Certyfikowany Kierownik Produkcji – EY Academy of Business

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Osiągnięcie doskonałości operacyjnej to marzenie wielu organizacji i każda organizacja ma swoją definicję, co rozumie pod tym pojęciem. Jednak wszystkie organizacje, które świadomie zmierzają w tym kierunku twierdzą, że to pracownicy są najważniejszym elementem tej drogi.

Każda osoba w organizacji ma swoją rolę do spełnienia, a jaką rolę ma kierownik produkcji? Możemy usłyszeć, że dzisiejsze czasy potrzebują inspirujących i efektywnych liderów, kierowników, menedżerów. Odkrycie swojego potencjału, a następnie jego rozwijanie może zapewnić właściwy rytm rozwoju swojej skuteczności i spójności wewnętrznej. Osoby, które łączą kompetencje twardych i miękkie zapisują się trwale w naszych umysłach, stają się często dla nas autorytetem w danym temacie czy sposobie postępowania.

Proponujemy Państwu dwa dni na zatrzymanie się w codziennych działaniach operacyjnych, realizacji wyznaczonych celów i przeniesienie uwagi na poznanie narzędzi twardych i miękkich z obszaru ciągłego doskonalenia. Wierzymy w to, że zaadoptowanie ich w świadomy sposób przełożyły się bezpośrednio na skuteczność działania w roli kierownika produkcji i wykorzystania zasobów i potencjału współpracowników w kulturze wzajemnego zrozumienia i szacunku.

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące odpowiedzi, w jaki sposób inspirujące przykłady przenosić na codzienność operacyjną, osiągając wymierne rezultaty. W szczególności osoby, które planują objąć rolę kierownika produkcji lub już tą rolę pełnią i chcą doskonalić swój kierowniczy warsztat pracy.

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można i jak zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy

Warsztat 2 dniowy:

Ćwiczenia praktyczne oparte o symulacje środowiska produkcyjnego. Zastosowanie twardych narzędzi z obszaru ciągłego doskonalenia nowoczesnej produkcji połączonych z miękkimi kompetencji zarządzania.

W formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników, komunikację i współpracę. Etapy efektywnej dwukierunkowej  komunikacji między zespołem, a kierownictwem. Jakie techniki i narzędzia skutecznej komunikacji w środowisku produkcyjnym sprawdzają się najlepiej.
  • Jak rozumienie oczekiwań roli kierownika przez jego przełożonego i współpracowników przekłada się na późniejsze procesy współpracy. O co warto zadbać w tym obszarze, aby później być mile zaskoczonym.
  • Jak połączyć codzienną pracę kierownika produkcji ze strategią firmy, celami, wartościami ludzi i procesami w firmie. Makro i mikro management. Zestaw podstawowy narzędzi każdego skutecznego kierownika dający wymierne efekty.
  • Jak wypracować umiejętność szybkiej diagnozy sytuacji i właściwie dobrać narzędzia i sposób prowadzenia ludzi w zmieniającym się otoczeniu.
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkim kompetencjami w budowaniu efektywnych zespołów. Krytyczne wskaźniki efektywności (KPI) w produkcji. Jak stworzyć jeden spójny i transparentny system informacji z wykorzystaniem zarządzania wizualnego.
  • Jak budować zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają w szczególności gdy pojawiają się problemy i konflikty w zespole. Jak rozpoznawać symptomy zbliżających się problemów i wprowadzać rozwiązania. Sytuacje konfliktowe i praca z nimi.
  • Jak prowadzić współpracowników (brygadzistów i specjalistów) w codziennych działaniach operacyjnych, rozpoznawać i aktywnie działać w sytuacjach trudnych, które wymagają wsparcia kierownika. Zastosowanie modeli przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, kiedy i jak.
  • Procedury postępowania, gdy identyfikujemy problemy. Decyzje, kiedy należy zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów i jak to zrobić z sukcesem.
  • Jak myślenie holistyczne, wizualizacja strategii firmy, celów i wskaźników oraz podejmowanie decyzji opartych na faktach przekłada się zaangażowanie zespołu i wymierne rezultaty.

Rafał Wojciech Bernatek - specjalizuje się w obszarach związanych z zarządzaniem operacyjnym, metodologicznym rozwiązywaniem problemów, ciągłym doskonaleniem, metodykami zwinnymi i zarządzaniem procesowym, przywództwem oraz coachingiem.

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Cena

1980 zł netto ( 2435 zł brutto )

Certyfikowany Kierownik Produkcji

Osiągnięcie doskonałości operacyjnej to marzenie wielu organizacji i każda organizacja ma swoją definicję, co rozumie pod tym pojęciem. Jednak wszystkie organizacje, które świadomie zmierzają w tym kierunku twierdzą, że to pracownicy są najważniejszym elementem tej drogi.

