Przywództwo kobiet – droga do Zarządu organizacji – EY Academy of Business
Patron wydarzenia:
Warszawa, al. Armii Ludowej 26, 00-609, budynek Focus

Program

Dzień 1


Potencjał osobisty. Jak świadomie stworzyć swój styl przywództwa?

  1. Przywództwo kobiet. Czy istnieje kobiecy styl zarządzania?
  2. Samoświadomość w roli liderki. Autoanaliza i diagnoza potencjału osobistego.
  3. Jak definiuję sukces w roli liderki?
  4. Przegląd stylów przywództwa.
  5. Wartości osobiste liderki jako podstawa stylu przywództwa. Jaki styl przywództwa chcę kształtować?
  6. Źródła władzy Liderki. Od siły autorytetu formalnego do siły osobowości.

Dzień 2


Budowanie pewności siebie w roli liderki.

  1. Postrzeganie kobiety w pracy. Mity i fakty.
  2. Konflikt ról społecznych. Jak sobie z tym radzą kobiety?
  3. Samotność w roli liderki. Jak wzmacniać odporność psychiczną i radzić sobie z niepowodzeniami?
  4. Siła emocji. Jak wykorzystać inteligencję emocjonalną w byciu liderką?
  5. Jak skutecznie radzić sobie z presją oczekiwań i zarządzać emocjami innych?
  6. Metody rozwijania inteligencji emocjonalnej w relacjach zawodowych.
  7. Dobrostan liderki – diagnoza i plan na przyszłość

Dzień 1


Odpowiedzialność członkini Zarządu

  1. Analiza studiów przypadków w różnych sytuacjach zarządczych.
  2. Dobre praktyki w zakresie organizacji pracy Zarządu.
  3. Kluczowe dokumenty korporacyjne – na co zwracać uwagę.
  4. Sprawozdawczość zewnętrzna i wewnętrzna.
  5. Czytanie sprawozdań finansowych.
  6. Audyt roczny, rozmowy z audytorami.

Dzień 2


Od zarządzania strategicznego do bieżącej pracy z zespołem

  1. Konsekwencje autonomizacji celów, czyli co się dzieje w firmie kiedy każdy menedżer koncentruje się tylko na swoim obszarze?
  2. Myślenie strategiczne – co to oznacza w praktyce zarządzania?
  3. Wizja, misja, strategia, cele operacyjne. Różnice pomiędzy podejściem strategicznym i operacyjnym.
  4. Zmiana w firmie. Jaka jest rola Zarządu w zarządzaniu zmianą?
  5. Wyzwania w budowaniu zespołu.

Dzień 1


Efektywna komunikacja. Jak osiągać swoje cele w rozmowach biznesowych?

  1. Budowanie siły wpływu. Jak zbudować mocną pozycję w relacjach z innymi?
  2. Klimat rozmów sprzyjający osiąganiu celów.
  3. Budowanie kultury feedbacku. Udzielanie informacji zwrotnej w różnych relacjach zawodowych.
  4. Jak działać w sytuacji sprzeczności interesów?
  5. Prowadzenie trudnych rozmów. Elementy negocjacji.
  6. Jak pozbyć się nawyków komunikacyjnych, które utrudniają porozumienie w codziennej pracy?

Dzień 2


Wystąpienia publiczne i komunikacja w sytuacjach kryzysowych

  1. Tworzenie własnego wizerunku podczas prezentacji różnego typu.
  2. Zasady wyglądu kompetentnego, postawy, gestykulacji i mimiki zwiększających wiarygodność przekazu.
  3. Doskonalenie przekazu werbalnego.
  4. Specyfika wystąpień medialnych – jak skutecznie kształtować relacje z mediami?
  5. Przygotowanie się do rozmowy z dziennikarzem i udzielanie wywiadów.
  6. „Setka” – jak wypowiedzieć się w 20 sekund czyli udzielić atrakcyjnej, krótkiej odpowiedzi na pytanie dziennikarza.
  7. „Wywiad” – jak odpowiadać na trudne pytania?
Trenerzy projektu
Ekspertka, EY Academy of Business
Ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku, trener EY Academy of Business
Radca Prawny, Trener EY Academy of Business
Dziennikarz radiowy i TV. Reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Dziennikarz Programu 1 Polskiego Radia
Ekspertka, EY Academy of Business
Ekspert w dziedzinie mediów, komunikacji publicznej, perswazji, debat i kreowania wizerunku, trener EY Academy of Business
Radca Prawny, Trener EY Academy of Business
Dziennikarz radiowy i TV. Reporter sejmowy, korespondent wojenny, komentator mediów. Dziennikarz Programu 1 Polskiego Radia
Zainteresowana?

Zgłoś się już dziś!

Kontakt
Katarzyna Pawłowska
Koordynator programu
0%