Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn – EY Academy of Business

Budowanie marki własnej – ekspercki profil na LinkedIn

Szkolenie z komunikacji na LinkedIn obejmuje zarówno znajomość algorytmu, jak i budowania komunikacji, która wyróżnia spośród konkurencji.
Zapytaj o szkolenie
Dla kogo?
  • Początkujący oraz obecni już na LinkedInie, którzy chcą poprawić swoje zasięgi
  • Eksperci, którzy szukają odbiorców oraz sposobów na promocję siebie, swoich branż, projektów
  • Osoby zainteresowane docieraniem do otoczenia biznesowego
Cel szkolenia
  • Poznanie kluczowych elementów decydujących o dobrze sprofilowanym koncie na platformie LinkedIn
  • Zapoznanie się z tajnikami zmiany algorytmu
  • Poznanie technik zwiększających zasięgi na LinkedInie
  • Opanowanie umiejętności pisania postów, które wyróżniają się ekspercko na tle innych
  • Poznanie sposobów na różnicowanie formatów
  • Nauczenie się tworzenia komunikacji we własnej branży
  • Stworzenie strategii treści oraz określenia własnych celów skutecznych działań na platformie LinkedIn
  • Poznanie narzędzi AI wspierających tworzenie i optymalizację treści na LinkedIn
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji do analizy i doskonalenia strategii komunikacji
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Nowoczesne podejście do budowania marki osobistej
  • Wzrost efektywności i oszczędność czasu dzięki AI
  • Umiejętność rozpoznania wartościowych narzędzi i ich świadomego wykorzystania
Program szkolenia

I. LinkedIn: po co go mieć?

  1. Specyfika platformy
  2. Uczestnicy i grupy odbiorców
  3. Profil prywatny czy firmowy?
  4. Jaką rolę może odegrać AI w rozwoju marki osobistej?

II. Optymalizacja profilu

  1. Najważniejsze elementy profilu
  2. Budowanie sieci kontaktów
  3. Rekomendacje i komentarze

III. Co i jak pisać, żeby się wyróżnić

  1. Jak zdefiniować własne cele na LinkedInie
  2. Pisanie eksperckie, dzielenie się wiedzą… w praktyce – szukanie własnych wyróżników
  3. 12 przykładów postów eksperckich
  4. Nowość: Jak AI może pomóc w tworzeniu strategii treści – testowanie narzędzi wspierających pisanie

IV. Strategie na LinkedIn

  1. Jak zdefiniować sukces na LinkedIn
  2. Strategia dla CEO, ekspertów, firm
  3. Dlaczego ważny jest profil firmowy

V. Zwiększanie zasięgów. Zmiany w algorytmie

  1. Co wpływa na zasięgi
  2. Różnicowanie treści i formatów
  3. Praktyki wpływające na zwiększanie zasięgów na profilach prywatnych i firmowych
Trenerzy
Katarzyna Buszkowska
Przez ponad 20 lat związana z mediami i dziennikarstwem informacyjnym. Była dziennikarką agencyjną, wydawcą w telewizji, zarządzała ponad 200-osobowym zespołem jako redaktor naczelna PAP oraz zespołem Radia Zet jako szefowa Działu Informacji.