Jak budować jakość w audycie wewnętrznym i przygotować się do oceny zewnętrznej
Szkolenie prowadzone online w formie warsztatowej, czyli umożliwiające interakcję uczestników z trenerem i między sobą. Każdy będzie mógł zabrać głos, zadać pytania i podzielić się swoim doświadczeniem.
Do udziału w warsztatach zapraszamy każdego, kto w ramach wykonywanych obowiązków zainteresowany jest kulturą organizacji, a w szczególności:
- audytorów wewnętrznych – zarówno pracowników, jak i zarządzających audytem
- członków Komitetu Audytu, którzy chcieliby poprawić jakość funkcji audytu
- wszystkich zainteresowanych audytem wewnętrznym, którzy chcą poszerzyć i uzupełnić posiadaną wiedzę
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą:
- wiedzieli, jak mogą poprawić jakość funkcji audytu wewnętrznego w swojej organizacji
- rozumieli konieczność ciągłej wymiany informacji
- potrafili przedstawić korzyści z pracy zespołowej
- Konieczność zapewnienia i poprawy jakości w audycie
- Wymagania Standardów audytu wewnętrznego IIA i wytycznych ich stosowania
- Jak rozumieć „jakość” w audycie wewnętrznym i czy jest ona potrzebna
- Elementy konieczne
- Ocena wewnętrzna i zewnętrzna audytu wewnętrznego
- Cele
- uczestnicy i odbiorcy
- częstotliwość ocen
- Ocena wewnętrzna jako narzędzie budowania jakości audytu
- Co można/należy oceniać i jak określać kryteria
- Elementy niezbędne w ocenie wewnętrznej
- Ocena wewnętrzna jako przygotowanie do oceny zewnętrznej
- Ocena zewnętrzna jako narzędzie do budowania jakości i wymóg Standardów
- Wymogi Standardów
- Sposób przeprowadzania oceny i przebieg procesu
- Jak się przygotować – kluczowe elementy
- Kluczowe aspekty w trakcie oceny zewnętrznej
- Jakość audytu poprzez budowanie jakości audytorów
- Rozwój pracownika
- Oceny pracownicze – kiedy pomagają
Monika Viwegier - trenerka i konsultantka; zawodowo zajmuje się identyfikacją usprawnień i optymalizacją procesów biznesowych, oceną ryzyka, a także wsparciem przy realizacji prac audytu wewnętrznego.
Za udział w szkoleniu można otrzymać 4,5 CPE.