Servant Leadership - jak stawać się wspierającym liderem? – EY Academy of Business

Servant Leadership – jak stawać się wspierającym liderem?

Być przywódcą to nie znaczy tylko przewodzić, ale również służyć i wspierać.
Zarezerwuj miejsce
Dla kogo?
Program kierowany jest do:
  • Kadry menedżerskiej odpowiedzialnej za zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacjach
  • Kierowników obszarów, menedżerów i liderów
  • Osób odpowiedzialnych za realizację strategii organizacji przy współudziale ludzi
  • Osób wdrażających lub planujących wdrożenie efektywnych narzędzi operacyjnych
Cel szkolenia
  • Poznanie i zrozumienie, czym jest przywództwo służebne zgodnie z Servant Leadership
  • Poznanie zasad budowania i realizowanie kultury służebnej
  • Zdobycie wiedzy niezbędnej do stawania się wspierającym, służebnym menedżerem
Korzyści z udziału w szkoleniu
  • Zdobędziesz wiedzę i umiejętności praktyczne niezbędne do realizowania efektywnego przywództwa służebnego w obszarze swojej odpowiedzialności
  • Poznasz 10 kluczowych cech niezbędnych do bycia liderem służebnym-wspierającym
  • Będziesz wiedział, jak budować kulturę opartą na odwróconej piramidzie zarządzania
  • Poznasz metody, jak być liderem aktywującym swój zespół do działania
Program szkolenia
  • Ewolucyjna zmiana paradygmatu przywództwa
  • Servant leadership jako odpowiedź na potrzeby świata VUCA
  • Przywództwo służebne, czyli jakie?
  • Przywództwo tradycyjne vs służebne na podstawie Kena Blancharda
  • 10 cech lidera służebnego: szczegółowe omówienie każdej z cech wraz z ćwiczeniami i przykładami realizacji w codziennym życiu zawodowym
  • Autodiagnoza własnego poziomu przywództwa służebnego – test
  • Zaufanie jako podstawa przywództwa służebnego – 5 dysfunkcji pracy zespołowej Patricka Lencioniego
  • Autodiagnoza dysfunkcji we własnym zespole – test
  • Transparentność, autentyczność i wrażliwość, czyli kwintesencja servant leadershipu: Simon Sinek + Bréne Brown
  • Osobowość Twojego zespołu, czyli znaj swoich ludzi!
  • Autodiagnoza własnego typu osobowości – test
  • Budowanie na ludzkim potencjale – rola Servant Leadera w rozwoju pracowników
  • Uprawomocnianie, czyli „empowerment” zespołów i ludzi a nadawanie uprawnień i delegacja zadań
  • 10 potrzeb członków zespołu i co z nich wynika
  • Motywacja wewnętrzna czy zewnętrzna – a może zwinna?
  • Jak doceniać ludzi i mieć pewność, że oni o tym wiedzą
  • Zarządzanie porażką i zachęcanie ludzi do eksperymentowania – rola Servant Leadera w kształtowaniu organizacji uczącej się
  • Empatyczna komunikacja oraz udzielanie informacji zwrotnej – NVC oraz Feedforward Marshalla Goldsmitha
Trenerzy
Anna Selwakowska-Domańska
praktyk biznesu z ponad 19-letnim doświadczeniem w zarządzaniu zespołami. Akredytowany facylitator międzynarodowego programu wykorzystującego zwinność i metodyki Agile w zarządzaniu organizacją oraz potencjałem ludzkim w oparciu o servant leadership.
Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane