Budowanie relacji z Klientem w SSC – EY Academy of Business

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
  1. Hity i mity, czyli co nam się wydaje, że wiemy o naszych Klientach?
  2. Jaki jest moment, od którego zaczyna się relacja z Klientem SSC i jak zadbać o pierwsze wrażenie?
  3. Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje
  4. Z kim mamy do czynienia, czyli typy Klientów wewnętrznego centrum – psychologiczny wizerunek Klienta
  5. Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  6. W czym mogę pomóc – relacja z Klientem w dążeniu do Center of Excellence
  7. Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku
  8. Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów Klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  9. Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem
  10. Magia pytań – pytania klucze w konwersacji
  11. Główne błędy komunikacyjne na punktach styku
  12. Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają i jak?
  13. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?

Joanna Rapanicz - jest ekspertem w dziedzinie analizy i optymalizacji procesów biznesowych z obszaru finansowo–księgowego, w szczególności we wdrażaniu zmian i reorganizacji z perspektywy zasobów ludzkich. Umiejętnie buduje zintegrowane zespoły oparte na zaufaniu.

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Cena

1250 zł netto

Budowanie relacji z Klientem w SSC

Klient jako najważniejszy kapitał

W dzisiejszym środowisku biznesowym umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami jest kluczowa dla sukcesu organizacji. W Centrach Usług Wspólnych ważne jest nawiązywanie relacji opartych na profesjonalizmie, dzięki którym organizacje są w stanie lepiej identyfikować potrzeby Klientów, rozumieć, w jaki sposób działają i dostarczać rozwiązań, które spełniają oczekiwania odbiorców.

Dla kogo?

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za relacje z Klientami w SSC.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia będziesz:

  • Znał dostępne metody budowania relacji z Klientami SSC
  • Wiedział, jak poprzez swoje działania budować relacje i wpływać na efektywność komunikacji i kontaktów z Klientami
  • Wiedział, jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania Klienta, jak zadawać pytania i jak wykorzystać pozyskane informacje do budowania trwałej relacji
  • Potrafił zarządzać konfliktem na styku SSC – Klient
  • Rozumiał, w jaki sposób myśli i działa Klient i umiał dostosować usługę do jego potrzeb
  • Posiadał wiedzę na temat głównych błędów w komunikacji SSC – Klient i tego, w jaki sposób ich uniknąć
  • Potrafił zidentyfikować czynniki, które mogą być utrudnieniem w budowaniu relacji z Klientem opartej na zaufaniu i wzajemnym szacunku
Program
  1. Hity i mity, czyli co nam się wydaje, że wiemy o naszych Klientach?
  2. Jaki jest moment, od którego zaczyna się relacja z Klientem SSC i jak zadbać o pierwsze wrażenie?
  3. Metody budowania zaufania między stronami – czyli jak model operacyjny i biznesowy wpływa na nasze relacje
  4. Z kim mamy do czynienia, czyli typy Klientów wewnętrznego centrum – psychologiczny wizerunek Klienta
  5. Główne tematy konfliktów, czyli jak pogodzić potrzeby Klienta z założeniami dotyczącymi standardów, spójności i jednolitych zasad obsługi wszystkich podmiotów?
  6. W czym mogę pomóc – relacja z Klientem w dążeniu do Center of Excellence
  7. Zrozumieć Klienta – analiza interesariuszy i wzmacnianie relacji na punktach styku
  8. Jak budować zróżnicowany przekaz do poszczególnych typów Klientów na bazie jednolitych map i kart procesów?
  9. Platforma komunikacyjna między SSC a Klientem
  10. Magia pytań – pytania klucze w konwersacji
  11. Główne błędy komunikacyjne na punktach styku
  12. Dlaczego techniki perswazji i przekonywania tak rzadko działają i jak?
  13. Ocena satysfakcji Klienta – dlaczego, kiedy i w jakiej formie powinna być robiona?

Cena

1250 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

7 czerwca 2024

Kontakt

Rafał Rybarczyk

Koordynator kursu

  • +48 573 005 720
  • rafal.rybarczyk@pl.ey.com