Storytelling
Umiejętność wykorzystywania opowieści do zarządzania i realizowania konkretnych celów biznesowych.
Celem programu jest rozwijanie umiejętności w zakresie wykorzystywania opowieści jako narzędzia do budowania wartości marki (corporate brand), transmisji celów i wartości organizacji. Warsztaty uczą wykorzystywania opowieści na wielu płaszczyznach do realizowania różnych celów biznesowych.
Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Storytelling w biznesie i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.
Szkolenie kierujemy:
- Do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, liderów, handlowców
- Do tych, którzy chcieliby poznać zasady wykorzystania opowiadania dla zwiększenia siły perswazji
- Do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego story ma znaczący wpływ na zwiększenie efektywności w komunikacji
- Również do osób pracujących w ramach startupów
Umiejętności po szkoleniu:
- Motywowanie historiami
- Popkultura i mity jako potencjalny ambasador marki
- Dystrybucja opowieści: kanały komunikacji
- Zwiększenie świadomości w zakresie wpływu opowieści na tożsamość i wizerunek firmy
- Rozwinięcie praktycznych umiejętności w zakresie wykorzystania storytellingu w zarządzaniu i realizowaniu konkretnych celów biznesowych
- Wzmocnienie kompetencji przywódczych, pozyskanie narzędzi kreowania wizerunku lidera w organizacji
Umiejętności zdobyte podczas szkolenia NATYCHMIAST mogą być wykorzystane w bieżącej praktyce zawodowej w odniesieniu do WSZYSTKIICH TYPÓW WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH.
Podniesienie sprawności komunikacyjnej uczestników w kreowaniu wizerunku firmy poprzez opowieści
- Jak stworzyć atrakcyjną opowieść: kluczowe elementy i struktura
- Storytelling w organizacji:
- Bohater opowieści (pracownik, CEO, zespół, klient)
- Misja, wizja i tożsamość marki w opowieściach
- Historia jako nośnik wartości i celów organizacji
- Lider jako opowiadacz historii
- Przesłanie, czyli morał
- Typy opowieści biznesowych i ich zastosowanie
- Źródła opowieści:
- Wewnątrz i na zewnątrz organizacji oraz ich wykorzystanie
Storytelling jako narzędzie skutecznego komunikowania
- Praktyczne zastosowania storytellingu
- Rola historii w budowaniu wiarygodności liderów
- Znaczenie przykładów i personifikacji w storytellingu
- Motywacyjna siła opowieści
- Struktura i tematyka skutecznych opowieści biznesowych
Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy, coach i trener (ponad 600 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej i doradczej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzia kamerę i mikrofon.