Zarządzanie zadaniami w czasie – EY Academy of Business

Zarządzanie zadaniami w czasie

Zdobądź umiejętności zarządzania zadaniami i odzyskaj kontrolę nad swoim dniem pracy!

Żyjemy dziś w tempie nieznanym wcześniej ludzkości, wymaga to od nas znacznie większych umiejętności radzenia sobie z przetwarzaniem danych i zarządzanie tzw. czasem, na który składa się dziś bardzo wiele elementów.

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto pragnie podnieść swoją efektywność osobistą.

 

Podczas szkolenia zapoznasz się z serią podejść i narzędzi do bardzo wielu czynników, które dziś determinują osobistą efektywność. Oprócz generalnych zasad zarządzania czasem poznasz i przećwiczysz sposoby na: zarządzanie zadaniami na poziomie indywidualnym i zespołowym, priorytetyzację zadań i projektów, używanie kalendarza i e-maila, zasady buforowania podczas planowania.

 

Szkolenie będzie też okazją do spojrzenia na własne przekonania i nawyki kształtujące efektywność, analizę czynników odpowiadających za nieefektywność takich jak prokrastynacja czy wielozadaniowość. Zaplanujesz swoje nowe nawyki oraz idealne środowisko wsparcia w byciu efektywnym.

 

Do udziału zapraszamy również pracowników startupów.

Cele szkolenia

  • Podniesienie efektywności osobistej uczestników
  • Przegląd podejść, technik i narzędzi z obszaru efektywności osobistej i zarządzania czasem
  • Opracowanie osobistego sposobu zarządzania zadaniami/e-mailami, kalendarzem i priorytetami

Korzyści z udziału

  • Nabycie umiejętności związanych z zarządzaniem zadaniami i odzyskanie kontroli nad swoim dniem pracy
  • Identyfikacja blokad i ograniczeń w bardziej efektywnym wykorzystaniu czasu
  • Każdy znajdzie coś dla siebie, szkolenie oferuje bogaty przegląd podejść, technik i narzędzi
  • Wyjdziesz ze swoim rozwiązaniem
  • Zastosowanie poznanych rozwiązań na poziomie organizacji jednoznacznie przyczyni się do jej rozwoju i wzrostu

Program szkolenia:

  • Czym jest wielozadaniowość dobra i zła
  • Jak działa nasz umysł, robiąc wiele rzeczy naraz, skąd się bierze nasze pragnienie, by robić wiele rzeczy naraz
  • Wpływ wielozadaniowości na nasz umysł
  • Konsekwencje standardowego odbierania e-maili oraz wielozadaniowości
  • Opis systemu do zarządzania e-mailami i wdrożenie
  • Do czego jest potrzebny system zarządzania zadaniami
  • Przegląd sposobów zarządzania zadaniami, wady obecnych systemów, kierunki rozwiązań dla naszych czasów
  • Zarządzanie zadaniami – wdrożenie
  • Zarządzanie kalendarzem – najlepsze praktyki
  • Przedstawienie praktycznego zastosowania praw Pareto/Parkinson/Eisenhowera w codziennej pracy
  • Wartość planowania a zwinne podejście do rzeczywistości
  • Praca indywidualna – zrobienie planu dla siebie
  • Zmiana złych nawyków

W ciągu całego 2-dniowgo warsztatu zostaną przećwiczone i zaprezentowane na przykładach techniki wspierające efektywność osobistą:

  • Technika pomodoro
  • Metoda małych kroków
  • Godzina Mocy
  • Grupowanie
  • Tworzenie środowiska wspierającego lepszą pracę
  • Listy kontrolne
  • Prawo Pareto
  • Prawo Parkinsona
  • Prawo Eisenhowera
  • Macierz warzona
  • Macierz ważności
  • Ciągły rozwój

Tomasz Bagiński - jako trener biznesu łączy sprawdzone umiejętności trenerskie, konsultingowe i mediacyjne z wieloletnim doświadczeniem zawodowym zdobytym podczas współpracy z firmami z różnych branż.

„Szeroko polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’ dla wszystkich, którzy chcą poprawić swoją efektywność w pracy i życiu osobistym. Podczas szkolenia nauczyłam się wielu praktycznych technik, które pomogły mi lepiej planować, priorytetyzować zadania i unikać rozpraszaczy. Dzięki temu teraz jestem bardziej produktywna, mniej stresuję się zadaniami i mam więcej czasu na rzeczy, które są dla mnie naprawdę ważne. Podsumowując bardzo polecam szkolenie z zarządzania zadaniami w czasie z Tomkiem Bagińskim.”

