Zarządzanie zadaniami w czasie
Zdobądź umiejętności zarządzania zadaniami i odzyskaj kontrolę nad swoim dniem pracy!
Żyjemy dziś w tempie nieznanym wcześniej ludzkości, wymaga to od nas znacznie większych umiejętności radzenia sobie z przetwarzaniem danych i zarządzanie tzw. czasem, na który składa się dziś bardzo wiele elementów.
Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto pragnie podnieść swoją efektywność osobistą.
Podczas szkolenia zapoznasz się z serią podejść i narzędzi do bardzo wielu czynników, które dziś determinują osobistą efektywność. Oprócz generalnych zasad zarządzania czasem poznasz i przećwiczysz sposoby na: zarządzanie zadaniami na poziomie indywidualnym i zespołowym, priorytetyzację zadań i projektów, używanie kalendarza i e-maila, zasady buforowania podczas planowania.
Szkolenie będzie też okazją do spojrzenia na własne przekonania i nawyki kształtujące efektywność, analizę czynników odpowiadających za nieefektywność takich jak prokrastynacja czy wielozadaniowość. Zaplanujesz swoje nowe nawyki oraz idealne środowisko wsparcia w byciu efektywnym.
Do udziału zapraszamy również pracowników startupów.
Cele szkolenia
- Podniesienie efektywności osobistej uczestników
- Przegląd podejść, technik i narzędzi z obszaru efektywności osobistej i zarządzania czasem
- Opracowanie osobistego sposobu zarządzania zadaniami/e-mailami, kalendarzem i priorytetami
Korzyści z udziału
- Nabycie umiejętności związanych z zarządzaniem zadaniami i odzyskanie kontroli nad swoim dniem pracy
- Identyfikacja blokad i ograniczeń w bardziej efektywnym wykorzystaniu czasu
- Każdy znajdzie coś dla siebie, szkolenie oferuje bogaty przegląd podejść, technik i narzędzi
- Wyjdziesz ze swoim rozwiązaniem
- Zastosowanie poznanych rozwiązań na poziomie organizacji jednoznacznie przyczyni się do jej rozwoju i wzrostu
Program szkolenia:
- Czym jest wielozadaniowość dobra i zła
- Jak działa nasz umysł, robiąc wiele rzeczy naraz, skąd się bierze nasze pragnienie, by robić wiele rzeczy naraz
- Wpływ wielozadaniowości na nasz umysł
- Konsekwencje standardowego odbierania e-maili oraz wielozadaniowości
- Opis systemu do zarządzania e-mailami i wdrożenie
- Do czego jest potrzebny system zarządzania zadaniami
- Przegląd sposobów zarządzania zadaniami, wady obecnych systemów, kierunki rozwiązań dla naszych czasów
- Zarządzanie zadaniami – wdrożenie
- Zarządzanie kalendarzem – najlepsze praktyki
- Przedstawienie praktycznego zastosowania praw Pareto/Parkinson/Eisenhowera w codziennej pracy
- Wartość planowania a zwinne podejście do rzeczywistości
- Praca indywidualna – zrobienie planu dla siebie
- Zmiana złych nawyków
W ciągu całego 2-dniowgo warsztatu zostaną przećwiczone i zaprezentowane na przykładach techniki wspierające efektywność osobistą:
- Technika pomodoro
- Metoda małych kroków
- Godzina Mocy
- Grupowanie
- Tworzenie środowiska wspierającego lepszą pracę
- Listy kontrolne
- Prawo Pareto
- Prawo Parkinsona
- Prawo Eisenhowera
- Macierz warzona
- Macierz ważności
- Ciągły rozwój