Wizerunek Lidera – EY Academy of Business

Wizerunek Lidera

Szkolenie składa się z wprowadzenia teoretycznego (1.5 h), a następnie warsztatów (5.5 h) obejmujących kreowanie wizerunku lidera w różnych sytuacjach społecznych (komunikacja wewnętrzna, reprezentowanie firmy).

Nagrania analizowane są pod kątem różnych wymiarów wizerunku: warstwy niewerbalnej, werbalnej, stylu przywództwa, argumentacji, relacji z publicznością, potencjalnej medialności. Wskazywane są mocne i słabe strony, a także obszary doskonalenia.

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom oraz osobom, które chcą wykreować swój wizerunek.

Korzyści z udziału w warsztacie:

  • Uczestnicy uczą się spojrzenia na siebie z perspektywy odbiorcy, tzn. oceny własnego wizerunku z perspektywy ludzi, z którymi pozostają w relacjach profesjonalnych wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Uczestnicy będą wiedzieli, jakie osobiste elementy wizerunkowe wzmacniają, a jakie utrudniają komunikację
  • Wzrost świadomości własnych zachowań autoprezentacyjnych uczestników szkolenia, co w bezpośredni sposób wpływa na skuteczność w kreowaniu pozytywnego wizerunku osoby i firmy
  • Rozwój umiejętności kreowania publicznego wizerunku firmy poprzez styl/język prezentowania

Zarządzanie wizerunkiem

  • Elementy składające się na wizerunek: świadomość zachowania i możliwości kontroli
  • Efekt pierwszego wrażenia: jak widzą nas inni – kreowanie wizerunku lidera podczas pierwszego kontaktu
  • Strefy kontaktu: użycie przestrzeni do kreowania wizerunku
  • Wizerunek człowieka a wizerunek instytucji
  • Wizerunek publiczny a wizerunek prywatny: różnice i zależności
  • Kanały komunikacji w kreowaniu wizerunku
  • Spójność wizerunku vs poszerzanie pola ekspresji
  • Zmiany oczekiwań wobec wizerunku lidera
  • Styl mówienia a wizerunek

prof. Marek Kochan - ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku. Absolwent dziennikarstwa i socjologii na Uniwersytecie Warszawskim, a także scenariopisarstwa w Szkole Filmowej w Łodzi (PWSTTviF).

Lektury dla kadry C-level – prezesów i liderów, którzy nie zatrzymują się w rozwoju

Narracja w przywództwie
Spotkanie autorskie z Markiem Kochanem

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym spotkaniu z Markiem Kochanem, autorem książki "Turban mistrza Mansura. Opowieści sufickie dla mówców i przywódców", które poświecimy kreacji narracji w biznesie.

10 przykazań dla zwycięzców
Spotkanie autorskie z Ewą Opolską

Weź udział w spotkaniu autorskim z Ewą Opolską, współautorką książki "Po co nam praca” i dowiedz się jak zbudować strategię, która pozwoli Ci odnieść sukces.

Menedżerskie rozmowy 1 na 1
Spotkanie autorskie z Tomaszem Bagińskim

Rozmowy 1 na 1 są kluczowym narzędziem w dyspozycji menedżera, które pozwalają mu lepiej zrozumieć i zmotywować swoich pracowników. Jak jednak poprawnie prowadzić rozmowy, na co uważać i jak przemienić górnolotne hasła w realne działania mające wpływ na funkcjonowanie zespołów? Nikt nie zna odpowiedzi na te pytania lepiej niż Tomasz Bagiński, przedsiębiorca, konsultant, trener EY Academy of Business i autor książki 1 na 1.

Rusza nowa seria podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level"

Ruszamy z nowym cyklem podcastów "Leadership - wyzwania kadry C-level" skupionym wokół wyzwań liderów i sposobów zarządzania kadrą menedżerską.

Cena

3250 zł netto

Indywidualne warsztaty 1:1

Cena

8500 zł netto

Wizerunek Lidera

Szkolenie składa się z wprowadzenia teoretycznego (1.5 h), a następnie warsztatów (5.5 h) obejmujących kreowanie wizerunku lidera w różnych sytuacjach społecznych (komunikacja wewnętrzna, reprezentowanie firmy).

Nagrania analizowane są pod kątem różnych wymiarów wizerunku: warstwy niewerbalnej, werbalnej, stylu przywództwa, argumentacji, relacji z publicznością, potencjalnej medialności. Wskazywane są mocne i słabe strony, a także obszary doskonalenia.

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom oraz osobom, które chcą wykreować swój wizerunek.

Cele i korzyści

Korzyści z udziału w warsztacie:

  • Uczestnicy uczą się spojrzenia na siebie z perspektywy odbiorcy, tzn. oceny własnego wizerunku z perspektywy ludzi, z którymi pozostają w relacjach profesjonalnych wewnątrz i na zewnątrz firmy
  • Uczestnicy będą wiedzieli, jakie osobiste elementy wizerunkowe wzmacniają, a jakie utrudniają komunikację
  • Wzrost świadomości własnych zachowań autoprezentacyjnych uczestników szkolenia, co w bezpośredni sposób wpływa na skuteczność w kreowaniu pozytywnego wizerunku osoby i firmy
  • Rozwój umiejętności kreowania publicznego wizerunku firmy poprzez styl/język prezentowania
Program

Zarządzanie wizerunkiem

  • Elementy składające się na wizerunek: świadomość zachowania i możliwości kontroli
  • Efekt pierwszego wrażenia: jak widzą nas inni – kreowanie wizerunku lidera podczas pierwszego kontaktu
  • Strefy kontaktu: użycie przestrzeni do kreowania wizerunku
  • Wizerunek człowieka a wizerunek instytucji
  • Wizerunek publiczny a wizerunek prywatny: różnice i zależności
  • Kanały komunikacji w kreowaniu wizerunku
  • Spójność wizerunku vs poszerzanie pola ekspresji
  • Zmiany oczekiwań wobec wizerunku lidera
  • Styl mówienia a wizerunek

Cena

3250 zł netto (szkolenie otwarte)

8500 zł netto (indywidualne warsztaty 1:1)

Lokalizacja

Warszawa

Termin

Nowy termin zostanie podany wkrótce

 

Możliwość organizacji szkolenia zamkniętego

Kontakt

Sonia Kaniewska

Koordynator kursu

  • +48 573 809 469
  • sonia.kaniewska@pl.ey.com