Skuteczna komunikacja marketingowa w internecie
Na szkoleniu zapoznasz się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej.
Szkolenie kierujemy do:
- Prowadzących kanały społecznościowe, którzy chcą podnieść swoje kwalifikacje
- Zajmujących się zawodowo albo tylko dorywczo marketingiem sprzedażowym
- Osób z działów komunikacji, marketingu i sprzedaży, którzy chcą poznać współczesne narzędzia marketingowe wzmacniające sprzedaż produktów online i offline
- Pracowników startupów
- Zrozumienie istoty komunikacji internetowej
- Opanowanie umiejętności budowania strategii zaangażowania w internecie
- Poznanie specyfiki algorytmów poszczególnych platform społecznościowych
- Poznanie nowoczesnych narzędzi marketingowych wzmacniających marketingową komunikację sprzedaży
- Zapoznanie się z najlepszymi praktykami skutecznej komunikacji marketingowej
- Zbudowanie własnej strategii i przetestowanie własnych przykładów komunikatów (postów, e-maili czy lead magnetów)
Moduł I. Profil odbiorców i strategia komunikacji
- Definiowanie grup odbiorców
- Jak znaleźć wyróżniki marki i oferty
- Propozycja wartości i szukanie nisz
- Strategia zaangażowania w komunikacji internetowej
Moduł II. Komunikacja w mediach społecznościowych
- Specyfika algorytmu na Facebooku
- Konstrukcja postów na Facebooku
- LinkedIn: profile prywatne i firmowe – co pisać, jak często i dla kogo?
- Kiedy warto być na Instagramie, TikToku i Clubhouse?
- Co trzeba wiedzieć o targetowanej reklamie na Facebooku, Instagramie i LinkedIn
Moduł III. Lead magnet. Blog. Landing page
- Kiedy wykorzystać sprzedaż przez internet
- 7 pomysłów na lead magnet
- Specyfika landing page i thank-you-page
- Blog: dlaczego jest niezbędny na stronie www
- Zasady tworzenia tekstów blogowych
Moduł IV. Mailing w praktyce
- Przygotowanie mailingu
- Co wykorzystać do promocji: 5 najlepszych formuł komunikacyjnych
- Najlepsze praktyki w tworzeniu newsletterów
- Promocja i sposoby na zwiększanie efektywności działań
Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.