Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacje   Design Thinking

Design Thinking - szkolenie w nowej formule!

Termin szkolenia: 5-6 marca 2020 r. 

Cena szkolenia: 2100 zł netto

Design Thinking to metodyka projektowania innowacyjnych produktów, usług, marek i procesów ze szczególną koncentracją na potrzebach, problemach i wyzwaniach użytkownika. 

To proces, narzędzia, dobre praktyki a także specyficzny sposób myślenia łączący pozorne przeciwieństwa - rzetelną i bardzo precyzyjną ergonomię z płynną i osobniczą psychologią, wartości i idee z twardymi celami i rezultatami biznesowymi itd. 

Ujęć i modeli teoretycznych Design Thinking jest wiele, jednak tym, na co stawiamy w naszym programie jest praktyka biznesowa, bo dla nas przedsiębiorczy realizm i kreatywność idą w parze.

Po ukończeniu szkolenia będziesz wiedział:

Czym jest Design Thinking, jaka była geneza tej metodyki, jakie ma zasady pracy
Jak wygląda proces projektowy, jakie ma etapy, co się w nich dzieje i czemu służą
Na jakich poziomach wdrażać DT do organizacji i jakie płyną z tego korzyści
Jakie firmy i z jakim biznesowym rezultatem zastosowały już DT

Po ukończeniu szkolenia będziesz umiał:

Zaplanować ramy procesu generowania innowacyjnych rozwiązań i usprawnień
Korzystać z podstawowych narzędzi Design Thinking by usprawniać zarówno pracę indywidualną jak i grupową
Przeprowadzić efektywną burzę mózgów
Krytycznie wybierać z Design Thinking to, co naprawdę jest Ci potrzebne w biznesie

Szkolenie skierowane jest do:

Menedżerów oraz specjalistów ds. obsługi klienta, customer experience, innowacji, jakości, R&D, marketingu, rozwoju biznesu i sprzedaży
Zarządzających oraz prowadzących wewnętrzne inkubatory przedsiębiorczości oraz akceleratory innowacji
Członków zespołów realizujących projekty dot. innowacji  B2B oraz B2C
Menedżerów odpowiedzialnych za budowę oraz rozwój kultury innowacji
Osób, które szukają sprawdzonych metod wspierających rozwój biznesu

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies, które są zapisywane na Twoim komputerze. Technologia ta jest wykorzystywana w celach funkcjonalnych, statystycznych i reklamowych. Więcej informacji znajdziesz w Polityce prywatności.