Kursy i szkolenia dla firm - Ernst & Young Academy of Business
menu
Strona główna   Szkolenia   Innowacje   Design Thinking

Design Thinking

Termin szkolenia:
21-22 lutego 2022 | Online Live
Design Thinking to metodyka projektowania innowacyjnych produktów, usług, marek i procesów ze szczególną koncentracją na potrzebach, problemach i wyzwaniach użytkownika. 
To proces, narzędzia, dobre praktyki a także specyficzny sposób myślenia łączący pozorne przeciwieństwa - rzetelną i bardzo precyzyjną ergonomię z płynną i osobniczą psychologią, wartości i idee z twardymi celami i rezultatami biznesowymi itd. 
Ujęć i modeli teoretycznych Design Thinking jest wiele, jednak tym, na co stawiamy w naszym programie jest praktyka biznesowa, bo dla nas przedsiębiorczy realizm i kreatywność idą w parze.

  • Dla kogo?
  • Cele i korzyści
  • Program
  • Termin i miejsce
  • Trenerzy
  • Cena
  • Kontakt

Szkolenie skierowane jest do:

  • menedżerów oraz specjalistów ds. obsługi klienta, customer experience, innowacji, jakości, R&D, marketingu, rozwoju biznesu i sprzedaży
  • zarządzających oraz prowadzących wewnętrzne inkubatory przedsiębiorczości oraz akceleratory innowacji
  • członków zespołów realizujących projekty dot. innowacji  B2B oraz B2C
  • menedżerów odpowiedzialnych za budowę oraz rozwój kultury innowacji
  • osób, które szukają sprawdzonych metod wspierających rozwój biznesu

Cele i korzyści

Korzyści dla uczestników:

  • Poznanie zwinnej metody projektowania produktów i usług, odpowiadającej dzisiejszym niejednoznacznym i zmiennym potrzebom klientów
  • Poznanie procesu w praktyce w formie ćwiczeń wybranych metod i narzędzi na konkretnym wyzwaniu projektowym
  • Możliwość stosowania technik projektowych od następnego dnia
  • Rozwój kompetencji przyszłości
  • Rozwój kompetencji miękkich

Korzyści dla firmy:

  • Wzrost konkurencyjności
  • Szybszy zwrot zaprojektowanych produktów i usług
  • Tańsze wdrożenia
  • NIższe koszty operacyjne
  • Więcej zadowolonych klientów
  • Wzrost innowacyjności

Program

Dzień 1

  • Wprowadzenie do Design Thinking [DT] – definicja, geneza, reguły
  • Modelowy proces projektowy – omówienie procesu i przejście do pracy warsztatowej
  • Odkrywanie (eksploracja) – omówienie metod i technik badawczych stosowanych w projektowaniu
  • Definiowanie (analiza i synteza – selekcja i przetwarzanie informacji i insightów, formułowanie wyzwania projektowego
  • Generowanie pomysłów (ideacja) – poszukiwanie innowacji za pomocą technik kreatywnych

Dzień 2

  • Prototypowanie (wizualizacja koncepcji) – selekcja pomysłów i budowanie prostych i funkcjonalnych prototypów
  • Testowanie (walidacja koncepcji) – weryfikowanie prototypu z odbiorcą, metody i techniki weryfikujące hipotezy rozwiązań 
  • Biznesowe realia i zastosowanie DT
  • Rola uczestnika zespołu a rola facylitatora DT
  • Design thinking a inne metody pracy projektowej

Termin i miejsce

21-22 lutego 2022 | Online Live

Trener

Rafał Kamiński - Mentor i trener biznesu. Projektant innowacji biznesowych, społecznych i technologicznych. Entuzjasta i metodyk zwinnych metod oraz projektowania skoncentrowanego na człowieku (human–centered design).

Cena 2100,00 PLN (+ 23% VAT)
E-mail do koordynatora szkolenia

Kontakt

Jeżeli masz pytania, zapraszamy do kontaktu

Natalia Medyńska | tel. +48 789 407 645 | natalia.medynska@pl.ey.com