowych wskaźników sukcesu
  • Mapowanie zasobów strategicznych (zespół, narzędzia, procesy, budżet)
  • Integracja AI z procesami sprzedażowymi i zarządzanie zmianą
  • Korzyści – wzrost przychodów (efektywność), skalowalność operacji, poprawa marżowości, lepsze dopasowanie do potrzeb rynku
  • Ryzyka – błędne decyzje sprzedażowe, odpowiedzialność za działania AI, wpływ na relacje z klientem, adaptacja zespołu
  • Sesja Q&A
11:45-12:15

AI w Rekrutacji – potencjał strategiczny i realne wdrożenia


  • Konkretne przykłady wdrożeń i mierzalnych rezultatów (np. skrócenie czasu, poprawa jakości)
  • Kluczowe trendy i benchmarki rynkowe dla AI w rekrutacji
  • Dostęp do szerszej puli talentów (wielokanałowy sourcing AI).
  • Efektywny screening i selekcja kandydatów (szybkość, trafność)
  • Komunikacja z kandydatami i biznesem (precyzyjny i szybki feedback)
  • Wsparcie w procesie decyzyjnym (analiza danych, rekomendacje)
12:15-12:30

Strategia wdrażania AI w Rekrutacji – perspektywa lidera


  • Identyfikacja strategicznych obszarów HR do optymalizacji przez AI
  • Kluczowe etapy wdrożenia i zarządzanie projektem (cele, zasoby, harmonogram)
  • Budowanie akceptacji i kompetencji w zespole HR
12:30-13:00

Lunch


13:00-13:15

Korzyści biznesowe vs ryzyka strategiczne


  • Korzyści – szybsze pozyskiwanie kluczowych talentów, redukcja kosztów rekrutacji, poprawa jakości zatrudnienia, wzmocnienie marki pracodawcy
  • Ryzyka – technologiczne i prawne (dane osobowe, profilowanie, bias), wpływ na kulturę organizacyjną i candidate experience
  • Sesja Q&A
13:15-13:45

AI jako akcelerator produktywności – potencjał strategiczny i realne wdrożenia


  • Konkretne przykłady wdrożeń i mierzalnych rezultatów (np. oszczędność czasu, redukcja kosztów, wzrost ROI)
  • Kluczowe trendy i benchmarki dotyczące wpływu AI na produktywność.
  • Automatyzacja zadań rutynowych (oszczędność czasu i redukcja kosztów operacyjnych)
  • Wsparcie w podejmowaniu trafniejszych decyzji biznesowych (analiza danych)
  • Przyspieszenie rozwoju kompetencji i adaptacji w zespołach
  • Optymalizacja kluczowych procesów biznesowych end-to-end
13:45-14:15

Strategia wdrażania AI dla produktywności – perspektywa lidera


  • Identyfikacja obszarów o największym potencjale wzrostu produktywności (indywidualnej i zespołowej)
  • Priorytetyzacja wdrożeń AI – od „quick wins” do transformacji procesów
  • Zarządzanie zmianą i kulturą pracy w erze AI.
  • Korzyści – wzrost efektywności operacyjnej, poprawa jakości i innowacyjności, możliwość skupienia na działaniach strategicznych, wzmocnienie zaangażowania pracowników
  • Ryzyka – koszty wdrożenia i utrzymania, Zarządzanie zmianą i oporem, bezpieczeństwo danych i procesów, transformacja kompetencji i rynku pracy
  • Sesja Q&A
14:15-15:30

Wykorzystanie sztucznej inteligencji w zwiększeniu efektywności organizacji


  • Wyzwania HR
  • Humans@Center
  • Gen AI w świecie HR
  • Rola i zastosowanie AI w HR
  • Wykorzystanie AI w obszarze Talent Management – case study
15:30-16:50

Wykorzystanie AI jako narzędzia w pracy HR - możliwości technologiczne


  • Proces rekrutacyjny – teraźniejszość
  • Proces rekrutacyjny – przyszłość
  • Chatbot
  • Tworzenie transkrypcji z rozmowy z kandydatem
  • Tworzenie analizy z transkrypcji z rozmowy z kandydatem
  • Analiza CV
  • Ewaluacja pracownika
16:50-17:00

Ceremonia rozdania dyplomów


Swoim doświadczaniem podzielą się z Nami:
Menedżer w zespole Innowacji, EY
Radca prawny, Manager w zespole EY Law Technology
Ekspert EY Academy of Business
Trener Academy of Business, Senior HR Business Partner/HR Manager
Partner, AI Data Science Leader, EY Polska
Partner EY
Cybersecurity Lead, EY
Partner EY, AI Technology Leader
National Security Officer, Microsoft PL
Security Senior Technical Specialist, Microsoft
Security Senior Technical Specialist, Microsoft
Senior App Innovation Specialist, Microsoft
TS Security & Compliance, Microsoft
Technical Specialist, Microsoft
Menedżer w zespole Innowacji, EY
Radca prawny, Manager w zespole EY Law Technology
Ekspert EY Academy of Business
Trener Academy of Business, Senior HR Business Partner/HR Manager
Partner, AI Data Science Leader, EY Polska
Partner EY
Cybersecurity Lead, EY
Partner EY, AI Technology Leader
National Security Officer, Microsoft PL
Security Senior Technical Specialist, Microsoft
Security Senior Technical Specialist, Microsoft
Senior App Innovation Specialist, Microsoft
TS Security & Compliance, Microsoft
Technical Specialist, Microsoft
Kontakt
Paulina Cierniak
Koordynator programu
Sabina Sikorska-Suwała
Manager programu
0%