Marta Kołodziejska

Uczestniczka szkolenia

„Dzięki szkoleniu nazwane zostały błędy, które popełniałem w planowaniu wykonywanych zadań. Poznałem również narzędzia, które pomogą mi uporządkować swoje życie prywatne i zawodowe oraz ustalić priorytety. Prowadzący jest osobą o szerokiej wiedzy w temacie i potrafi w bardzo atrakcyjny sposób poruszać i omawiać poszczególne wątki. ”

Marcel Jarosławski

Uczestnik szkolenia

„Polecam szkolenie wszystkim zmagającym się z problemem organizacji pracy i prokrastynacji. Poznasz wszystkie techniki i narzędzia, które Ci pomogą w walce z tymi problemami. Reszta zależy od Ciebie… ”

Jakub Krasoń

Uczestnik szkolenia

„Z całego serca polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’ zorganizowane przez EY Academy of Business. Trener Tomasz Bagiński poprowadził szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym przy okazji prezentując masę przykładów i doświadczeń. Przeprowadził grupę przez wiele metodyk i zagadnień, zapoznał nas z narzędziami. Szkolenie uważam za bardzo wartościowe. Mam zamiar wdrożyć w życie całą wiedzę, którą otrzymałem na szkoleniu.”

Paweł Niedziałek

Uczestnik szkolenia

„Kurs zorganizowany w bardzo dobrej oprawie, przygotowanie, materiały, atmosfera bardzo przyjemna, docierające bez problemu do uczestnika kursu. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany i przyjaźnie nastawiony do wszystkich, wykładający zebrany materiał w sposób ciekawy, poparty prostymi przykładami co nie przytłacza w żaden sposób, ale dociera do słuchacza bez problemu. Serdecznie polecam!!”

Anna Deroń

Uczestniczka szkolenia

„W szkoleniu uznaję za wartościowe przedstawienie wielu sposobów zarządzania czasem i zadaniami oraz praktyczne ćwiczenia dotycząe optymalnego planowania zadań. Szkolenie rekomenduję wszystkim osobom, które chcą udoskonalić swoje umiejętności w zakresie zarządzania zadaniami. ”

Magdalena Rowicka

Uczestniczka szkolenia

„Szkolenie pozwoliło mi szerzej spojrzeć na swoje nawyki, które skutecznie ograniczały moją efektywność. Techniki i różne inne metody, które poznałem z pewnością pomogą mi polepszyć moją produktywność. ”

Piotr Baranowski

Uczestnik szkolenia

„Polecam szkolenie ,,Zarządzanie zadaniami w czasie’’. Dzięki temu szkoleniu uzmysłowiłam sobie jak ważna jest chronologia w pracy, ustalenie priorytetów oraz zapisywanie zadań do wykonania i ustalenie ich wagi. Szkolenie zostało przeprowadzone w sposób otwarty oraz bezpośredni. Zadania do wykonania podczas szkolenia trafnie ukazywały problemy, z którymi zmierzamy się podczas naszej codziennej pracy.”

Karolina Kotlicka

Uczestniczka szkolenia

„Szkolenie rekomenduję wszystkim, którzy chcą pozbyć się chaosu zarówno w życiu jak i swojej pracy zawodowej. Na szkoleniu otrzymałam bardzo wartościowe wskazówki jak zorganizować swój własny czas, rozbić na pozór ciężkie i skomplikowane sprawy na ,,części pierwsze’’ i zabrać się do działania. Tomek zapoznał nas z narzędziami, które uwolnią moją głowę od niepotrzebnych bolączek.”

Uczestnik szkolenia

listopad 2023

„Polecam szkolenie. Czas spędzony tutaj to inwestycja w siebie, a do tego miło i merytorycznie przekazana wiedza. ”

Marcin Płużański

Uczestnik szkolenia

„Bardzo dobre szkolenie, optymalna ilość materiału i narzędzi. Szkolenie ,,fizyczne’’ dużo lepsze od szkolenia online. Trener doświadczony i rzeczowy. Dobrze przekazał wiedzę. Polecam!”

Grzegorz Delikat

Uczestnik szkolenia

„Bardzo wartościowe szkolenie, które pozwala na zdobycie podstaw w planowaniu i realizacji powierzonych zadań. Prowadzący posiada bogate doświadczenie w sposób przystępny przekazuje całą wiedzę. ”

Dominik Nowak

Uczestnik szkolenia

„Rozwijające szkolenie, pokazujące sposoby i style pracy, pola do poprawy i możliwości doskonalenia. Wiele praktycznej wiedzy do samodzielnego przepracowania i wdrożenia do codziennej pracy. Super atmosfera!”

Paulina Czyżak

Uczestniczka szkolenia

„Szkolenie otworzyło mi głowę na problemy z organizacją czasu pracy zarówno po mojej stronie, jak i po stronie menedżera. Pokazało mi gotowe rozwiązania oraz mechanizmy, które do nich prowadzą oraz wspomagają. Mam nadzieję, że uda mi się wprowadzić je w moim codziennym życiu, nie tylko zawodowo, ale także prywatnie. Poza tym fajna, kameralna grupa oraz bardzo przyjemna atmosfera, zbudowana dzięki charyzmie prowadzącego szkolenie Tomka. Wielkie dzięki! ”

Magda Gawlik

Uczestniczka szkolenia

„Obsługa i organizacja pierwsza klasa. Prowadzący w pełni przygotowany do tematu, co podkreśla profesjonalizm. Po szkoleniu człowiek czuje się zadowolony.”

Tomasz Stempkowski

Uczestnik szkolenia

„Z czystym sumieniem polecam udział w szkoleniach. Wiedza przekazana na szkoleniu Zarządzanie zadaniami w czasie jest bardzo przydatna i potrzebna, a jej wdrożenie pomoże w organizacji pracy. Polecam!”

Bartłomiej Grzywacz

Uczestnik szkolenia

„Jestem bardzo miło zaskoczony. Szkolenie okazało się bardzo ciekawe i inspirujące. Wprowadzę zmiany dzięki temu szkoleniu.”

Adam Zienkiewicz

Uczestnik szkolenia

Zarządzanie zadaniami w czasie

Cena

2200 zł netto ( 2706 zł brutto )

Zarządzanie zadaniami w czasie

Zdobądź umiejętności zarządzania zadaniami i odzyskaj kontrolę nad swoim dniem pracy!

Żyjemy dziś w tempie nieznanym wcześniej ludzkości, wymaga to od nas znacznie większych umiejętności radzenia sobie z przetwarzaniem danych i zarządzanie tzw. czasem, na który składa się dziś bardzo wiele elementów.

Dla kogo?

Szkolenie przeznaczone jest dla każdego, kto pragnie podnieść swoją efektywność osobistą.

 

Podczas szkolenia zapoznasz się z serią podejść i narzędzi do bardzo wielu czynników, które dziś determinują osobistą efektywność. Oprócz generalnych zasad zarządzania czasem poznasz i przećwiczysz sposoby na: zarządzanie zadaniami na poziomie indywidualnym i zespołowym, priorytetyzację zadań i projektów, używanie kalendarza i e-maila, zasady buforowania podczas planowania.

 

Szkolenie będzie też okazją do spojrzenia na własne przekonania i nawyki kształtujące efektywność, analizę czynników odpowiadających za nieefektywność takich jak prokrastynacja czy wielozadaniowość. Zaplanujesz swoje nowe nawyki oraz idealne środowisko wsparcia w byciu efektywnym.

 

Do udziału zapraszamy również pracowników startupów.

Cele i korzyści

Cele szkolenia

  • Podniesienie efektywności osobistej uczestników
  • Przegląd podejść, technik i narzędzi z obszaru efektywności osobistej i zarządzania czasem
  • Opracowanie osobistego sposobu zarządzania zadaniami/e-mailami, kalendarzem i priorytetami

Korzyści z udziału

  • Nabycie umiejętności związanych z zarządzaniem zadaniami i odzyskanie kontroli nad swoim dniem pracy
  • Identyfikacja blokad i ograniczeń w bardziej efektywnym wykorzystaniu czasu
  • Każdy znajdzie coś dla siebie, szkolenie oferuje bogaty przegląd podejść, technik i narzędzi
  • Wyjdziesz ze swoim rozwiązaniem
  • Zastosowanie poznanych rozwiązań na poziomie organizacji jednoznacznie przyczyni się do jej rozwoju i wzrostu
Program

Program szkolenia:

  • Czym jest wielozadaniowość dobra i zła
  • Jak działa nasz umysł, robiąc wiele rzeczy naraz, skąd się bierze nasze pragnienie, by robić wiele rzeczy naraz
  • Wpływ wielozadaniowości na nasz umysł
  • Konsekwencje standardowego odbierania e-maili oraz wielozadaniowości
  • Opis systemu do zarządzania e-mailami i wdrożenie
  • Do czego jest potrzebny system zarządzania zadaniami
  • Przegląd sposobów zarządzania zadaniami, wady obecnych systemów, kierunki rozwiązań dla naszych czasów
  • Zarządzanie zadaniami – wdrożenie
  • Zarządzanie kalendarzem – najlepsze praktyki
  • Przedstawienie praktycznego zastosowania praw Pareto/Parkinson/Eisenhowera w codziennej pracy
  • Wartość planowania a zwinne podejście do rzeczywistości
  • Praca indywidualna – zrobienie planu dla siebie
  • Zmiana złych nawyków

W ciągu całego 2-dniowgo warsztatu zostaną przećwiczone i zaprezentowane na przykładach techniki wspierające efektywność osobistą:

  • Technika pomodoro
  • Metoda małych kroków
  • Godzina Mocy
  • Grupowanie
  • Tworzenie środowiska wspierającego lepszą pracę
  • Listy kontrolne
  • Prawo Pareto
  • Prawo Parkinsona
  • Prawo Eisenhowera
  • Macierz warzona
  • Macierz ważności
  • Ciągły rozwój
Szczegóły programu modułowego

Cena

2200 zł netto ( 2706 zł brutto )

Lokalizacja

Warszawa

Termin

26-27 czerwca 2024

 

Szkolenie prowadzone w godzinach 9:00 – 16:30

Kontakt

Marcelina Stempak

Koordynator kursu

  • +48 573 809 630
  • marcelina.stempak@pl.ey.com