Agile w HR, Management 3.0 – Fundamentals – EY Academy of Business

Agile w HR, Management 3.0 – Fundamentals

Zwinne zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji na bazie Agile

Certyfikacja

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy otrzymają międzynarodowy certyfikat, tj. imienny certyfikat na poziomie Fundamentals 3.0.

Poznaj nowoczesne techniki zarządzania zasobami ludzkimi zgodnie z podejściem Agile!

Szkolenie kierujemy do pracowników działów HR, którzy dzięki zwinnemu podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi, czyli byciu agile, chcieliby mieć bezpośrednie przełożenie na budowanie kompetentnych, zmotywowanych i zaangażowanych zespołów, które zwiększają przewagę konkurencyjną firm, dla których pracują. Management 3.0 to elastyczność w dopasowywaniu się do zmieniającego się w bardzo dynamiczny sposób środowiska pracy, reagowanie na potrzeby pracowników, obdarzanie ich zaufaniem, budowanie na potencjale oraz pomoc w przedefiniowania percepcji porażki. To przede wszystkim zarządzanie w taki sposób procesami i systemami, aby służyły ludziom, a nie odwrotnie. U podstaw managementu 3.0 leży innowacyjny sposób myślenia o tym, że wszyscy pracownicy firmy, a nie tylko wybrane jednostki, jak miało to miejsce w podejściu Management 1.0 oraz 2,0, są uprawomocnieni oraz odpowiedzialni za elastyczne zarządzanie organizacją.

  • Międzynarodowy, bezterminowy certyfikat Management 3.0 na poziomie „Fundamentals 3.0”
  • Uzyskanie wiedzy w zakresie nowoczesnych technik zarządzania zasobami ludzkimi zgodnymi z podejściem Agile
  • Nabycie umiejętności pozwalających na budowanie organizacji opartej na zaufaniu, szerzeniu wiedzy oraz ciągłej nauce i doskonaleniu zasobów ludzkich
  • Atrakcyjne materiały dodatkowe oraz autorskie narzędzia Management 3.0 w wersji elektronicznej

Metody szkolenia

  • Gry szkoleniowe
  • Karty Kudo Management 3.0
  • Karty motywacji Management 3.0
  • Karty delegacji Management 3.0
  • Test autodiagnozy własnego zaangażowania Instytutu Gallupa
  • Ćwiczenia w podgrupach
  • Dyskusje grupowe

W programie

  1. Zarządzanie i przywództwo
    • Ewolucyjny przegląd podejść do zarządzania zasobami ludzkimi oraz przykłady zarządzania w stylu Management 1.0; 2.0; 3.0
    • Czym jest, a czym nie jest podejście Management 3.0
    • Pryncypia Management 3.0
  2. Teoria systemów złożonych jako podstawa do zrozumienia zarządzania zasobami ludzkimi w świecie VUCA
    • Podstawy teorii systemów złożonych
    • Różnica między chaotycznością, uporządkowaniem a złożonością
    • 3 skuteczne sposoby radzenia sobie w rzeczywistości VUCA
  3. Motywowanie oraz angażowanie pracowników
    • Przegląd kluczowych teorie motywacji: teoria potrzeb A. Maslowa; teoria XY Mc Gregor oraz dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga
    • Motywacja vs zaangażowanie vs szczęcie pracownika – różnice i zależności
    • Skuteczne motywatory, czyli nowoczesne podejście do motywowania pracowników na bazie modelu Champfrogs Management 3.0
    • Wykorzystanie kart motywacyjnych Management 3.0 do podejmowania decyzji w oparciu o motywację – narzędzie „Moving cards”
    • Wpływ menedżera na modelowanie zaangażowania wśród pracowników na podstawie badań Instytutu Gallupa
  4. Delegowanie i uprawomocnienie
    • Samoorganizacja
    • Budowanie odpowiedzialności
    • Poziomy delegowania z użyciem kart delegowania Management 3.0
    • Tablica delegowania
  5. Zarządzanie zdalnymi zespołami.
    • Zaufanie jako podstawa budowania wirtualnych zespołów na bazie 5 dysfunkcji zespołu Patricka Lencioni
    • Budowanie relacji i zaangażowania w wirtualnych zespołach na bazie badań instytutu Gallupa.
  6. Nowoczesny feedback
    • Przegląd najpopularniejszych modeli udzielania feedbacku: metoda kanapki, SBI, SPINKA, FUKO – wady i zalety
    • Autorski model udzielania informacji zwrotnej Management 3.0 – „Feedback Wrap”
    • Feedback vs feedforward – zwinność w udzielaniu feedbacku na bazie Marshalla Goldsmitha
  7. Sukcesy i porażki – nowe spojrzenie
    • Jak przekuć porażki w sukces i zacząć je celebrować
    • Zastosowanie tablicy celebracji porażek „Celebration Grid” w kontekście rozwoju zespołu
    • Docenianie pracowników z użyciem kart Kudo Management 3.0

Anna Selwakowska-Domańska - certyfikowany trener – facylitator międzynarodowego programu wykorzystującego zwinność i metodyki Agile w codziennym zarządzaniu nowoczesną organizacją oraz potencjałem ludzkim, czyli podejścia Management 3.0.

