Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej – EY Academy of Business

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Szkolenie skupia się na praktycznym zbudowaniu strategii komunikacji z wyborem platform – właściwych dla celów biznesowych danej firmy czy osoby. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się, jak opracować przemyślaną strategię komunikacji, która dostosowuje się do specyfiki różnych platform, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube. Poznają różnice w algorytmie poszczególnych platform oraz sprawdzą w praktyce, jaki rodzaj komunikacji i w których kanałach społecznościowych odpowiadać będzie na ich cele biznesowe czy osobiste.

  • Osób zarządzających komunikacją w social mediach
  • Prowadzących lub zakładających własne firmy
  • Pracujących w działach marketingu, komunikacji czy PR
  • Zainteresowanych komunikacja w mediach społecznościowych
  • Ekspertów prowadzących własne profile społecznościowe

  • Poznanie różnic w zarządzaniu komunikacja w różnych profilach społecznościowych
  • Zbudowanie i weryfikacja własnej strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod kątem działań dopasowanych do celów biznesowych
  • Zwiększenie zasięgów dzięki skutecznemu wykorzystaniu zmian w algorytmie na poszczególnych platformach
  • Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki lepszemu dopasowaniu komunikacji do potencjalnych klientów
  1. Jak zbudować strategię komunikacji w mediach społecznościowych: wybór celów, grup odbiorczych, platform i mierników sukcesu
  2. Specyfika poszczególnych platform społecznościowych – praktyczny warsztat tworzenia kont
  3. Zarządzanie treścią – pisanie angażujących postów, planowanie treści, analiza efektywności
  4. Dobre i złe praktyki budowania społeczności w mediach społecznościowych
  5. Analiza algorytmu
  6. Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych

Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Efektywne wykorzystanie social mediów w komunikacji marketingowej

Szkolenie skupia się na praktycznym zbudowaniu strategii komunikacji z wyborem platform – właściwych dla celów biznesowych danej firmy czy osoby. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się, jak opracować przemyślaną strategię komunikacji, która dostosowuje się do specyfiki różnych platform, takich jak Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok czy YouTube. Poznają różnice w algorytmie poszczególnych platform oraz sprawdzą w praktyce, jaki rodzaj komunikacji i w których kanałach społecznościowych odpowiadać będzie na ich cele biznesowe czy osobiste.

Dla kogo?

  • Osób zarządzających komunikacją w social mediach
  • Prowadzących lub zakładających własne firmy
  • Pracujących w działach marketingu, komunikacji czy PR
  • Zainteresowanych komunikacja w mediach społecznościowych
  • Ekspertów prowadzących własne profile społecznościowe
Cele i korzyści

  • Poznanie różnic w zarządzaniu komunikacja w różnych profilach społecznościowych
  • Zbudowanie i weryfikacja własnej strategii komunikacji w mediach społecznościowych pod kątem działań dopasowanych do celów biznesowych
  • Zwiększenie zasięgów dzięki skutecznemu wykorzystaniu zmian w algorytmie na poszczególnych platformach
  • Zwiększenie konkurencyjności na rynku dzięki lepszemu dopasowaniu komunikacji do potencjalnych klientów
Program
  1. Jak zbudować strategię komunikacji w mediach społecznościowych: wybór celów, grup odbiorczych, platform i mierników sukcesu
  2. Specyfika poszczególnych platform społecznościowych – praktyczny warsztat tworzenia kont
  3. Zarządzanie treścią – pisanie angażujących postów, planowanie treści, analiza efektywności
  4. Dobre i złe praktyki budowania społeczności w mediach społecznościowych
  5. Analiza algorytmu
  6. Zarządzanie kryzysowe w mediach społecznościowych

Cena

2500 zł netto ( 3075 zł brutto )

Lokalizacja

Online Live

Termin

27-28 listopada 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane