Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacyjny Controlling   Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

Controlling obszaru sprzedaży, marketingu i obsługi klienta

13-14 stycznia 2022 | Online Live

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Cena
  • Kontakt
  • Pobierz program w PDF

Dla kogo

Ten moduł polecamy szczególnie:
  • Pracownikom zajmującym się oceną skuteczności w działach sprzedażowych, marketingowych i obsługi klienta
  • Analitykom planującym sprzedaż w kanałach offline i online
  • Dyrektorom sprzedaży i marketingu
  • Osobom przygotowującym się do pracy w działach analiza sprzedażowych, controllingu

Cele i korzyści

Cele szkolenia
Jeśli chcesz dowiedzieć się:
  • W jaki sposób planować koszt i rentowność działań performance marketingu
  • W jaki sposób planować zapotrzebowanie na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  • W jaki sposób planować sprzedaż sezonową
  • Jakie są miary i wskaźniki w obszarach marketingu online, sprzedaży, obsługi klienta
  • W jaki sposób kalkulować jednostkowy koszt pozyskania klienta lub sprzedaży usług
Korzyści
Po ukończeniu szkolenia:
  • Będziesz umiał przygotować budżet działań marketingowych w kanałach digital
  • Będziesz w stanie określić zapotrzebowanie na telemarketerów w oparciu o plan sprzedaży
  • Będziesz umiał skalkulować cenę sprzedaży
  • Będziesz wiedział jak przygotować system premiowy dla sprzedawców
  • Nauczysz się planować sprzedaż sezonową

Program

  • Controlling działań sprzedażowych, marketingu i obsługi klienta - funkcja i zadania
  • Ocena skuteczności działań performance marketingu w poszczególnych kanałach digital marketingu – wskaźniki i miary (finansowe i operacyjne)
  • Przygotowanie budżetu na działania marketingowe w podziale na kanały digital marketing
  • Ocena skuteczności działań komunikacyjnych i PR
  • Podstawowe miary i wskaźniki oceny skuteczności działań sprzedażowych w kanale offline i online
  • Planowanie zapotrzebowania na telemarketerów na podstawie planu sprzedażowego
  • Główne miary i wskaźniki obsługi klienta
  • Model rozliczania efektywności działania call center – kalkulacja kosztu pozyskania klienta i sprzedaży usługi
  • Metody kalkulacji ceny sprzedaży usługi lub produktu
  • Zasady i metody budowania prowizji dla handlowców
  • Planowanie sprzedaży sezonowej

Termin i miejsce

  • 13-14 stycznia 2022 | Online Live
Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Aleksandra Trych | +48 505 171 636