Agile w HR, Management 3.0 – Fundamentals

Zwinne zarządzanie zasobami ludzkimi w organizacji na bazie Agile

Certyfikacja

Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy otrzymają międzynarodowy certyfikat, tj. imienny certyfikat na poziomie Fundamentals 3.0.

Poznaj nowoczesne techniki zarządzania zasobami ludzkimi zgodnie z podejściem Agile!

Dla kogo

Szkolenie kierujemy do pracowników działów HR, którzy dzięki zwinnemu podejściu do zarządzania zasobami ludzkimi, czyli byciu agile, chcieliby mieć bezpośrednie przełożenie na budowanie kompetentnych, zmotywowanych i zaangażowanych zespołów, które zwiększają przewagę konkurencyjną firm, dla których pracują. Management 3.0 to elastyczność w dopasowywaniu się do zmieniającego się w bardzo dynamiczny sposób środowiska pracy, reagowanie na potrzeby pracowników, obdarzanie ich zaufaniem, budowanie na potencjale oraz pomoc w przedefiniowania percepcji porażki. To przede wszystkim zarządzanie w taki sposób procesami i systemami, aby służyły ludziom, a nie odwrotnie. U podstaw managementu 3.0 leży innowacyjny sposób myślenia o tym, że wszyscy pracownicy firmy, a nie tylko wybrane jednostki, jak miało to miejsce w podejściu Management 1.0 oraz 2,0, są uprawomocnieni oraz odpowiedzialni za elastyczne zarządzanie organizacją.

Cele i korzyści

  • Międzynarodowy, bezterminowy certyfikat Management 3.0 na poziomie „Fundamentals 3.0”
  • Uzyskanie wiedzy w zakresie nowoczesnych technik zarządzania zasobami ludzkimi zgodnymi z podejściem Agile
  • Nabycie umiejętności pozwalających na budowanie organizacji opartej na zaufaniu, szerzeniu wiedzy oraz ciągłej nauce i doskonaleniu zasobów ludzkich
  • Atrakcyjne materiały dodatkowe oraz autorskie narzędzia Management 3.0 w wersji elektronicznej
Program

Metody szkolenia

  • Gry szkoleniowe
  • Karty Kudo Management 3.0
  • Karty motywacji Management 3.0
  • Karty delegacji Management 3.0
  • Test autodiagnozy własnego zaangażowania Instytutu Gallupa
  • Ćwiczenia w podgrupach
  • Dyskusje grupowe

W programie

  1. Zarządzanie i przywództwo
    • Ewolucyjny przegląd podejść do zarządzania zasobami ludzkimi oraz przykłady zarządzania w stylu Management 1.0; 2.0; 3.0
    • Czym jest, a czym nie jest podejście Management 3.0
    • Pryncypia Management 3.0
  2. Teoria systemów złożonych jako podstawa do zrozumienia zarządzania zasobami ludzkimi w świecie VUCA
    • Podstawy teorii systemów złożonych
    • Różnica między chaotycznością, uporządkowaniem a złożonością
    • 3 skuteczne sposoby radzenia sobie w rzeczywistości VUCA
  3. Motywowanie oraz angażowanie pracowników
    • Przegląd kluczowych teorie motywacji: teoria potrzeb A. Maslowa; teoria XY Mc Gregor oraz dwuczynnikowa teoria motywacji F. Herzberga
    • Motywacja vs zaangażowanie vs szczęcie pracownika – różnice i zależności
    • Skuteczne motywatory, czyli nowoczesne podejście do motywowania pracowników na bazie modelu Champfrogs Management 3.0
    • Wykorzystanie kart motywacyjnych Management 3.0 do podejmowania decyzji w oparciu o motywację – narzędzie „Moving cards”
    • Wpływ menedżera na modelowanie zaangażowania wśród pracowników na podstawie badań Instytutu Gallupa
  4. Delegowanie i uprawomocnienie
    • Samoorganizacja
    • Budowanie odpowiedzialności
    • Poziomy delegowania z użyciem kart delegowania Management 3.0
    • Tablica delegowania
  5. Zarządzanie zdalnymi zespołami.
    • Zaufanie jako podstawa budowania wirtualnych zespołów na bazie 5 dysfunkcji zespołu Patricka Lencioni
    • Budowanie relacji i zaangażowania w wirtualnych zespołach na bazie badań instytutu Gallupa.
  6. Nowoczesny feedback
    • Przegląd najpopularniejszych modeli udzielania feedbacku: metoda kanapki, SBI, SPINKA, FUKO – wady i zalety
    • Autorski model udzielania informacji zwrotnej Management 3.0 – „Feedback Wrap”
    • Feedback vs feedforward – zwinność w udzielaniu feedbacku na bazie Marshalla Goldsmitha
  7. Sukcesy i porażki – nowe spojrzenie
    • Jak przekuć porażki w sukces i zacząć je celebrować
    • Zastosowanie tablicy celebracji porażek „Celebration Grid” w kontekście rozwoju zespołu
    • Docenianie pracowników z użyciem kart Kudo Management 3.0
Szczegóły programu modułowego

Cena

2100 zł netto

Lokalizacja

Online

Termin

27-28 października 2022

1-2 grudnia 2022

 

Szkolenie w godzinach 9.00-14.30

Kontakt

Renata Michalak

Koordynator kursu

  • +48 508 018 460
  • renata.michalak@pl.ey.com