Narracja w biznesie – kreowanie narracji w biznesie – EY Academy of Business

Narracja w biznesie – kreowanie narracji w biznesie

Pomagamy stworzyć narrację lidera spójną z nim samym i misją organizacji. Warsztaty kamerowe.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?

Szkolenie dedykowane jest wyższej i najwyższej kadrze zarządzającej: członkom zarządu, menedżerom, ekspertom oraz osobom występującym publicznie, które chcą podnieść swoje umiejętności komunikacyjne w obszarze skutecznej narracji i storytellingu.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności w zakresie:

  • Komunikowania przez opowieści
  • Budowania wizerunku lidera i firm
  • Kreowania kultury organizacyjnej poprzez narrację i storytelling
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Rozwój przywództwa poprzez opowiadanie historii
  • Doskonalenie umiejętności w zakresie konstruowania opowieści w różnych sytuacjach (komunikacja wewnętrzna, media, wystąpienia publiczne połączone z prezentacją firmy, wystąpienia okolicznościowe)
  • Rozwój praktycznych umiejętności opowiadania
  • Wprowadzenie opowieści do kultury organizacyjnej firmy
Program szkolenia

Zakres szkolenia

  • Funkcje opowieści w biznesie
  • Jak jest zbudowana opowieść
  • Czym powinna cechować się dobra opowieść
  • Retoryka narracji: skupianie uwagi słuchaczy, uatrakcyjnianie przekazu
  • Skąd brać atrakcyjne opowieści
  • Poznawcze funkcje narracji
  • Narracyjna tożsamość i narracyjna motywacja
  • Narracja a perswazja – zmiana opinii przez opowieści
  • Jak wykorzystać opowieści w wystąpieniach publicznych
  • Narracje a przywództwo: funkcje opowieści w zarządzaniu
  • Opowieści w organizacjach: budowanie morale pracowników, transmisja wartości firm, integracja wspólnoty
  • Lider opowiadający: współczesna wizja przywództwa w biznesie

Program

  • Wprowadzenie w tematykę warsztatu (2h)
  • Ćwiczenia (5h). Uczestnicy przygotowują i wygłaszają krótkie opowieści o tematyce biznesowej lub wykorzystujące opowieść w sytuacji biznesowej, w dwóch konwencjach – spotkanie z pracownikami i wystąpienie publiczne

Wystąpienia są rejestrowane i omawiane pod kątem ich narracyjnej atrakcyjności, przesłania, wpływu na wizerunek firmy i lidera oraz sposobu wygłoszenia.

Wskazywane są mocne strony wystąpień, a także to, nad czym warto jeszcze pracować.

Logistyka

Warsztat z kamerą dla 4-8 osób.

Jeden dzień, zajęcia np. w godz. 9.00-17.00 (w tym przerwa na lunch i przerwa kawowa).

Trenerzy
prof. Marek Kochan
Od blisko trzydziestu lat zajmuje się doradztwem oraz szkoleniami z zakresu komunikacji (w tym komunikacji kryzysowej), wystąpień publicznych, autoprezentacji i storytellingu dla kadry zarządzającej największych firm polskich i zagranicznych.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane