dr Anna Sperska – EY Academy of Business

dr Anna Sperska

Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą i marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem controllingu oraz finansowych aspektów sprzedaży.

Od zawsze związana z sektorem B2B, w przeszłości pracowała między innymi na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w dużej spółce z sektora TSL, zarządzając zespołami sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i analiz, następnie realizowała projekty w formule interim management związane z projektowaniem i budową struktur sprzedażowych. Jako niezależny konsultant prowadziła również procesy restrukturyzacyjne przedsiębiorstw oraz zespołów sprzedażowych, wdrażała systemy controllingu, wspierała przedsiębiorstwa w procesie tworzenia strategii, a także realizowała projekty badawcze. Od 2019 roku łączy praktykę biznesową z pracą akademicką w Katedrze Biznesu Międzynarodowego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Absolwentka programu Management w ICAN Institute, studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B) oraz Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Stopień doktora w dziedzinie Ekonomia i Finanse uzyskała w 2019 roku na Uniwersytecie Gdańskim.


 

Masz pytania?
Chętnie do Ciebie oddzwonimy.

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

To pole jest obowiązkowe

Oświadczenia i zgody

To pole jest obowiązkowe

W celu otrzymania szczegółowych informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Spółki z Grupy EY zachęcamy do zapoznania się z Polityką prywatności.

* Pola wymagane