Psychologia komunikacji wizualnej - jak mówić o tym, kim jesteś, zanim jeszcze zabierzesz głos – EY Academy of Business

Psychologia komunikacji wizualnej – jak mówić o tym, kim jesteś, zanim jeszcze zabierzesz głos

Zanim wypowiesz pierwsze słowo, Twój wizerunek już opowiada historię. Naucz się świadomie projektować ten przekaz, by Twoje wartości i cele były widoczne od pierwszego spojrzenia
Zapisz się

DIAGNOZA: WEAR YOUR VALUES® – narzędzie pozwalające na personalizację wizerunku biznesowego każdego z uczestników.

Cel diagnozy: pozyskanie spersonalizowanej wiedzy, w jaki sposób zakomunikować w wizerunku biznesowym kluczowe wartości.

Formuła: Uczestnicy diagnozują pięć najważniejszych wartości via-e-mail przed sesją szkoleniową (minimum 3 dni robocze).

Podczas sesji otrzymują informację zwrotną dotyczącą komunikacji wizualnej wybranych wartości.

W razie indywidualnych pytań, w kwestiach, które nie zostały poruszone podczas sesji stacjonarnej, mogą kontaktować się mailowo z trenerem po szkoleniu.

Dzięki WEAR YOUR VALUES® uczestnicy:

    • zidentyfikują bazowe wartości zawodowe
    • przetłumaczą je na język wizerunku (styl, kolory, formy, kroje, bazy, dodatki)
    • stworzą spójny przekaz, który otoczenie biznesowe poczuje i zobaczy, zanim usłyszy ich słowa.
Dla kogo?
  • Liderzy i managerowie – Potrzebują spójności między własną tożsamością, a rolą zawodową.
    Mogą ją wzmocnić dzięki szytej na miarę komunikacji wizerunkowej.
  • Przedsiębiorcy i właściciele marek biznesowych – Potrzebują, by ich marka osobista była
    rozszerzeniem misji firmy. Mogą to podkreślić odpowiednim wizerunkiem.
  • Kobiety i mężczyźni w zmianie (awans, nowa rola, powrót, rebranding osobisty) – Potrzebują
    nowego języka wizualnego dla zmieniającej się tożsamości. Mocnego akcentu, który wesprze
    ich komunikację w nowych okolicznościach.
Cel szkolenia

Zrozumienie jak zyskać prawdziwość i autentyczność wizerunkową, łącząc własną tożsamość z kulturą organizacji. Jak jasno zakomunikować ważne cele i wartości zawodowe, zbudować silny wizualny Leadership, zwiększyć skuteczność komunikacyjną, widoczność i rozpoznawalność własnej marki osobistej oraz jak bardziej świadomie zarządzać autoprezentacją.

Korzyści z udziału w szkoleniu

Dzięki wzięciu udziału w szkoleniu, uczestnicy zyskują praktyczne narzędzia, wzmacniające spójność, prawdziwość i świadomość wizerunkową. Silny, autentyczny wizerunek:

  • zwiększa wiarygodność i zaufanie zarówno w organizacji, jak i w całym otoczeniu biznesowym
  • wspiera awans oraz rozwój zawodowy
  • wzmacnia rozpoznawalność w strukturze, w branży, w środowisku liderów, ekspertów, specjalistów
  • poprawia jakość komunikacji, a w konsekwencji relacji z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi
  • zwiększa skuteczność w osiąganiu wielowymiarowych celów zawodowych
  • wspiera wycenę pracy, kompetencji, produktu, usługi
  • ugruntowuje komunikację marki osobistej w nowej roli, w nowej organizacji, w nowym projekcie
  • wzmacnia przekaz w sytuacjach kryzysowych, trudnych rozmowach, negocjacjach, udzielaniu informacji zwrotnej
  • wspiera zdolności poznawcze wykorzystywane w codziennej pracy
  • zwiększa komfort wystąpień publicznych i dyskusji panelowych
  • pozwala komunikować przez obecność, nie tylko przez słowa.
Program szkolenia

Jak nasz wygląd jest odbierany przez klientów, a jak przez współpracowników?

  • Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie?
  • Jaki dress code obowiązuje na spotkaniach z klientem, w biurze, na wyjazdach integracyjnych, na lunchach i kolacjach służbowych?
  • Na jakie zmiany w stroju można sobie pozwolić po pandemii, co jest dopuszczalne, a co nie?
  • Jakie są reguły współczesnej klasyki?
  • Jak ubierać się na spotkania on-line?
  • Jak zorganizować swoją szafę biznesową?

Podczas warsztatu uczestnicy dowiedzą się:

  • Jakie ubrania i akcesoria wzmacniają nas, a jakie osłabiają w biznesie?
  • Co znaczą różne kolory stroju w języku biznesowym?
  • Jak podkreślać atuty swojej sylwetki?
  • Na czym polega zasada trzech kolorów, kontrastu, dodawania światła, dystansu i bliskości?
  • Jakie ubrania i dodatki tworzą tzw. listę „must have” dress codu biznesowego?
  • Na co zwrócić uwagę podczas zakupów odzieży i akcesoriów?
  • Gdzie warto kupować odzież i dodatki?
Trenerzy
Natalia Jaszczyk
Jestem trenerką, personal-branderką i mentorką z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem w rozwijaniu jednostek, zespołów i organizacji.
Specjalizuję się w psychologii wizerunku, marki osobistej, różnic indywidualnych, tożsamości i komunikacji.