Każda osoba w organizacji ma swoją rolę do spełnienia, a jaką rolę ma kierownik produkcji? Możemy usłyszeć, że dzisiejsze czasy potrzebują inspirujących i efektywnych liderów, kierowników, menedżerów. Odkrycie swojego potencjału, a następnie jego rozwijanie może zapewnić właściwy rytm rozwoju swojej skuteczności i spójności wewnętrznej. Osoby, które łączą kompetencje twardych i miękkie zapisują się trwale w naszych umysłach, stają się często dla nas autorytetem w danym temacie czy sposobie postępowania.

Proponujemy Państwu dwa dni na zatrzymanie się w codziennych działaniach operacyjnych, realizacji wyznaczonych celów i przeniesienie uwagi na poznanie narzędzi twardych i miękkich z obszaru ciągłego doskonalenia. Wierzymy w to, że zaadoptowanie ich w świadomy sposób przełożyły się bezpośrednio na skuteczność działania w roli kierownika produkcji i wykorzystania zasobów i potencjału współpracowników w kulturze wzajemnego zrozumienia i szacunku.

Dla kogo?

Do udziału w warsztacie zapraszamy wszystkie osoby poszukujące odpowiedzi, w jaki sposób inspirujące przykłady przenosić na codzienność operacyjną, osiągając wymierne rezultaty. W szczególności osoby, które planują objąć rolę kierownika produkcji lub już tą rolę pełnią i chcą doskonalić swój kierowniczy warsztat pracy.

Cele i korzyści

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy:

  • Doświadczą w praktycznych ćwiczeniach wpływu wartości, zasad, metod i narzędzi na kształtowanie kultury organizacji
  • Będą świadomi, co można i jak zastosować w pracy indywidualnej i grupowej ze swoimi współpracownikami
  • Poznają narzędzia, które pozwolą na zrobienie pierwszych kroków w celu usprawnienia współpracy i komunikacji w swoich środowiskach pracy
Program

Warsztat 2 dniowy:

Ćwiczenia praktyczne oparte o symulacje środowiska produkcyjnego. Zastosowanie twardych narzędzi z obszaru ciągłego doskonalenia nowoczesnej produkcji połączonych z miękkimi kompetencji zarządzania.

W formule warsztatów praktycznych będziemy zgłębiali poniższe zagadnienia:

  • Jak kultura organizacyjna i środowisko wpływa na nas, naszych współpracowników, komunikację i współpracę. Etapy efektywnej dwukierunkowej  komunikacji między zespołem, a kierownictwem. Jakie techniki i narzędzia skutecznej komunikacji w środowisku produkcyjnym sprawdzają się najlepiej.
  • Jak rozumienie oczekiwań roli kierownika przez jego przełożonego i współpracowników przekłada się na późniejsze procesy współpracy. O co warto zadbać w tym obszarze, aby później być mile zaskoczonym.
  • Jak połączyć codzienną pracę kierownika produkcji ze strategią firmy, celami, wartościami ludzi i procesami w firmie. Makro i mikro management. Zestaw podstawowy narzędzi każdego skutecznego kierownika dający wymierne efekty.
  • Jak wypracować umiejętność szybkiej diagnozy sytuacji i właściwie dobrać narzędzia i sposób prowadzenia ludzi w zmieniającym się otoczeniu.
  • Jak połączyć osiąganie twardych wyników biznesowych z miękkim kompetencjami w budowaniu efektywnych zespołów. Krytyczne wskaźniki efektywności (KPI) w produkcji. Jak stworzyć jeden spójny i transparentny system informacji z wykorzystaniem zarządzania wizualnego.
  • Jak budować zespoły współpracujące bez kultury obwiniania się, które wzajemnie współdziałają w szczególności gdy pojawiają się problemy i konflikty w zespole. Jak rozpoznawać symptomy zbliżających się problemów i wprowadzać rozwiązania. Sytuacje konfliktowe i praca z nimi.
  • Jak prowadzić współpracowników (brygadzistów i specjalistów) w codziennych działaniach operacyjnych, rozpoznawać i aktywnie działać w sytuacjach trudnych, które wymagają wsparcia kierownika. Zastosowanie modeli przekazywania konstruktywnych informacji zwrotnych, kiedy i jak.
  • Procedury postępowania, gdy identyfikujemy problemy. Decyzje, kiedy należy zastosować metodologiczne podejście do rozwiązywania problemów i jak to zrobić z sukcesem.
  • Jak myślenie holistyczne, wizualizacja strategii firmy, celów i wskaźników oraz podejmowanie decyzji opartych na faktach przekłada się zaangażowanie zespołu i wymierne rezultaty.

Cena

1980 zł netto ( 2435 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

6-7 listopada 2024

Kontakt

Karina Rogalska

Koordynator kursu

  • +48 572 002 706
  • karina.kumanikina@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie dla swojego zespołu? Skontaktuj się:

Agata Puchalska

  • +48 572 002 621
  • agata.puchalska@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane