Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D – EY Academy of Business

Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D

Badania, rozwój, innowacje… Wydają się być dobrze znane i ugruntowane w biznesie już od kilku lat. Nic bardziej mylnego – wiesz o tym doskonale, jeśli pracujesz w obszarze R&D. Przekonasz się o tym, jeśli w najbliższym czasie planujesz stworzyć dział lub jednostkę B+R.

Dynamika i rozmiar, którego nabrały w ostatnich latach działania R&D wymaga podejścia projektowego, które umożliwi efektywne wdrożenie wypracowanych pomysłów, rozwiązań i usług. Z założenia powinny generować nowy przychód lub optymalizować procesy w Twojej organizacji.

Czy jesteś w 100% pewny, że tak właśnie się dzieje? Czy wiesz, jak optymalnie i efektywnie zarządzać projektami R&D? Czy właściwie rozumiesz ich specyfikę projektową?

Dołącz do nas, jeśli Twoje odpowiedzi brzmią ‘tak’ – zaktualizujesz i pogłębisz swoją wiedzę, a także sprawdzisz, jak wiele procesów w projektach R&D możesz jeszcze usprawnić!

Dołącz do nas, jeśli Twoje odpowiedzi brzmią ‘nie’ – nasze warsztaty to pozycja obowiązkowa, jeśli
właśnie wdrażasz lub planujesz wdrożyć projekty R&D!

Szkolenie polecamy głównie:

  • Menedżerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością
  • Menedżerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową
  • Menedżerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej
  • Właścicielom i menedżerom „start-upów” związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi
  • Wszystkim pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy/produktów/usług

Cel szkolenia:

Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę i poznają efektywne rozwiązania z zakresu realizacji projektów R&D – od etapu inicjacji projektu, przez dobór odpowiednich metod i narzędzi, przez prototypowanie, testy, po przygotowanie do wdrożenia.

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jak w oparciu o metody zarządzania projektami budować i zarządzać kulturą innowacji w Twojej firmie
  • Jakie metodyki skutecznie wspierają pracę zespołów R&D
  • Jak tworzyć pożądaną wartość dla klienta i firmy
  • Jak budować efektywne zespoły do wdrażania innowacji
  • Jak określić role, cele i wskaźniki w projektach R&D

Dzień I

Rola innowacji w strategii Twojej firmy – dlaczego każda firma powinna realizować projekty R&D?

  • Rola lidera w tworzeniu innowacji?
  • Zespoły interdyscyplinarne – czym są i dlaczego mają takie znaczenie?
  • Innowacje produktowe, usługowe, modelu biznesowego, czyli dlaczego dostarczanie nowej wartości na rynek jest tak ważne?
  • Systemowe podejście do innowacji – rola i znaczenie?
  • Planowanie i inicjacja projektów badawczo-rozwojowych

Tworzenie wartości w procesie kreatywnym (narzędzia wspierające pracę indywidualną i grupową – zajęcia warsztatowe)

  • Jobs-To-Be-Done, czyli czym jest wartość dla klienta i jak ją dostarczyć?
  • Tworzenie innowacyjnych modeli biznesowych
  • Projektowanie unikalnej propozycji wartości

Dzień II

Rola badań w projektach R&D

  • Badania jakościowe w procesie tworzenia innowacji
  • Badania ilościowe w procesie skalowania innowacji
  • Analiza i wykorzystanie trendów społecznych i technologicznych

Jak to robią inni, czyli kultura innowacji w firmie (case studies)

Metodyki i narzędzia wspierające poszukiwanie i wdrażanie innowacji (zajęcia warsztatowe z wybranej metody)

  • Blue ocean strategy
  • Design thinking
  • Lean startup
  • Running lean
  • Futures thinking

Mierz, co należy, czyli jak pogodzić cele biznesowe ze strategią innowacji

Rafał Kamiński - mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod oraz projektowania skoncentrowanego na człowieku (human–centered design).

Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D

Cena

2500 zł netto

Wdrażanie i zarządzanie projektem R&D

Badania, rozwój, innowacje… Wydają się być dobrze znane i ugruntowane w biznesie już od kilku lat. Nic bardziej mylnego – wiesz o tym doskonale, jeśli pracujesz w obszarze R&D. Przekonasz się o tym, jeśli w najbliższym czasie planujesz stworzyć dział lub jednostkę B+R.

Dynamika i rozmiar, którego nabrały w ostatnich latach działania R&D wymaga podejścia projektowego, które umożliwi efektywne wdrożenie wypracowanych pomysłów, rozwiązań i usług. Z założenia powinny generować nowy przychód lub optymalizować procesy w Twojej organizacji.

Czy jesteś w 100% pewny, że tak właśnie się dzieje? Czy wiesz, jak optymalnie i efektywnie zarządzać projektami R&D? Czy właściwie rozumiesz ich specyfikę projektową?

Dołącz do nas, jeśli Twoje odpowiedzi brzmią ‘tak’ – zaktualizujesz i pogłębisz swoją wiedzę, a także sprawdzisz, jak wiele procesów w projektach R&D możesz jeszcze usprawnić!

Dołącz do nas, jeśli Twoje odpowiedzi brzmią ‘nie’ – nasze warsztaty to pozycja obowiązkowa, jeśli
właśnie wdrażasz lub planujesz wdrożyć projekty R&D!

Dla kogo?

Szkolenie polecamy głównie:

  • Menedżerom i specjalistom działów R&D (B+R) bezpośrednio zaangażowanym w procesy związane z innowacyjnością
  • Menedżerom i specjalistom działów marketingu odpowiedzialnym za innowację produktową
  • Menedżerom produkcji i technologom, którzy odpowiadają za procesy i projekty innowacji technologicznej
  • Właścicielom i menedżerom „start-upów” związanych z innowacyjnymi produktami, usługami i rozwiązaniami rynkowymi
  • Wszystkim pracownikom, których praca polega m.in. na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, podnoszeniu konkurencyjności firmy/produktów/usług
Cele i korzyści

Cel szkolenia:

Uczestnicy zdobędą praktyczną wiedzę i poznają efektywne rozwiązania z zakresu realizacji projektów R&D – od etapu inicjacji projektu, przez dobór odpowiednich metod i narzędzi, przez prototypowanie, testy, po przygotowanie do wdrożenia.

Na warsztatach dowiesz się:

  • Jak w oparciu o metody zarządzania projektami budować i zarządzać kulturą innowacji w Twojej firmie
  • Jakie metodyki skutecznie wspierają pracę zespołów R&D
  • Jak tworzyć pożądaną wartość dla klienta i firmy
  • Jak budować efektywne zespoły do wdrażania innowacji
  • Jak określić role, cele i wskaźniki w projektach R&D
Program

Dzień I

Rola innowacji w strategii Twojej firmy – dlaczego każda firma powinna realizować projekty R&D?

  • Rola lidera w tworzeniu innowacji?
  • Zespoły interdyscyplinarne – czym są i dlaczego mają takie znaczenie?
  • Innowacje produktowe, usługowe, modelu biznesowego, czyli dlaczego dostarczanie nowej wartości na rynek jest tak ważne?
  • Systemowe podejście do innowacji – rola i znaczenie?
  • Planowanie i inicjacja projektów badawczo-rozwojowych

Tworzenie wartości w procesie kreatywnym (narzędzia wspierające pracę indywidualną i grupową – zajęcia warsztatowe)

  • Jobs-To-Be-Done, czyli czym jest wartość dla klienta i jak ją dostarczyć?
  • Tworzenie innowacyjnych modeli biznesowych
  • Projektowanie unikalnej propozycji wartości

Dzień II

Rola badań w projektach R&D

  • Badania jakościowe w procesie tworzenia innowacji
  • Badania ilościowe w procesie skalowania innowacji
  • Analiza i wykorzystanie trendów społecznych i technologicznych

Jak to robią inni, czyli kultura innowacji w firmie (case studies)

Metodyki i narzędzia wspierające poszukiwanie i wdrażanie innowacji (zajęcia warsztatowe z wybranej metody)

  • Blue ocean strategy
  • Design thinking
  • Lean startup
  • Running lean
  • Futures thinking

Mierz, co należy, czyli jak pogodzić cele biznesowe ze strategią innowacji

Szczegóły programu modułowego

Cena

2500 zł netto

Lokalizacja

Online Live

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 16:30

Kontakt

Klaudia Pliszka

Koordynator kursu

  • +48 510 201 302
  • klaudia.pliszka@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się:

Oktawia Wróblewska

  • +48 517 882 348
  • oktawia.wroblewska@pl.ey.com