FeedBACK czy FeedFORWARD - udzielanie, przyjmowanie oraz wyzwań przezwyciężanie – EY Academy of Business

FeedBACK czy FeedFORWARD – udzielanie, przyjmowanie oraz wyzwań przezwyciężanie

Feedback, zwłaszcza ten konstruktywny, to coś, czego nie należy się obawiać, a wręcz przeciwnie — należy traktować jako prezent.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie kierujemy do menedżerów oraz pracowników, którzy pragną wykształcić i polepszyć swoje umiejętności udzielania i przyjmowania informacji zwrotnej, a także prowadzić właściwie dopasowane i skuteczne rozmowy feedbackowe.

Cel szkolenia
  • Poznasz i przećwiczysz różne modele udzielania feedbacku, dzięki czemu będziesz mógł prowadzić właściwie dopasowane i skuteczne rozmowy feedbackowe
  • Nauczysz się udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej, która ma wspierać rozwój pożądanych kompetencji
  • Poznasz konkretne narzędzia, które będziesz mógł wykorzystać, aby radzić sobie z sytuacjami trudnymi podczas rozmowy
  • Dowiesz się, jak przyjmować informację zwrotną i co z nią zrobić dalej, aby służyła Twojemu rozwojowi
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które pozwolą Ci na świadome wspieranie kultury feedbacku w swojej organizacji
Program szkolenia

1. Konstruktywny feedBACK oraz sposoby radzenia sobie z ofensywą i defensywą.

  • Konstruktywny feedBACK, czyli jaki?
  • Główne zasady udzielania feedBACKu
  • Wyzwania podczas udzielania informacji zwrotnej oraz sposoby radzenia sobie z nimi: modele SARA(H) i HEAR – case study z sytuacji zawodowych uczestników

2. FeedBACK szyty na miarę — jak dostosować informację zwrotną do różnych typów osobowości.

  • 4 typy rozmówców — osobowości według C. G. Junga
  • W jaki sposób udzielać feedbacku każdemu z typów osobowości – case study z sytuacji zawodowych uczestników
  • W jaki sposób nie udzielać feedbacku poszczególnym typom osobowości – case study z sytuacji zawodowych uczestników

3. FeedBACKowy Narzędziownik – przegląd modeli udzielania feedbacku.

  • Model FUKO
  • Model zwinnego (agilowego) udzielania informacji zwrotnej — „feedback WRAP”: film szkoleniowy + case study z sytuacji zawodowych uczestników
  • NVC (Nonviolent Communication) Marshalla Rosenberga: film szkoleniowy + case study z sytuacji zawodowych uczestników

4. Docenianie przez feedBACKowanie: 

  • Karty KUDO — jak doceniać pracownika w spersonalizowany sposób – case study z sytuacji zawodowych uczestników
  • Algorytm PUMA – udzielanie wzmacniającej informacji zwrotnej, która nie jest manipulacją
  • Umiejętne przyjmowanie komplementów — to też sztuka! – case study z sytuacji zawodowych uczestników

5. FeedBACK i co dalej?, czyli FeedFORWARD w praktyce.

  • FeedBACK vs FeedFORWARD – założenia koncepcji Marshalla Goldsmith, czyli jak produktywnie wykorzystać otrzymany feedBACK do samorozwoju.
  • 4 kroki zbierania feedFORWARD – case study z sytuacji zawodowych uczestników
  • Design Thinking – wykorzystanie techniki Mapowania Myśli do stworzenia Indywidualnego Plan Rozwoju dla siebie lub pracownika – case study z sytuacji zawodowych uczestników
Trenerzy
Anna Selwakowska-Domańska
praktyk biznesu z ponad 19-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami. Akredytowany facylitator międzynarodowego programu wykorzystującego zwinność i metodyki Agile w zarządzaniu organizacją oraz potencjałem ludzkim.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane