Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych – EY Academy of Business

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowań audytorium podczas wystąpień publicznych.

W pakiecie taniej! Wybierz drugie szkolenie z wystąpień publicznych i zapłać aż o 15% mniej! Odbierz kod rabatowy u koordynatora.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.

Cele szkolenia

  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku

Korzyści z udziału

  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Budowanie wizerunku

  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
  • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
  • Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
  • Elementy etykiety organizacyjnej
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Efekt szkolenia:

  • Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
  • Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców

Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Cena

2 550 zł netto (3 136,50 zł brutto)

Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych

Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowań audytorium podczas wystąpień publicznych.

W pakiecie taniej! Wybierz drugie szkolenie z wystąpień publicznych i zapłać aż o 15% mniej! Odbierz kod rabatowy u koordynatora.

Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.

Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest:

  • do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
  • do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
  • do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
  • również do pracowników startupów.
Cele i korzyści

Cele szkolenia

  • Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
  • Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
  • Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
  • Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku

Korzyści z udziału

  • Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
  • Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
  • Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
  • Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
  • Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
  • Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Program

Sztuka wystąpień publicznych

  • Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
  • Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
  • Praktyczne sposoby walki z tremą
  • Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Podstawy media relations

  • Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
  • Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
  • Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
  • Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
  • Sposoby panowania nad informacją
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Budowanie wizerunku

  • Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
  • Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
  • Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
  • Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
  • Elementy etykiety organizacyjnej
  • Dodatkowo ćwiczenia!

Efekt szkolenia:

  • Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
  • Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
  • Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców
Szczegóły programu modułowego

Cena

2 550 zł netto (3 136,50 zł brutto)

Lokalizacja

Gdańsk

Warszawa

Termin

3-4 października 2024 – Warszawa

18-19 listopada 2024 – Warszawa

 

Kontakt

Zuzanna Stępień

Koordynator kursu

  • +48 510 201 314
  • zuzanna.stepien@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Sylwia Kacprzak

  • +48 508 018 327
  • sylwia.kacprzak@pl.ey.com
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane