Strategia sprzedaży i marketingu – EY Academy of Business

Strategia sprzedaży i marketingu

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży.
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości.
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych.
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów.
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości.
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży.
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem.

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe.
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży.
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu.
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji.
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów.

Program szkolenia:

  • Strategia sprzedaży i marketingu. Jak rozegrać dobrze „1 i 2 połowę” meczu? Zasady budowy wygrywających strategii.
  • Elementy strategii sprzedaży i marketingu.
  • Tworzenie grupy docelowej.
  • Tworzenie value proposition.
  • Tworzenie person zakupowych.
  • Tworzenie customer journey.
  • Współpraca marketingu i sprzedaży. Punkty styku i obopólnych wartości.
  • Tworzenie machiny sprzedaży i marketingu. Jak to zrobić?
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, które wspierają strategię firmy/sprzedaży (m.in.: model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, inne modele organizacyjne, role handlowe etc.)
  • Badania klientów w procesie sprzedaży i marketingu (analiza win-loss, badania satysfakcji, badanie churnu, buyer persona).
  • Skąd czerpać wiedzę o klientach i jak ją wykorzystać do budowania biznesu.
  • Segmentacja klientów B2B jako fundament budowania wygrywających strategii sprzedaży i marketingu.

Arkadiusz Chludziński - posiada kilkunastoletnie doświadczenie w prowadzeniu działań sprzedażowych. Łączy wiedzę praktyczną zdobytą na polu działań sprzedażowych z wiedzą naukową.

Tomasz Zagdan - ekspert w obszarze zwiększania efektywności organizacji sprzedaży na rynkach B2B oraz dóbr konsumenckich, w tym budowania systemów wynagradzania działów handlowych.

Agnieszka Zawadka - ekspertka marketingu z duszą pedagoga. Doświadczona w zarządzaniu marketingiem, generowaniu szans sprzedaży oraz zarządzaniu spółką technologiczną.

Skorzystaj z wiedzy naszych ekspertów

Dostęp do artykułów i know-how jest bezpłatny. Poznaj naszą metodologię pracy – przekazywania wiedzy na przykładach z życia:

Czy jesteś gotów na sprzedaż w warunkach pandemicznych?

Chcesz się dowiedzieć, na ile Ty sam i / lub Twoi Handlowcy jesteście przygotowani na nową rzeczywistość?

Sprzedaż 4.0

Już dziś warto przygotować swoją organizację na to, co zapewne stanie się w ciągu najbliższych kilkunastu lat.

Merchandising produktów

Skuteczny magnes przyciągania klientów i zwiększania rentowności. Nagranie z webinaru

Pricing

Psychologia cen - poznaj skuteczne techniki prezentacji cen w detalu. Nagranie z webinaru

Strategia sprzedaży i marketingu

Na szkoleniu dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.

Szkolenie jest częścią programu „Akademia Menedżera Sprzedaży”.

Dla kogo?

  • Menedżerów sprzedaży, którzy chcą zbudować zwycięską strategię sprzedaży.
  • Właścicieli firmy i szefów sprzedaży, którzy chcą poukładać działania sprzedażowe i marketingowe w sprawnie działającą machinę sprzedaży.
  • Osób odpowiedzialnych za zdefiniowanie grupy docelowej firmy oraz zdefiniowanie propozycji wartości.
  • Zarządzających sprzedażą odpowiedzialnych za zaprojektowanie procesu sprzedaży i aktywności sprzedażowych.
  • Zarządzających sprzedażą chcących osiągać mierzalne, przewidywalne i skalowane wyniki sprzedaży.
Cele i korzyści

Cele:

  • Poznanie kluczowych elementów strategii pozyskiwania klientów.
  • Przećwiczenie definiowania buyer person i propozycji wartości.
  • Poznanie sposobów na mapowanie ścieżki zakupowej klienta i wykorzystanie tej wiedzy do zaprojektowania procesu sprzedaży.
  • Poszerzenie wiedzy o rodzajach badań klientów na różnych etapach cyklu współpracy z klientem.

Korzyści dla uczestnika:

  • Dowiesz się, jak zbudować wygrywającą strategię sprzedaży oraz jakie elementy powinna ona zawierać.
  • Przećwiczysz definiowanie grupy docelowej oraz propozycję wartości, dzięki czemu będziesz lepiej adresować działania sprzedażowe.
  • Poznasz cele i sposoby mapowania ścieżki zakupowej klienta, aby lepiej dopasować aktywności handlowe w procesie sprzedaży.
  • Dowiesz się, o co i po co pytać klientów, żeby wiedzę o klientach wykorzystać do budowania i rozwijania biznesu.
  • Odkryjesz, jak stworzyć machinę sprzedaży i marketingu oraz skutecznie zaimplementować ją w swojej organizacji.
  • Dowiesz się, jak budować struktury działu sprzedaży, które zapewnią sprawne osiąganie rezultatów.
Program

Program szkolenia:

  • Strategia sprzedaży i marketingu. Jak rozegrać dobrze „1 i 2 połowę” meczu? Zasady budowy wygrywających strategii.
  • Elementy strategii sprzedaży i marketingu.
  • Tworzenie grupy docelowej.
  • Tworzenie value proposition.
  • Tworzenie person zakupowych.
  • Tworzenie customer journey.
  • Współpraca marketingu i sprzedaży. Punkty styku i obopólnych wartości.
  • Tworzenie machiny sprzedaży i marketingu. Jak to zrobić?
  • Budowa struktur organizacyjnych działów sprzedaży, które wspierają strategię firmy/sprzedaży (m.in.: model machiny sprzedaży, budowa organizacji oparta o segmentację klientów – model RAD, inne modele organizacyjne, role handlowe etc.)
  • Badania klientów w procesie sprzedaży i marketingu (analiza win-loss, badania satysfakcji, badanie churnu, buyer persona).
  • Skąd czerpać wiedzę o klientach i jak ją wykorzystać do budowania biznesu.
  • Segmentacja klientów B2B jako fundament budowania wygrywających strategii sprzedaży i marketingu.

Cena

2350 zł netto

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • Zuzanna.Stepien@pl.ey.com