Budowanie relacji z Klientem w SSC – EY Academy of Business

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
  1. Hity i mity, czyli co nam się wydaje, że wiemy o naszych Klientach?
  2. Jaki jest moment, od którego zaczyna się relacja z Klientem SSC i jak zadbać o pierwsze wrażenie?
  3. Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje
  4. Z kim mamy do czynienia, czyli typy Klientów wewnętrznego centrum – psychologiczny wizerunek Klienta
  5. Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  6. W czym mogę pomóc – relacja z Klientem w dążeniu do Center of Excellence
  7. Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku
  8. Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów Klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  9. Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem
  10. Magia pytań – pytania klucze w konwersacji
  11. Główne błędy komunikacyjne na punktach styku
  12. Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają i jak?
  13. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?

Joanna Rapanicz - jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu.

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Cena

1250 zł netto ( 1538 zł brutto )

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
Program
  1. Hity i mity, czyli co nam się wydaje, że wiemy o naszych Klientach?
  2. Jaki jest moment, od którego zaczyna się relacja z Klientem SSC i jak zadbać o pierwsze wrażenie?
  3. Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje
  4. Z kim mamy do czynienia, czyli typy Klientów wewnętrznego centrum – psychologiczny wizerunek Klienta
  5. Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  6. W czym mogę pomóc – relacja z Klientem w dążeniu do Center of Excellence
  7. Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku
  8. Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów Klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  9. Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem
  10. Magia pytań – pytania klucze w konwersacji
  11. Główne błędy komunikacyjne na punktach styku
  12. Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają i jak?
  13. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?

Cena

1250 zł netto ( 1538 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

18 kwietnia 2025

Kontakt

Anna Sobora

Koordynator kursu

  • +48 572 002 646
  • anna.sobora@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane