Menedżerskie rozmowy 1 na 1 – EY Academy of Business

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Rozmowy 1na1 są coraz bardziej popularną formą pracy pomiędzy przełożonym a podwładnym. Nie wszyscy jednak mają w tym łatwość. Jedni nie wiedzą jak zacząć, inni nie wiedzą, jakimi tematami wypełnić taką rozmowę, dla jeszcze innych niewiadomą stanowią kwestie techniczne – jak często, jak długo, czy robić notatki itd. Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź podczas intensywnego warsztatu.

Szkolenie „Menedżerskie rozmowy 1na1” to uniwersalna forma pracy dla liderów, kierowników, dyrektorów, menedżerów. Model menedżerskich rozmów 1na1 uwzględnia w jednym narzędziu elementy skutecznego zarządzania zespołem i pokrywa wszystkie odpowiedzialności jakie ma przełożony względem podwładnego.

Szkolenie „Menedżerskie rozmowy 1na1” powstało z myślą o Menedżerach i Menedżerkach, którzy chcą poprzez regularną praktykę rozmów 1na1 pogodzić perspektywę bycia dbającym o potrzeby ludzi liderem z twardą i żelazną logiką biznesu, gdzie wyniki muszą się zgadzać a praca przynosić rezultaty i satysfakcję.

Cel:

  • Prowadzenie rozmów 1na1 w oparciu o ustrukturyzowany model pięciu obszarów, które warto regularnie poruszać z pracownikiem.
  • Sprawne używanie narzędzi komunikacyjnych, które podniosą biznesową skuteczność i jakość współpracy oraz zarządzania ludźmi.
  • Przećwiczenie wszystkich rekomendowanych aspektów.
  • Nabycie świadomość i umiejętności prowadzenia rozmowy 1na1.
  • Wskazówki jak skutecznie rozmawiać, by mieć pewność, że zadania są realizowane w tempie i stylu, jakiego oczekujesz oraz by budować relację z Twoim podwładnym opartą na wzajemnym szacunku i zrozumieniu swoich potrzeb.

Wyróżniki:

  • Program realizowany w formie praktycznych warsztatów z licznymi symulacjami i przykładami z życia menedżera.
  • Przerabiamy przykładowe tematy do rozmów jak np.: rozmowa o wartościach, rozmowa o rozwoju, udzielanie informacji zwrotnej, kontraktowanie celów i zobowiązań i wiele innych tematów, które wynikają z twoich zobowiązań wobec firmy i ludzi jako menedżera / menedżerki.
  • Wszystkie umiejętności są najpierw prezentowanie w formie demo przez trenera dopiero później na tej podstawie uczestnicy ćwiczą w parach lub trójkach na swoich przykładach.
  • Nie wyciągamy uczestników na środek tylko po to, żeby im później powiedzieć, co zrobili źle.
  • Pokazywane umiejętności uczestnicy „od razu” ćwiczą na swoich przykładach.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zwiększenie umiejętności skutecznego komunikowania się w różnych sytuacjach biznesowych.
  • Poprawa kontaktu z pracownikiem, budowanie relacji, zaufania.
  • Indywidualny czas dla pracownika i zrozumienie kontekstu, który towarzyszy bieżącej pracy.
  • Trening umiejętności: jak słuchać, jak docierać do prawdziwych potrzeb i źródeł danej sytuacji, a także jak asertywnie, klarownie wyrażać siebie i swoje oczekiwania względem pracownika w sposób, który buduje kontakt i zaufanie, a nie „zarządczy zamordyzm”.
  • Odzyskanie poczucia wpływu i czasu i bycie bardziej skutecznym w swojej roli.
  • Ćwiczenia, jak rozliczać i kontraktować pracę w sposób uwzględniający potencjał człowieka oraz zachęcający go do brania odpowiedzialności i sprawczości wzbudzając autorefleksję nad wykonywanymi zadaniami.
  • Rozwój umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Jak podsumowywać i zamykać rozmowę tak, by obie strony miały poczucie wysłuchania i wzajemnego zrozumienia?
  • Nauka sprawdzonych strategii, jak radzić sobie z tzw. „trudnym pracownikiem” – wyprzedzającą skruchą, typem to nie ja?

Korzyści dla organizacji:

  • Podnoszenie/wprowadzanie standardu rozmów 1na1 w firmie.
  • Poprawa delegowania i rozliczania zadań poprzez menedżerów.
  • Podnoszenie sprawności menedżerów.
  • Poprawa atmosfery i kultury komunikacyjnej w firmie.
  • Lepszy przepływ informacji w firmie o celach, priorytetach, wsparcie dla pracowników.
  • Zwiększenie efektywności zespołów.
  • Usprawnienie przepływu informacji i procesów decyzyjnych.

Metodologia:

Menedżerskie rozmowy 1na1 to kompaktowe i kompleksowe regularnie stosowane narzędzie w rękach każdego kto przewodzi ludziom i zarządza pracą. Model, który jest podstawą szkolenia jest efektem wieloletniej pracy Tomasza Bagińskiego z tysiącami menedżerów na salach szkoleniowych ale również wspierania indywidualnych osób w interwencjach związanych z trudnymi sytuacjami. Tomasz dokonał przeglądu zarówno wszystkich opisanych modeli, jak i badań towarzyszących temu zagadnieniu i na tej postawie zaproponował rekomendowaną strukturę rozmowy 1na1 i umiejętności, które wspierają wykorzystanie jej pełnego potencjału.

Czym są i czym nie są Menedżerskie rozmowy 1na1?

Dobre praktyki i badania – skuteczność Menedżerskich rozmów 1na1

Czemu struktura i jaka?

Praktyczne poruszanie się po obszarach rozmowy 1na1

  • Samopoczucie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Rozliczanie zobowiązań – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Temat dnia – wytyczne, przykładowe tematy, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Kontraktowanie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Zamknięcie – wytyczne, demo, ćwiczenia

Długość, częstotliwość, jak zacząć rozmowy 1na1

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy — przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

1 na 1 - praktyczny podręcznik, o tym jak prowadzić managerskie rozmowy

Książka powstała z myślą o menedżerach i menedżerkach, którzy chcą poprzez regularną praktykę rozmów 1 na 1 pogodzić perspektywę bycia dbającym o potrzeby ludzi liderem z twardą i żelazną logiką biznesu, gdzie wyniki muszą się zgadzać, a praca przynosić rezultaty.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Tomasz Bagiński — ekspert rozmów 1na1. Twórca modelu i autor książki o Menedżerskich rozmowach 1na1. Doświadczenie Tomasza obejmuje ponad 20 lat doświadczeń z ponad 200 firmami z 40 różnych branż. Z pośród ponad 40 tys. uczestników jego szkoleń ponad 24 tys. stanowili menedżerowie i menedżerki. Przez lata wspierał ich w radzeniu sobie zarówno z podstawowym warsztatem menedżerskim, jak i sytuacjami trudnymi. Jego praca bazuje na najlepszych rozwiązaniach w swojej klasie (TOC, NVC). Doświadczenia z wielu dziedzin i obszarów zamienił w prostą i użyteczną formę pozwalającą ogólne hasła rozwojowe zamienić na proste wskazówki i umiejętności. Tomasz jest jednym z naszych trenerów, wysoko ocenianych przez naszych najbardziej wymagających klientów.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Cena

2800 zł netto ( 3444 zł brutto )

Menedżerskie rozmowy 1 na 1 - szkolenie z książką

Cena

2800 zł netto (+23% VAT) + 46,67 zł netto (+5% VAT) ( 3444 zł brutto )

Menedżerskie rozmowy 1 na 1

Rozmowy 1na1 są coraz bardziej popularną formą pracy pomiędzy przełożonym a podwładnym. Nie wszyscy jednak mają w tym łatwość. Jedni nie wiedzą jak zacząć, inni nie wiedzą, jakimi tematami wypełnić taką rozmowę, dla jeszcze innych niewiadomą stanowią kwestie techniczne – jak często, jak długo, czy robić notatki itd. Na te i wiele innych pytań znajdziesz odpowiedź podczas intensywnego warsztatu.

Szkolenie „Menedżerskie rozmowy 1na1” to uniwersalna forma pracy dla liderów, kierowników, dyrektorów, menedżerów. Model menedżerskich rozmów 1na1 uwzględnia w jednym narzędziu elementy skutecznego zarządzania zespołem i pokrywa wszystkie odpowiedzialności jakie ma przełożony względem podwładnego.

Dla kogo?

Szkolenie „Menedżerskie rozmowy 1na1” powstało z myślą o Menedżerach i Menedżerkach, którzy chcą poprzez regularną praktykę rozmów 1na1 pogodzić perspektywę bycia dbającym o potrzeby ludzi liderem z twardą i żelazną logiką biznesu, gdzie wyniki muszą się zgadzać a praca przynosić rezultaty i satysfakcję.

Cele i korzyści

Cel:

  • Prowadzenie rozmów 1na1 w oparciu o ustrukturyzowany model pięciu obszarów, które warto regularnie poruszać z pracownikiem.
  • Sprawne używanie narzędzi komunikacyjnych, które podniosą biznesową skuteczność i jakość współpracy oraz zarządzania ludźmi.
  • Przećwiczenie wszystkich rekomendowanych aspektów.
  • Nabycie świadomość i umiejętności prowadzenia rozmowy 1na1.
  • Wskazówki jak skutecznie rozmawiać, by mieć pewność, że zadania są realizowane w tempie i stylu, jakiego oczekujesz oraz by budować relację z Twoim podwładnym opartą na wzajemnym szacunku i zrozumieniu swoich potrzeb.

Wyróżniki:

  • Program realizowany w formie praktycznych warsztatów z licznymi symulacjami i przykładami z życia menedżera.
  • Przerabiamy przykładowe tematy do rozmów jak np.: rozmowa o wartościach, rozmowa o rozwoju, udzielanie informacji zwrotnej, kontraktowanie celów i zobowiązań i wiele innych tematów, które wynikają z twoich zobowiązań wobec firmy i ludzi jako menedżera / menedżerki.
  • Wszystkie umiejętności są najpierw prezentowanie w formie demo przez trenera dopiero później na tej podstawie uczestnicy ćwiczą w parach lub trójkach na swoich przykładach.
  • Nie wyciągamy uczestników na środek tylko po to, żeby im później powiedzieć, co zrobili źle.
  • Pokazywane umiejętności uczestnicy „od razu” ćwiczą na swoich przykładach.

Korzyści dla uczestnika:

  • Zwiększenie umiejętności skutecznego komunikowania się w różnych sytuacjach biznesowych.
  • Poprawa kontaktu z pracownikiem, budowanie relacji, zaufania.
  • Indywidualny czas dla pracownika i zrozumienie kontekstu, który towarzyszy bieżącej pracy.
  • Trening umiejętności: jak słuchać, jak docierać do prawdziwych potrzeb i źródeł danej sytuacji, a także jak asertywnie, klarownie wyrażać siebie i swoje oczekiwania względem pracownika w sposób, który buduje kontakt i zaufanie, a nie „zarządczy zamordyzm”.
  • Odzyskanie poczucia wpływu i czasu i bycie bardziej skutecznym w swojej roli.
  • Ćwiczenia, jak rozliczać i kontraktować pracę w sposób uwzględniający potencjał człowieka oraz zachęcający go do brania odpowiedzialności i sprawczości wzbudzając autorefleksję nad wykonywanymi zadaniami.
  • Rozwój umiejętności udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej.
  • Jak podsumowywać i zamykać rozmowę tak, by obie strony miały poczucie wysłuchania i wzajemnego zrozumienia?
  • Nauka sprawdzonych strategii, jak radzić sobie z tzw. „trudnym pracownikiem” – wyprzedzającą skruchą, typem to nie ja?

Korzyści dla organizacji:

  • Podnoszenie/wprowadzanie standardu rozmów 1na1 w firmie.
  • Poprawa delegowania i rozliczania zadań poprzez menedżerów.
  • Podnoszenie sprawności menedżerów.
  • Poprawa atmosfery i kultury komunikacyjnej w firmie.
  • Lepszy przepływ informacji w firmie o celach, priorytetach, wsparcie dla pracowników.
  • Zwiększenie efektywności zespołów.
  • Usprawnienie przepływu informacji i procesów decyzyjnych.

Metodologia:

Menedżerskie rozmowy 1na1 to kompaktowe i kompleksowe regularnie stosowane narzędzie w rękach każdego kto przewodzi ludziom i zarządza pracą. Model, który jest podstawą szkolenia jest efektem wieloletniej pracy Tomasza Bagińskiego z tysiącami menedżerów na salach szkoleniowych ale również wspierania indywidualnych osób w interwencjach związanych z trudnymi sytuacjami. Tomasz dokonał przeglądu zarówno wszystkich opisanych modeli, jak i badań towarzyszących temu zagadnieniu i na tej postawie zaproponował rekomendowaną strukturę rozmowy 1na1 i umiejętności, które wspierają wykorzystanie jej pełnego potencjału.

Program

Czym są i czym nie są Menedżerskie rozmowy 1na1?

Dobre praktyki i badania – skuteczność Menedżerskich rozmów 1na1

Czemu struktura i jaka?

Praktyczne poruszanie się po obszarach rozmowy 1na1

  • Samopoczucie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Rozliczanie zobowiązań – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Temat dnia – wytyczne, przykładowe tematy, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Kontraktowanie – wytyczne, demo, ćwiczenia, trudne sytuacje
  • Zamknięcie – wytyczne, demo, ćwiczenia

Długość, częstotliwość, jak zacząć rozmowy 1na1

Trenerzy

Tomasz Bagiński — ekspert rozmów 1na1. Twórca modelu i autor książki o Menedżerskich rozmowach 1na1. Doświadczenie Tomasza obejmuje ponad 20 lat doświadczeń z ponad 200 firmami z 40 różnych branż. Z pośród ponad 40 tys. uczestników jego szkoleń ponad 24 tys. stanowili menedżerowie i menedżerki. Przez lata wspierał ich w radzeniu sobie zarówno z podstawowym warsztatem menedżerskim, jak i sytuacjami trudnymi. Jego praca bazuje na najlepszych rozwiązaniach w swojej klasie (TOC, NVC). Doświadczenia z wielu dziedzin i obszarów zamienił w prostą i użyteczną formę pozwalającą ogólne hasła rozwojowe zamienić na proste wskazówki i umiejętności. Tomasz jest jednym z naszych trenerów, wysoko ocenianych przez naszych najbardziej wymagających klientów.

Cena

2800 zł netto ( 3444 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

21-22 października 2024

Kontakt

Marcelina Stempak

Koordynator kursu

  • +48 573 809 630
  • marcelina.stempak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane