Skuteczna komunikacja marketingowa w internecie – EY Academy of Business

Skuteczna komunikacja marketingowa w internecie

Na szkoleniu zapoznasz się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej.

Szkolenie kierujemy do:

  • prowadzących kanały społecznościowe, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje,
  • zajmujących się zawodowo albo tylko dorywczo marketingiem sprzedażowym,
  • osób z działów komunikacji, marketingu i sprzedaży, którzy chcą poznać współczesne narzędzia marketingowe wzmacniające sprzedaż produktów online i offline,
  • również do pracowników startupów.

  • Zrozumienie istoty komunikacji internetowej
  • Opanowanie umiejętności budowania strategii zaangażowania w internecie
  • Poznanie specyfiki algorytmów poszczególnych platform społecznościowych
  • Poznanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wzmacniających marketingową komunikację sprzedaży
  • Zapoznanie się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej
  • Zbudowanie własnej strategii i przetestowanie własnych przykładów komunikatów (postów, e-maili czy lead magnetów)

Moduł I Profil odbiorców i strategia komunikacji

  1. Definiowanie grup odbiorców
  2. Jak znaleźć wyróżniki marki i oferty
  3. Propozycja wartości i szukanie nisz
  4. Strategia zaangażowania w komunikacji internetowej

Moduł II Komunikacja w mediach społecznościowych

  1. Specyfika algorytmu na Facebooku
  2. Konstrukcja postów na Facebooku
  3. LinkedIn: profile prywatne i firmowe – co pisać, jak często i dla kogo
  4. Kiedy warto być na Instagramie, TikToku i Clubhouse?
  5. Co trzeba wiedzieć o targetowanej reklamie na Facebooku, Instagramie i LinkedIn

Moduł III Lead magnet. Blog. Landing page

  1. Kiedy wykorzystać sprzedaż przez internet
  2. 7 pomysłów na lead magnet
  3. Specyfika landing page i thank-you-page
  4. Blog: dlaczego jest niezbędny na stronie www
  5. Zasady tworzenia tekstów blogowych

Moduł IV Mailing w praktyce

  1. Przygotowanie mailingu
  2. Co wykorzystać do promocji: 5 najlepszych formuł komunikacyjnych
  3. Najlepsze praktyki w tworzeniu newsletterów
  4. Promocja i sposoby na zwiększanie efektywności działań

Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.

Skuteczna komunikacja marketingowa w internecie

Na szkoleniu zapoznasz się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej.

Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do:

  • prowadzących kanały społecznościowe, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje,
  • zajmujących się zawodowo albo tylko dorywczo marketingiem sprzedażowym,
  • osób z działów komunikacji, marketingu i sprzedaży, którzy chcą poznać współczesne narzędzia marketingowe wzmacniające sprzedaż produktów online i offline,
  • również do pracowników startupów.
Cele i korzyści

  • Zrozumienie istoty komunikacji internetowej
  • Opanowanie umiejętności budowania strategii zaangażowania w internecie
  • Poznanie specyfiki algorytmów poszczególnych platform społecznościowych
  • Poznanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wzmacniających marketingową komunikację sprzedaży
  • Zapoznanie się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej
  • Zbudowanie własnej strategii i przetestowanie własnych przykładów komunikatów (postów, e-maili czy lead magnetów)
Program

Moduł I Profil odbiorców i strategia komunikacji

  1. Definiowanie grup odbiorców
  2. Jak znaleźć wyróżniki marki i oferty
  3. Propozycja wartości i szukanie nisz
  4. Strategia zaangażowania w komunikacji internetowej

Moduł II Komunikacja w mediach społecznościowych

  1. Specyfika algorytmu na Facebooku
  2. Konstrukcja postów na Facebooku
  3. LinkedIn: profile prywatne i firmowe – co pisać, jak często i dla kogo
  4. Kiedy warto być na Instagramie, TikToku i Clubhouse?
  5. Co trzeba wiedzieć o targetowanej reklamie na Facebooku, Instagramie i LinkedIn

Moduł III Lead magnet. Blog. Landing page

  1. Kiedy wykorzystać sprzedaż przez internet
  2. 7 pomysłów na lead magnet
  3. Specyfika landing page i thank-you-page
  4. Blog: dlaczego jest niezbędny na stronie www
  5. Zasady tworzenia tekstów blogowych

Moduł IV Mailing w praktyce

  1. Przygotowanie mailingu
  2. Co wykorzystać do promocji: 5 najlepszych formuł komunikacyjnych
  3. Najlepsze praktyki w tworzeniu newsletterów
  4. Promocja i sposoby na zwiększanie efektywności działań

Cena

2100 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

28-29 września 2022

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com