Mówca doskonały. Sztuka wystąpień publicznych
Szkolenie jest interaktywną metodą nauczania i doskonalenia umiejętności z zakresu wystąpień publicznych, budowania relacji z mediami oraz świadomego tworzenia wizerunku. Możliwością poznania tajników publicznych wypowiedzi i sprawdzenia swoich umiejętności przy pomocy kamery. Szansą na poznanie elementów psychologii zachowań audytorium podczas wystąpień publicznych.
W pakiecie taniej! Wybierz drugie szkolenie z wystąpień publicznych i zapłać aż o 15% mniej! Odbierz kod rabatowy u koordynatora.
Sprawdź też ofertę e-kursów – pigułek wiedzy z tej tematyki w e-learningu. Przy zakupie e-learningu Wystąpienia publiczne. Profesjonalne, esencjonalne i efektywne i szkolenia otrzymasz 10% rabatu na szkolenie.
Szkolenie NIE jest gotowym przepisem do automatycznego zastosowania w danej sytuacji.
Szkolenie skierowane jest:
- do osób publicznych, menedżerów, rzeczników prasowych, urzędników państwowych, których praca wiąże się z reprezentowaniem organizacji;
- do tych, którzy chcieliby poznać zasady świadomego kreowania informacji;
- do tych, którzy wierzą, że stworzenie odpowiedniego wizerunku oraz mowa ciała mają znaczący wpływ na zwiększenie efektywności wykonywanej przez nich pracy.
- również do pracowników startupów.
Cele szkolenia
- Wykształcenie podstawowych umiejętności w zakresie świadomego budowania przekazu
- Przyswojenie zasad budowania relacji z mediami
- Poznanie podstawowych zasad savoir vivre’u
- Nabycie wiedzy i umiejętności dotyczących roli i znaczenia zachowań w budowaniu wizerunku
Korzyści z udziału
- Poszerzenie umiejętności tworzenia scenariusza dobrej prezentacji
- Poznanie zasad budowania kontaktu z audytorium
- Wykształcenie umiejętności wykorzystania mowy ciała
- Poszerzenie umiejętności dopasowania przekazu do rodzaju mediów oraz zbudowania korzystnych relacji z dziennikarzami
- Umiejętność skutecznego wykorzystywania wizerunku statycznego i dynamicznego
- Poznanie zasad właściwego zachowania w relacjach zawodowych
Sztuka wystąpień publicznych
- Tworzenie scenariusza dobrej prezentacji/wystąpienia (struktura, spójność wypowiedzi, myśl przewodnia, kompozycja ramowa, oryginalność)
- Budowanie kontaktu z audytorium (nawiązywanie dobrego kontaktu z odbiorcami, panowanie nad audytorium, radzenie sobie z trudnymi słuchaczami)
- Praktyczne sposoby walki z tremą
- Elementy fonetyki, dykcja, emisja głosu
- Dodatkowo ćwiczenia!
Podstawy media relations
- Zasady budowania polityki informacyjnej w organizacji (ustalanie priorytetów, klarowność przekazu)
- Rodzaje mediów a sposób przekazu informacji
- Techniczne aspekty wywiadu telewizyjnego, radiowego i prasowego
- Współpraca z dziennikarzami (nawiązywanie relacji, budowanie więzi, przyzwyczajanie do organizacji, umiejętność zachowania dystansu)
- Sposoby panowania nad informacją
- Dodatkowo ćwiczenia!
Budowanie wizerunku
- Znaczenie efektu pierwszego wrażenia (umiejętność skupienia uwagi, nieszablonowość, dostosowanie do audytorium, dobór argumentacji)
- Podstawy komunikacji werbalnej i niewerbalnej
- Kreowanie wizerunku statycznego- wygląd zewnętrzny
- Kreowanie wizerunku dynamicznego- sposób poruszania się, mimika, gestykulacja, ekspresja wypowiedzi
- Elementy etykiety organizacyjnej
- Dodatkowo ćwiczenia!
Efekt szkolenia:
- Uświadomienie sobie błędów popełnianych w ramach wystąpień publicznych
- Poszerzenie wiedzy i umiejętności w zakresie reprezentowania organizacji
- Uwiarygodnienie wizerunku menedżera w oczach odbiorców
Radosław Jacek Miler - doświadczony doradca biznesowy i trener (ponad 900 dni szkoleniowych i doradczych). W pracy szkoleniowej stawia na wymiar praktyczny i bezpośredni kontakt z uczestnikami, często wykorzystując jako narzędzie kamerę i mikrofon.