Creative writing w biznesie – EY Academy of Business

Creative writing w biznesie

Jak atrakcyjnie pisać i jak skutecznie docierać do odbiorców? Jak pisać z myślą o konkretnych celach komunikacji? Na tym szkoleniu pracujemy z tekstami w formie warsztatowej. Ćwiczymy najlepsze praktyki pracy z tekstem i poznajemy najskuteczniejsze sposoby docierania z właściwie sformułowanym komunikatem do Twoich odbiorców.

Dla osób zajmujących się komunikacją w firmach – zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną, ale także dla każdego, kto chce wzmocnić swoje kompetencje językowe.

Celem warsztatu jest:

  • Podniesienie językowej i komunikacyjnej kompetencji
  • Praca z tekstem, która ma podnieść wzrost kompetencji i wyjście poza utarte ścieżki komunikacyjne
  • Poznanie skutecznych sposobów pracy z tekstem

Korzyści z warsztatu:

  • Poprawa komunikatywności i atrakcyjności tekstów oraz ich skuteczności w docieraniu do odbiorców
  • Zwiększenie świadomości językowej
  • Budowanie kultury komunikacyjnej firmy

Moduł I — Z czego składa się dobrze napisany tekst

  • Dlaczego najważniejsza jest informacja
  • Rola tytułu i pierwszego akapitu
  • Zasady pisania zgodnie z piramidą wartości
  • Warsztat praktyczny tworzenia tytułów i informacji: siła dotarcia

Moduł II — Odbiorca

  • Jak określić i wyróżnić swoje grupy odbiorcze
  • Jak w praktyce pisać pod konkretnego odbiorcę
  • Metody poznania potrzeb odbiorców
  • Warsztat praktyczny: komunikat pod odpowiednie grupy odbiorcze

Moduł III — Jak pisać językiem korzyści

  • Określenie tematu, celu oraz efektu, który chcemy uzyskać
  • Specyfika tekstu w zależności od przeznaczenia
  • Formatowanie wypowiedzi pod grupy odbiorców
  • Czym jest magia pierwszego zdania
  • Metoda pytań do tekstu

Moduł IV — Warsztat praktyczny tworzenia tekstów

  • Warsztat praktyczny tworzenia różnego typu komunikatów
  • Praca z tekstem – język korzyści a cele komunikacji i potrzeby odbiorców

Moduł V — Język i styl

  • Kluczowe elementy tekstu a styl
  • Jak uzyskać efekt autentyczności
  • Na czym polega dobre redagowanie
  • Myśl, jak czytelnik, czyli jak pisać jaśniej, krócej i ciekawiej

Katarzyna Buszkowska - przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.

Creative writing w biznesie

Cena

2300 zł netto

Creative writing w biznesie

Jak atrakcyjnie pisać i jak skutecznie docierać do odbiorców? Jak pisać z myślą o konkretnych celach komunikacji? Na tym szkoleniu pracujemy z tekstami w formie warsztatowej. Ćwiczymy najlepsze praktyki pracy z tekstem i poznajemy najskuteczniejsze sposoby docierania z właściwie sformułowanym komunikatem do Twoich odbiorców.

Dla kogo?

Dla osób zajmujących się komunikacją w firmach – zarówno wewnętrzną, jak i zewnętrzną, ale także dla każdego, kto chce wzmocnić swoje kompetencje językowe.

Cele i korzyści

Celem warsztatu jest:

  • Podniesienie językowej i komunikacyjnej kompetencji
  • Praca z tekstem, która ma podnieść wzrost kompetencji i wyjście poza utarte ścieżki komunikacyjne
  • Poznanie skutecznych sposobów pracy z tekstem

Korzyści z warsztatu:

  • Poprawa komunikatywności i atrakcyjności tekstów oraz ich skuteczności w docieraniu do odbiorców
  • Zwiększenie świadomości językowej
  • Budowanie kultury komunikacyjnej firmy
Program

Moduł I — Z czego składa się dobrze napisany tekst

  • Dlaczego najważniejsza jest informacja
  • Rola tytułu i pierwszego akapitu
  • Zasady pisania zgodnie z piramidą wartości
  • Warsztat praktyczny tworzenia tytułów i informacji: siła dotarcia

Moduł II — Odbiorca

  • Jak określić i wyróżnić swoje grupy odbiorcze
  • Jak w praktyce pisać pod konkretnego odbiorcę
  • Metody poznania potrzeb odbiorców
  • Warsztat praktyczny: komunikat pod odpowiednie grupy odbiorcze

Moduł III — Jak pisać językiem korzyści

  • Określenie tematu, celu oraz efektu, który chcemy uzyskać
  • Specyfika tekstu w zależności od przeznaczenia
  • Formatowanie wypowiedzi pod grupy odbiorców
  • Czym jest magia pierwszego zdania
  • Metoda pytań do tekstu

Moduł IV — Warsztat praktyczny tworzenia tekstów

  • Warsztat praktyczny tworzenia różnego typu komunikatów
  • Praca z tekstem – język korzyści a cele komunikacji i potrzeby odbiorców

Moduł V — Język i styl

  • Kluczowe elementy tekstu a styl
  • Jak uzyskać efekt autentyczności
  • Na czym polega dobre redagowanie
  • Myśl, jak czytelnik, czyli jak pisać jaśniej, krócej i ciekawiej
Szczegóły programu modułowego

Cena

2300 zł netto Cena regularna

Lokalizacja

Warszawa

Termin

10-11 kwietnia 2024

 

Szkolenie w godzinach 9:00 – 15:30

Kontakt

Marcelina Stempak

Koordynator kursu

  • +48 573 809 630
  • marcelina.stempak@pl.ey.com

Chcesz zorganizować to szkolenie w formule zamkniętej? Skontaktuj się

  • +48 22 260 80 00
  • academyofbusiness@pl.ey.com