dr Anna Sperska – EY Academy of Business

dr Anna Sperska

Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym oraz zarządzaniu sprzedażą i marketingiem ze szczególnym uwzględnieniem controllingu oraz finansowych aspektów sprzedaży.

Od zawsze związana z sektorem B2B, w przeszłości pracowała między innymi na stanowisku Dyrektora Sprzedaży w dużej spółce z sektora TSL, zarządzając zespołami sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i analiz, następnie realizowała projekty w formule interim management związane z projektowaniem i budową struktur sprzedażowych. Jako niezależny konsultant prowadziła również procesy restrukturyzacyjne przedsiębiorstw oraz zespołów sprzedażowych, wdrażała systemy controllingu, wspierała przedsiębiorstwa w procesie tworzenia strategii, a także realizowała projekty badawcze. Od 2019 roku łączy praktykę biznesową z pracą akademicką w Katedrze Biznesu Międzynarodowego Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego.

Absolwentka programu Management w ICAN Institute, studiów podyplomowych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B) oraz Handlu Zagranicznego na Uniwersytecie Gdańskim. Stopień doktora w dziedzinie Ekonomia i Finanse uzyskała w 2019 roku na Uniwersytecie Gdańskim.